Bob Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 betaald worden in guldens, da's al weer lang geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Lang geleden zelf ver voor de guldens hebben we met florijnen betaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2020 taalde niet meer naar snacks en snoep, maar haalde "voor dochter" weer van alles in huis en voel me nu weer excuusTruus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2020 Truus zal wel iemand zijn die het allemaal op haar geweten heeft, een goede reden verzinnen om slechte dingen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 7 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2020 Doen komt meestal na denken, soms is het beter om gewoon te doen. Actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2020 Actie. Doeslief. Respect. Zijn het bevelen of adviezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Adviezen worden vaak in de wind geslagen, maar werken onderhuids toch door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 doorlopende reisverzekeringen waren er in mijn goeie ouwe reistijd nog niet helaas en nu heb ik niet eens meer een geldig paspoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 Een geldig paspoort had ik goed opgeborgen voor de verhuizing, want dat mocht ik onder geen beding kwijtraken, daarbij niet wetend dat wat ik toen als goed opbergen zag later totaal uit mijn geheugen was gewist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2020 wist jij veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 veel niet, proberen goed op te letten bleek al een hele opgave, mijn overwerkte brein kon maar zoveel informatie tot zich nemen en dan dat probeRen te onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 onthouden van alcohol gaat mij veel beter af dan van feiten, namen, of zelfs waar ik mijn to do lijst bewaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 bewaar mijn todo lijst ook niet handig en moet eigenlijk een todo puntje erop zetten om dat eens beter te gaan doen, maar waar is-tie nou ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 alweer in een jaszak achtergelaten, of tussen die andere half afgewerkte lijstjes op de grote hoop misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Hoop misschien tegen beter weten in dat het nog ooit eens goed komt met mijn geheugen, maar met het ouder worden lijkt dat vrij irrationeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 rationeel gezien zou ik mijn hersen beter kunnen trainen, maar ik ben meer een gevoelsmens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2020 (bewerkt) Mensen overschatten soms zichzelf. 3 juli 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Doen...... of níet doen, dat is vandaag the question. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 ioniseren is een manier om mondkapjes langer te hergebruiken op een veilige manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Op een veilige manier de verjaardag van een vriendin gevierd, eindelijk, met minder mensen maar met meer afstand. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2020 Afstand houden bevalt me vaak prima! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2020 Prima voor mensen die je uit je buurt wilt houden, jammer voor mensen die je graag zou willen vastpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2020 Vastpakken van mensen, bijvoorbeeld voor een knuffel, zit er voor mij waarschijnlijk nog heel lang niet in omdat ik met niemand een huishouden deel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2020 Deels vind ik dat onwenselijk; het is een menselijke behoefte om anderen nabij te laten komen en dat doe ik dan ook, met een paar personen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2020 personen knuffelen doe ik nog maar héél selectief, en eigenlijk bevalt me dat prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden