smart Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Gekeken heb ik wel en ik vind dat er wat meer geliked mag worden want elke dag is er een! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Elke dag is er een, en zo rijg ik een ketting van heldere dagen aaneen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 aaneen geschakeld, dat is wel het mooiste want dan verlies je geen kralen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 (bewerkt) Kralen rollen alle kanten op als de draad breekt, dus zorg voor een stevige draad en dito knoop. 1 oktober 2017 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 knoop in je zakdoek èn in je oren om bewust je doel voor ogen te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Houden we de moed er wel in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 In ieder geval helpt het je niets om de moed op te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 De moed opgeven is geen optie, wel een ketting aaneenrijgen met elke dag een kraal, een parel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 Parels zitten niet voor niets in potdichte oesters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2017 oesters hebben de neiging gesloten te zijn, net als sommige mensen, maar eenmaal open, kunnen beiden een waardevolle inhoud laten zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 laten zien van waardevolle inhoud vraagt ook om waardering smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 waar de ringtones gewijzigd zijn hoor ik soms de gekste liedjes door de trein klinken Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Klinken van klanken raken soms aan mijn eigen innerlijke verhaal en dat leert me dat zelfs de klank van verstomming me kan raken dus tik ik aan gesloten oesters soms omdat ik denk te weten dat mensen gedijen bij wat minder angst en steeds een stukje openheid erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Openheid erbij krijg je ook als je slagroom klopt. smart en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2017 Klopt het hart soms van verwachting, het kan ook sneller kloppen door pure frustratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2017 frustraties alom hier toen de helft van mijn chocolade verbrandde zodat mijn gezonde snickers nu allemaal een heel dun laagje hebben, en ik weet ook niet of mijn appel-perentaart gaar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2017 Is en blijft toch lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2017 Lekker dat ik ruimte en lucht ga voelen. Dat ik herstel en leer te leven zonder alcohol, hoe moeilijk ook soms het leven best is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 Is het woordje 'is' alweer aan de beurt dan is het mijn taak vandaag daarin verandering aan te brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 Eng en angstig zijn soms dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 Dromen heten bedrog te zijn, maar ze weerspiegelen wel heel vaak waar jouw geest zich mee bezig houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2017 waar jouw geest zich mee bezig houdt is soms van een duizelingwekkend groot creatief vermogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 november 2017 Rapport Share Geplaatst 3 november 2017 Mogen we twijfelen en onzeker zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 november 2017 Rapport Share Geplaatst 3 november 2017 Zijn we over het algemeen niet allemaal twijfelaars die vinden dat ze dat vooral niét mogen of kunnen of durven laten zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 november 2017 Rapport Share Geplaatst 3 november 2017 Laten zien dat je twijfelt of twijfelen mag, kan dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden