Momentum Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dag basta en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goedemorgen frummers. Ondanks de 'rare' dag van gisteren heerlijk geslapen. Uitgeslapen zelfs Buiten is het koud, maar geen wind, straks lekker met de hond er op uit. Binnen staan koffie en thee klaar. Momentum heeft het dagpact al gestart, laat de dag dus maar beginnen... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goedemorgen! Heerlijk geslapen, nu rustig ochtendje klungelen in huis en vanmiddag nog even naar het werk. Oppassen nu dat het geen verlummelde ochtend wordt omdat ik dus gewoon niets ga zitten doen. Douche nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Komt me heel bekend voor Vol. Als je volop aan het werk bent verlangen naar een ochtend of dag vrij en dan vervolgens op zo'n dag de tijd 'verklungelen' .... Geniet van de ochtend hoor, op welke manier je hem ook doorbrengt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Vooralsnog hier Ja, ik ga douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dag Nadia Grapje, heb een mooie dag, allemaal! Vol, rapilos en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Dagpact; Mementum Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goedemorgen allemaal, Wat is het hier nog stilletjes Pas om 12.000 beginnen. Mmmm, wat zal ik nu eens gaan doen? Eerst maar eens tanden poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Ja, hartstikke stil was het Rapi. Iedereen uitgeteld na gisteren lijkt het wel. Mooi, ik ga hier aan de slag. Jij genieten van je vrije ochtend hoor. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Onderweg, brak en behoorlijk negatief gestemd. Dus het kan alleen maar mee gaan vallen. Succes vandaag allemaal en tot snel. Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Nadia Rapilos Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Ga ervoor Quinn zet hem op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goedemorgen allen. Na de deceptie van gisteren maar weer eens focussen op mijn eigen kleine wereldje: straks naar het ziekenhuis voor een hartecho en vervolgens koffer pakken voor Canada, morgen vertrek ik. Maar dat betekent eerst nog huis schoon, boodschappen doen, strijken etcetera. Zal ik dan maar eens beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goedemorgen allemaal! Succes vandaag en fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goh Nancy, Dus Canada kan gewoon door gaan? Gelukkig maar Zou me maar niet al te druk maken, met het huis poetsen. Straks ga je bekaf weg, en dat is ook niks he. Toch veel plezier met de voorbereidingen hoor. Uitslag van de echo krijg je zeker niet meteen? nancy en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Nou Nanc, ik hoop dat het weer daar lekker is. Als je tot nieuwjaar blijft kun je de kerstdagen daar zijn. Schijnt erg gezellig te zijn in Canada. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goeie donderdag, deze donderdag! Sterkte met de echo, Nancy, en met name de nagalm... Volgens mij kun je zelf meekijken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Ja Rapi, de vorige keer zei de cardioloog dat ik kan gaan. Nu maar hopen dat hij dat straks ook nog zegt, maar dat zal wel. Ik hoop dat ik wel meteen de uitslag krijg. En inderdaad vandaag maar niet beginnen aan de grote schoonmaak, dat kan later wel. Maar toch een paar kleine dingetjes doen, haha, kan het niet laten. En Bolletje, ik blijf acht dagen weg, dus kerst in Canada gaat het niet worden! Ik zou mijn gezin ook veel te veel missen hoor, ik ga nu met collega's mee op een studiereis. Asterix, jij had goed nieuws gekregen van de cardioloog, toch? Nou, ik heb goede hoop dat het bij mij ook allemaal wel meevalt. Om 1 uur ga ik erheen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Heb je eigenlijk al duidelijk wat er nu aan je hart mankeert? Waarvoor je dus nu al med. krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Even de pietendiscussie een zwengel geven, hahaha. Kijk dit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Dagpact: MomentumNadiaRapilosLarsSonnetje bor Sita Nancy sterkte en daarna: goede reis! Quinn, zet hem op Please, geen Pietendiscussie nancy en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Nee, maar deze vond ik wel geinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Haha Asterix, hij is leuk! Hartritmestoornissen, een zwakke plek op de aorta en de hartkleppen sluiten niet symmetrisch. Maar volgens mij klinkt het enger dan het is. Dat met die hartkleppen schijnen meerdere mensen te hebben en hoef je geen last van te hebben, die aorta houden ze in de gaten en voor die hartritmestoornissen heb ik pillen. Nu maar hopen dat de cardioloog er ook zo over denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Bor, dat ligt eraan of je van plan bent om wat te gaan doen deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Ik krijg niks tegen de hartritmestoornis, zullen ze wel leuk vinden, lekker a-ritmisch laten rammelen. Voel je dat ook dan? Hartoverslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden