Yvonne Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Aan beide doe ik mij elke dag weer tegoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Te goed is buurman's gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Gek word ik van een bepaald persoon, mij daarbij ter dege realiserend dat ik de “balk” in mijn eigen oog dien te onderzoeken en mij niet blind mag staren op haar “splinter” Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 splinter leed eindelijk weel eens op tijd vandaag; glote glutten het wordt nog eens wat met NS smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 NS, heb helemaal geen zin om vandaag iets over de NS hier neer te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Tenslotte is het Kerst, en wil ik iedereen een fijne dag toewensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Wens en werkelijkheid worden door illusies in de weg gezeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Door illusies in de weg gezeten, kunnen wensen totaal irreëel blijken en het kan reuze pijnlijk zijn als je dan geconfronteerd wordt met de waarheid die naar voren komt als die illusies wegvallen of worden doorgeprikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 doorgeprikte illusies kunnen ook resulteren in realiseren van verlangens en wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 En ik bombardeer gelijk Alles maar tot illusie; dat scheelt echt heel veel lieve Jan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Jan Klaassen en Katrijn, daar moet ik ineens aan denken; bestaat dat nog, poppenkast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2017 Rapport Share Geplaatst 30 december 2017 Poppenkast speelde ik geregeld voor de kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 En ook in het nieuwe jaar willen de Woorddomino in de bovenste regionen houden . smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 oude namen worden weer steeds meer gebruikt, zo heeft een collega haar zoontje Jan genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Dat is echt superleuk; een neefje van mij heet Kees en ik vind dat geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Dat geweldig iets met geweld te maken heeft is doorgaans niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Zomaar weer zakt de domino een heel eind naar beneden en dat is niet de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 in geen geval willen we dieper graven dan nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Nodig naar de wc moeten en er geen kunnen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Vind en gij zult zoeken, of was het andersom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Omdenken mag hier wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2018 Wel wel snottebel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Belangrijke opmerking van Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaduw heen, dat klopt steeds meer naarmate we ouder worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Worden we toch gewoon terug jonger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden