Spring naar bijdragen

Donderdag 10 november


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

Ondanks de 'rare' dag van gisteren heerlijk geslapen. 

Uitgeslapen zelfs  :)

Buiten is het koud, maar geen wind, straks lekker met de 

hond er op uit. 

Binnen staan koffie en thee klaar. 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Momentum heeft het dagpact al gestart, 
laat de dag dus maar beginnen... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

Na de deceptie van gisteren maar weer eens focussen op mijn eigen kleine wereldje: straks naar het ziekenhuis voor een hartecho en vervolgens koffer pakken voor Canada, morgen vertrek ik.

Maar dat betekent eerst nog huis schoon, boodschappen doen, strijken etcetera.

Zal ik dan maar eens beginnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rapi, de vorige keer zei de cardioloog dat ik kan gaan. Nu maar hopen dat hij dat straks ook nog zegt, maar dat zal wel. Ik hoop dat ik wel meteen de uitslag krijg. En inderdaad vandaag maar niet beginnen aan de grote schoonmaak, dat kan later wel. Maar toch een paar kleine dingetjes doen, haha, kan het niet laten.

En Bolletje, ik blijf acht dagen weg, dus kerst in Canada gaat het niet worden! Ik zou mijn gezin ook veel te veel missen hoor, ik ga nu met collega's mee op een studiereis.

Asterix, jij had goed nieuws gekregen van de cardioloog, toch? Nou, ik heb goede hoop dat het bij mij ook allemaal wel meevalt. Om 1 uur ga ik erheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Asterix, hij is leuk!

Hartritmestoornissen, een zwakke plek op de aorta en de hartkleppen sluiten niet symmetrisch. Maar volgens mij klinkt het enger dan het is. Dat met die hartkleppen schijnen meerdere mensen te hebben en hoef je geen last van te hebben, die aorta houden ze in de gaten en voor die hartritmestoornissen heb ik pillen.

Nu maar hopen dat de cardioloog er ook zo over denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...