smart Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Ochtend op het forum heeft goede rituelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Rituelen kunnen houvast bieden aan een ieder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Iedere dag brengt wel iets moois, we moeten het alleen wíllen zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Mag ik weer komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Komen mag je natuurlijk, maar hier schrijven betekent wel de dominoregel volgen: het begin van jouw zin moet het eind van de vorige overlappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Overlappen onze reacties elkaar bijna want ik schreef net: 'Komen mag je hier altijd Herstel, maar begin de zin dan wel met het laatste woord van de vorige zin' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Zin in 'woorddomino' is weer even groter, zal misschien te maken hebben met het sinterklaasgerijmel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Rijmelarij maakt gedachten vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Vrij, vrij, vrij: ik kan nergens meer aan denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik kan nergens meer aan denken (vrij-vrij-vrij) lijkt me erg onvrij Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Vrijwilligerswerk is vrijwillig, maar niet vrijblijvend, en dat hebben veel mensen niet door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Doordat ik vrijwilligerswerk ben gaan doen, is er een andere wereld voor mij open gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Gaan we binnenkort weer met de arrenslee op pad en ik heb daar zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 In de arrenslee , gaan veel mensen en dieren heel knus en dicht op elkaar gepakt het kerstavontuur tegemoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 moet me wel altijd omschakelen als lone wolf in de roedel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 De laatste weken van het jaar zijn inmiddels aangebroken, nog een kleine week en dan hebben we de kortste dag er ook weer op zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 Zitten we daarna alle feestdagen uit om vervolgens weer aan een nieuw jaar te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2017 Rapport Share Geplaatst 16 december 2017 ... en ik heb nog niet eens een agenda voor het nieuwe jaar gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 december 2017 Rapport Share Geplaatst 16 december 2017 Kocht ik dit jaar voor het 3de jaar op rij dezelde agenda, met de gedachte dat ik nu wel echt oud begin te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2017 Rapport Share Geplaatst 16 december 2017 denneboom van kunststof die ik 35 jaar geleden tegen al mijn eigen principes in kocht is inmiddels ook al stokoud smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 Oud... je bent net zo oud als je je voelt en als je niets meer voelt dan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 (bewerkt) Als je niets meer voelt dan ben je een gevoelloos mens. 18 december 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Mens: durf te voelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Voel en leef, leef met volle teugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Teugen thee of frisse lucht, wel te verstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden