Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Dat laten de moderators staan. Ander 3 letter woord halen ze soms weg en andere keer laten ze het staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Goedemiddag alweer, Vannacht in mijn droom geen alcohol genomen, het idee dat ik terug zou moeten zakken op het jaarpact............. Daarna lekker nuchter wakker worden. Hier schijnt de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) * mag je zeggen. Ik wil nog even terughalen dat ik nog steeds een keihard strafpunt heb voor "Gekkie". Misschien was er toen een stagière aan de gang. Maar ik vind een gekuist forum fijn, dus ik hou me eraan. 11 november 2016 bewerkt door moderator smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ben het toch wel eens met a3. Hoewel Ik beslist graag naar Dylan luister, literair gezien... Nu ja, heb toch de indruk dat de literatuurprijs eerder politiek is geïnspireerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Hebben jullie noorderburen overigens verlof vandaag? Hier is het wapenstilstand, maar meen me te herinneren dat Nederland niet veel met wo1 te maken had, weet het niet goed meer en te lui om het op te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Bor, bij ons vandaag iets soortgelijks (ook herdenking van alle slachtoffers van alle oorlogen bedoel ik). Eigenlijk is het vooral een verlofdag moet ik toegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Hmm, brengt mij op ideeën. Als ik in het plat Vlaams ga schelden dan word ik misschien niet betrapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Mijn moeder zei bijvoorbeeld sapperdepietjes. Dat woord lijkt me te braaf om een ban op te leveren. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ow. Misschien nemen Belgen gewoon graag te pas en te onpas een dagje vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Alweer dood, is de beste man dan al een keer eerder dood verklaard Mai en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) 'middag Hier zonnig en nog droog, wel knap fris en de komende nacht vorst. Nog geen reden gehad om te gaan schelden vandaag. Mocht dat zo zijn dan iets met een ferme K erin, Kanonne! Niet iets wat engels is. Maar die OOOOO van * vindt ik ook wel wat hebben. ( en die t e en n erna!) Kanonne vind ik ook wel iets quasi en niksigs hebben. Braaf eigenlijk Ik ga maar eens wat doen... was nu pas uit de kranten e.d. Nu es in de kleren. fijne dag nog 11 november 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Hahahaha..... die woorden mochten dus tóch niet.... Arme Lars, ik hoop dat de moderator je geen strafpunt geeft hiervoor, het laat wel zien dat de ene moderator de andere niet is. En dat die paar lettertjes van Smart zijn weggehaald..... echt, dat is humor van de bovenste plank Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Lou reed dacht ik te vernoemen, maar alle vooruit Eddy Wally mag er ook bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 En nondedjuu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Duizend bommen en granaten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 * mag je zeggen. Ik wil nog even terughalen dat ik nog steeds een keihard strafpunt heb voor "Gekkie". Misschien was er toen een stagière aan de gang. Maar ik vind een gekuist forum fijn, dus ik hou me eraan. Jij houd je eraan waarom dan bewerkt door moderator. Heb je weer een punt? Ik heb mijn laatste punt weer te pakken. Nog 1 en weer een ban. Moderator wenste mij een rustig weekend toe. Ik ga me heel rustig houden. Lijkt me een goed plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Sapperdeflap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Mijn moeder zei bijvoorbeeld (*) Dat woord lijkt me te braaf om een ban op te leveren. (*) Aangepast door de moderator!! Drie strafpunten. Groet van de moderator. smart en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Dat je op dit forum anderen niet mag beledigen, daar ben ik helemaal voor. Maar verder vind ik het moderatiebeleid als het gaat over taalgebruik niet bepaald om te lachen. Eerder triest en een beetje eng zelfs. Iets met vrijheid en meningsuiting. Het zal mijn journalistieke achtergrond wel zijn. jowan, Vol en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Basta hoeft voor grappen niet naar de woorddomino! Worden jullie ook zo zenuwachtig van je eigen gemaakte todo-lijstjes? Ik ga dr eens doorheen racen zo.... zoefffff basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Haha Soothe, ben warempel gaan checken. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Loempia vind ik wel een grensgeval Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Enfin, we zullen maar eens gaan winkelen, nog niet veel uitgespookt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Laatste client belde af. Pff, echt niet erg hoor Hard gewerkt vanochtend tot 13.30 Daarna 10 km. heen en terug fietsen,naar podoloog voor mijn hiel Fiets weg gebracht voor nieuwe remblokken. Markt op, voor broodje haring met uitjes Jeetje, wat had ik ineens een honger zeg Natuurlijk weer als een gek gefietst en tientallen mensen voorbij gereden Spiedie consalis he (Nou ja, wel met trapondersteuning dan he ) Straks mijn fiets weer ophalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Mijn vader zei vroeger altijd ; sapperloot Vloeken mocht echt niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden