Bob Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 verleden tijd geeft meer zekerheid dan het heden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Eden... was daar nou niet een hofje waar heel geen slips nodig waren? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Warenhuizen waren daar niet blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Mee met de zonnige roes hier vandaag is gemakkelijk als je vol pannenkoek zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Zit lekker op de bank mee te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Morgen krijg ik bezoek en ik ben zo nerveus als een dominee in een bordeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Bordeel 'hof van Eden' zou mooie naam zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Zijn we nu helemaal van lotje betoeterd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Toeterds overal ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Overal en nergens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 en stil going strong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Ongelooflijk slimme zet Smart! Moest even denken smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 denken en Vol-komen te gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 gek is de buurvrouw van de buurman die haar al-te-goed vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Tooooo... morrow, tomorrow, I love you, tomorrow, you're only a day away!! Veel plezier morgen met je meisje, dominee! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Dominee in mijn oude plekkie vermoorde z'n huishoudhulp en hielp toen hemzelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Zelf ben ik toch geneigd naar het oorspronkelijke idee van de domino te gaan, dus het laatste woord en in één zin gevat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 gevat willen we graag zijn hier en liefst in één zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Zinnige opmerking, ik zal me eraan houden, hoewel ik laatste letter(s) ook leuk vind, en het wordt veel gedaan, dan zou je hierna bijvoorbeeld met 'en' beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Beginnen we niet aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Aanvangen dan, ik wil geen oude traditie breken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Breken met een ijsbreker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Er is wat mij betreft geen regel die zegt dat we met het laatste woord moeten beginnen, de laatste letters of de laatste woorden mogen ook maar er is volgens mij wel de regel dat het in één zin moet worden gevat en of het dan gevat is of niet dat is ieders eigen beoordeling, net zoals ieder zelf mag beoordelen hoe lang die ene zin dan mag zijn want er kunnen best veel woorden in een zin die dan al dan niet gevat of zinnig kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 (bewerkt) Zijn we weer helemaal op de hoogte van de regels van het spel, wil er alleen nog wel aan toevoegen dat ik het beginnen met alleen de laatste letter van het laatste woord erg karig vind, mijn voorstel is dan ook dat er met minstens de laatste 2 letters een nieuwe zin wordt gestart. 19 november 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Taar ben ik het helemaal mee eens! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden