Spring naar bijdragen

Donderdag 10 november


Momentum

Aanbevolen berichten

Hier niet gelukkig!

Lekker met kop thee bij de verwarming aan het leen in de Margiet; stuk over alcohol 'op je gezondheid (?)'

Edit; niets nieuws gelezen

Elk glas alc is schadelijk, heerlijk om bevestigd te zien dat drinken gewoon stom is om te doen.

Leenhond in huis nu even, gezellig

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er. Met de constitutie van een paard en een alcoholpromillage om u tegen te zeggen. Eigen kamer waar ik nu een half uurtje ofzo heb voor er gegeten moet worden. Nog geen echte plannen, eerst moet alle niet lichaamseigen troep uit het systeem zien te raken. Erg, erg, erg rustig en stil hier. Ik stuiter alle kanten uit en liefst weer wil weg, maar ik weet dat het erbij hoort. Wordt vanzelf minder. Al een vriendelijk advies gekregen om op te schrijven wat er door me heen gaat, dus nu staat er bloedplaatjes in mijn blok. Met daaronder irritant bijdehand rotjoch. 

 

Nou ja, ik ben er gekomen en nog niet vertrokken. Dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel vrouw maar niet somber vandaag:

 

integendeel het is een heerlijke dag met gewoon lekker op mezelf zijn, houtkachel aan, gesleep met hout, vegen,

docu van Kate Bush (2014) kijken en vervolgens muziek van haar beluisteren. (breiwerkje erbij)

 

Maakt me melancholiek en dat is niet zo' n verkeerd gevoel.

 

Weetje: Elton Jhon werd sober dankzij haar nummer: Don't give up  :heart:  Waauw!

 

De koffie is (alweer) op en ik ga maar even iets simpels koken.

 

Fijne avond nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit, ik hoop dat je eerste stap (kennismaking nieuwe huisarts) gaat nemen.

Zonder die eerste stap kom je nergens.

Hopelijk is het een goede, die door de oppervlakkige klachten heenprikt en ziet wat er werkelijk speelt.

Onder het krampachtig proberen te overleven met in meer of mindere mate drank, denk ik dat de kwaal nog erger is dan dat middel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...