Bob Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 ermee kunt u het eens zijn of niet, maar ik vind dat Brexit gedoe geen goede manier om politiek te bedrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Bedrijven die in de regio Groningen zijn gevestigd, klagen daar ook al over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Daar óók al over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Overdrijven is ook een vak, sprak hij en goot de wodka in de wasbak. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Wasbak is kennelijk zo zwaar dat deze draad er door naar beneden wordt getrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 rokken dragen, liefst zijde en op blote benen, zomer waar zijt gij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 waar zijt gij gebleven, nou wat dacht je van het zuidelijk halfrond en dat duurt nog wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Wel “even” een paar maanden niet op het forum geweest, nu meld ik me weer, ik ben er nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 nog vaak en veel hoop ik je te lezen hier Jannigje; hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 november 2019 Rapport Share Geplaatst 26 november 2019 Je vraag beantwoorden is niet eenvoudig , de laatste maanden waren zwaar, maar wel “droog”. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2019 Rapport Share Geplaatst 26 november 2019 droog blijven in zware maanden, knap meis, gun je een lichtere periode nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 26 november 2019 Rapport Share Geplaatst 26 november 2019 Ode nu maar dan, voor alle nuchtere mensen in moeilijke dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 dagen worden korter en nachten langer, die kaarsen komen goed van pas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 paspoort hier is al jaren verlopen en prima tevreden met ons Nederlandje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 landje waar ik niet op uitgekeken raak maar desondanks ook nog steeds buiten blijf kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 Blijf kijken! Riep de presentator terwijl het reclameblok begon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 27 november 2019 Rapport Share Geplaatst 27 november 2019 Het reclameblok begon en toen bleek dat ik dat niet kon overslaan bij het terugkijken van een film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 films kijken zonder reclameblok, een beetje een hemels gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 Gevoelens verraden we eerder aan anderen dan aan ons zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 november 2019 Rapport Share Geplaatst 28 november 2019 ons zelf bedotten gaat soms ook best goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 "Goede raad is duur" is een gezegde, maar vaak is goede raad ontzettend goedkoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Goedkoop schijnen veel artikelen te zijn op deze black friday, ook een “gewoonte” die is overgewaaid uit Amerika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Ontzettend goedkoop, dat maakt mensen achterdochtig en dan zal het wel niet kloppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Kloppen we blijkbaar gelijk aan de Domino-deur @Lonster, ik ga maar verder waar jij gebleven bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 november 2019 Rapport Share Geplaatst 30 november 2019 (bewerkt) Waar jij gebleven bent, antwoordde ze toen hij vroeg wat ze nu precies wilde weten. 30 november 2019 bewerkt door Lonster O ja Jannigje, ik zie dat we bijna gelijk reageerden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden