Momentum Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Mooie zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Goedemorgen. Albertremmo wat fijn om je te lezen. Dagpact: Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Goedemorgen allemaal. Koud en witte daken. Koffie en krant. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Komt Sinterklaas vandaag in het land? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Goedemorgen Ja Lars, dat wordt weer schoenzetten vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Komt Sinterklaas vandaag in het land? Ja dus extra lief zijn vandaag Lars lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Goedemorgen deze morgen, heb een fijne dag vandaag. Stond al een poosje ingelogd zag ik Computers; ik ben er niet super handig mee, haha. Maar dat mag. Vandaag drink ik niet, bevalt nog steeds prima. Voor wie het lastig heeft of lastig krijgt vandaag; een dag tegelijk en anders uur na uur. Take care. lady jane en Lisette reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Dagpact; Momentum Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Een hele goede morgen allemaal, Wat een koude ochtend zeg, Vogeltjes zijn al verschoond Even mijn huis doorrauzen straks, want moet vanmiddag nog een uurtje werken, en daarna familiebezoek Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Goedemorgen, Dagpact; Momentum Lars Rapilos Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Boodschappen binnen Lekker met koffie, croissantje en krant op luie stoel! Heerlijk zo'n ochtend zonder man en kinderen Chocolademelk, slagroom en pepernoten staan klaar voor bij de intocht op tv straks Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Goedemorgen iedereen. Al een tijdje wakker, nu aan de koffie en zo aan de scriptie werken. Vandaag wordt dag 7 droog maar ook gelijk de moeilijkste omdat ik de hele dag alleen met mezelf ben en niet overal en nergens druk bezig. Maar als ik één ding van jullie heb geleerd is dat je het dag voor dag moet bekijken en niet te ver vooruit plannen. Vandaag wordt weer een goeie! Dagpact;MomentumLarsRapilosNadia Lisette rapilos en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Boodschappen binnen Lekker met koffie, croissantje en krant op luie stoel! Heerlijk zo'n ochtend zonder man en kinderen Chocolademelk, slagroom en pepernoten staan klaar voor bij de intocht op tv straks Wauw, dat klinkt echt heeeeeeeeeerlijk. Geniet er van. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Haha, als ik het zo lees klinkt het echt te mooi en idyllisch om waar te zijn .. maar het is echt zo :-) Helaas tussendoor ook even was aangezet en keuken opgeruimd, zo reeel is dit dan wel weer Lisette en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Zit toch weer met een zenuwachtig gevoel voor de tv...... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Toon Hermans " Snieklaas " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 De jongste zit met ernstige twijfel, wilde me van de week na het sinterklaasjournaal een serieuze vraag stellen waar ik echt eerlijk antwoord op moest gaan geven...heb gezegd dat ze pas mocht kletsen als haar bord leeg was, ben snel van tafel gegaan daarna om die ene vraag maar te voorkomen Ik bereid me vast voor op alsnog die vraag straks einde van geloof-tijdperk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik ben heel lief geweest dus...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 huh.... sinterklaas bestaat toch wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Tuurlijk Toine, zelfs meer dan 1.. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 hoe kan dat nou... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 https://youtu.be/wX0lD34Mn5c tijdloos..... Toon Hermans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 (bewerkt) Onze oudste (ruim 8) weet het sinds een week, onze jongste (net 7) gelooft nog voluit. Leuk 12 november 2016 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Dagpact; MomentumLarsRapilosNadia Lisette Bor Sita Net de intocht met jongste gekeken, jongste is 10 maar wil geloven ook al weet hij hoe het zit. Ik laat het. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik probeer me op mijn scriptie te focussen maar er zijn teveel leuke survival programma's op tv haha. Wat anders dan de intocht. Dat is feest lees ik al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden