nancy Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Klopt Asterix, veel gefladder. Maar ik ga nu, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 En dan kom ik net deze filmposter tegen, kun je ook tegenaan kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Nee, nee, want volgens het aloude gezegde: "In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Het lijkt vandaag wel nationale sombere vrouwen dag, hoe komt dat toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 (bewerkt) Hier niet gelukkig! Lekker met kop thee bij de verwarming aan het leen in de Margiet; stuk over alcohol 'op je gezondheid (?)' Edit; niets nieuws gelezen Elk glas alc is schadelijk, heerlijk om bevestigd te zien dat drinken gewoon stom is om te doen. Leenhond in huis nu even, gezellig 10 november 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Ben niet somber hoor Asterix Gelukkig niet ! Had je al gemist spirit, Heb je het nog wel droog kunnen houden, de afgelopen week ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Ik zit lekker met een kop rooibosthee, en ongezouten nootjes van de markt, de plaatselijke krantjes te lezen Wasje droogt in de woonkamer (buiten droogt het niet meer) Net 3 uurtjes gewerkt. Mag vanavond nog een uurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Heb je gelezen voordat je bewerkte spirit. Mijn vraag is of je nu al hulp hebt? Stond de nieuwe huisarts er wel open voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Het lijkt vandaag wel nationale sombere vrouwen dag, hoe komt dat toch? Ik ben noch somber, noch vrouw. Heb goed werk gedaan voor mezelf: stappenwerk in het boek van NA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Ben er. Met de constitutie van een paard en een alcoholpromillage om u tegen te zeggen. Eigen kamer waar ik nu een half uurtje ofzo heb voor er gegeten moet worden. Nog geen echte plannen, eerst moet alle niet lichaamseigen troep uit het systeem zien te raken. Erg, erg, erg rustig en stil hier. Ik stuiter alle kanten uit en liefst weer wil weg, maar ik weet dat het erbij hoort. Wordt vanzelf minder. Al een vriendelijk advies gekregen om op te schrijven wat er door me heen gaat, dus nu staat er bloedplaatjes in mijn blok. Met daaronder irritant bijdehand rotjoch. Nou ja, ik ben er gekomen en nog niet vertrokken. Dat. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 neem je rotjoch maar bijdehand ik denk dat ie bang is♥ basta en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Ik moest even in je andere draadje gluren Quinn, ik snapte er al geen ruk van. Maar, super wat je hebt ondernomen en nog aan het ondernemen bent! Van de bloedplaatjes begrijp ik niet. (Marshall toren meegenomen?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Wel vrouw maar niet somber vandaag: integendeel het is een heerlijke dag met gewoon lekker op mezelf zijn, houtkachel aan, gesleep met hout, vegen, docu van Kate Bush (2014) kijken en vervolgens muziek van haar beluisteren. (breiwerkje erbij) Maakt me melancholiek en dat is niet zo' n verkeerd gevoel. Weetje: Elton Jhon werd sober dankzij haar nummer: Don't give up Waauw! De koffie is (alweer) op en ik ga maar even iets simpels koken. Fijne avond nog! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dag Nadia Grapje, heb een mooie dag, allemaal! Was even zoeken Nadia! Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Dagpact: bor Oei, oei wat twijfelde ik daar lang over. Zet m op Bor!! Verbeeld ik het me? Voel je je helderder? Ik lees je de laatste tijd anders, beter.... Zou fijn zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 ((spirit)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Drijf en drijfnat geregend Tot 2 keer aan toe Niet leuk dit Enfin, zit aan een bak sla Staat een ovenschotel onder de grill Komt wel goed met mij weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 (bewerkt) Het ga je goed, Quinn! edit dubbel nn 10 november 2016 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Actie Spirit en dat moet jezelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Spirit, ik hoop dat je eerste stap (kennismaking nieuwe huisarts) gaat nemen. Zonder die eerste stap kom je nergens. Hopelijk is het een goede, die door de oppervlakkige klachten heenprikt en ziet wat er werkelijk speelt. Onder het krampachtig proberen te overleven met in meer of mindere mate drank, denk ik dat de kwaal nog erger is dan dat middel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Nancy,hoe was het bij de cardioloog? Groen licht voor Canada? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Sowhat, ik krijg de uitslag later pas, wist ik niet. Maar ik ga morgen naar Canada, als het echt niet goed was geweest hadden ze het wel gezegd, toch? Dus bij deze: allen een fijne week, ik ben de 19e weer terug. smart, rapilos, Vol en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goede reis en veel plezier Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Fijne week Nancy en een goede vlucht. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Nancy toch naar Canada! Wat fijn :-) Ik heb weer alle deadlines gehaald, lekker dikke boterhammen met mozzarella, tomaat, knoflook en wat pesto uit de oven gegeten en de kachel doet het weer. Droog. rapilos, smart, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden