BamBam Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 (bewerkt) III is ook een mooi nummer. 24 november 2016 bewerkt door BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 mooi nummer denk ik ook als ik Leonard Cohens nieuwste CD beluister, het ene is nog mooier dan het andere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ander en beter is niet hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Hetzelfde elke x doen en toch een ander resultaat verwachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Wachten tot het weer 10 uur is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 israelites van Desmond Dekker blijft 1 van mijn Favo's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 O' ships dat is wel een erg oud nummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 nummer is prachtig, hij speelde met zijn aces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 aces waren er gisteren bij volleywedstrijd dochter, genoten door het extra publiek, want familiedag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Familie 'dag' gezegd en uitgezwaaid, de rust is wedergekeerd in huize Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Verslonden, als in een slachthuis, bij voorkeur nummer vijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Huis, klinkt als paradijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Spa, radijsjes, brie, tuinkers en een heel grof, bruin broodje: Hmmm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Hmmm!, bijna net zo lekker als mijn Thaise wokschotel waar ik 3 keer mee wilDE doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 en betekent dat dat ie in 1 keer verorberd werd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Er doet het gerucht dat de volle maan rare effecten heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Als ze groot genoeg is zal ze het ongetwijfeld schitterend vinden om er met opa op uit te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 ga anders fietsen is een leuke manier om een fam. uitje te vieren; met z'n allen op één grote fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 november 2016 Rapport Share Geplaatst 14 november 2016 Iets is beter dan niets, maar van welke filosooferd dat was weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Niet zo goed durven schrijven wil ik overwinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Lukt vast wel om van vandaag een mooie dag te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 maken we ook van vandaag een overwinningsdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Overwinningsdag was voor mijn afgelopen zaterdag om voor het eerst zonder drank op een feest aanwezig te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 aanwezig te zijn zonder te drinken is helemaal aanwezig zijn en nog trots ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 (bewerkt) Ook volgende maand weer een personeelsfeest 15 november 2016 bewerkt door snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden