Gast Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Ik zit me ook opeens op te winden over een opmerking van iemand van het diner zaterdag................. "Je zit toch heel dit lekkere eten te verpesten met een glaasje cola" Echt he.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 En waarom wind je daar zo over op ? O en goeiemiddag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 O kruid dat had ik gewoon opeens, alsof eten alleen lekker is met wijn. Je wordt eigenlijk neergezet als...... Bor ik heb meteen gezegd dat het onzin is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 O kruid dat had ik gewoon opeens, alsof eten alleen lekker is met wijn. Je wordt eigenlijk neergezet als...... Bor ik heb meteen gezegd dat het onzin is. Als je jezelf wijzer weet dan je omgeving, kun je daar je genoegdoening en je welbevinden uithalen. Daar heb je geen "spiritualiën" meer voor nodig, wel een spiritueel bewustzijn....... ;-) Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Hé Quinn: vandaag gewoon niet! Oké?![/font][/color] Het dagpact houden, dat probeer ik echt vol te houden, maar meer dan dat beloven, durf ik niet. Sorry Sita, maar ik ga zeker m'n best doen (I know, losers always whine about doing their best). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 (bewerkt) He A3 jij ook al Ik heb gewoon zooooooo genoten van het eten en het was ook nog een sterren restaurant, wees nou es lief allemaal. Zo van wat goed, met 43 man aan de wijn en ik met mijn colaatje en water. 8 november 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 En jowan, eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Hoi, Natuurlijk kan men ook zonder wijn lekker eten. Cola is echter geen aanrader. Neem een wat neutraler drankje. Maar ... een echt lekkere maaltijd kan zeker meerwaarde krijgen met een goed glas wijn. Ik vind het soms wel jammer het wijntje te moeten missen bij een goede maaltijd. Echter wat niet kan, dat kan niet. Het is niet zo dat de wereld vergaat bij gebrek aan ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Stom he, ik vind het gewoon lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Mijn man drinkt ook cola bij het eten. In het begin irriteerde dat me mateloos, ik geef het toe. Waarom nu niet gewoon water? Maar hij werd mijn gezeur, terecht, beu. Leven en laten leven zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Hoi Jen. Ook weer in het dorp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 En ik heb ontdekt dat ik thee ook echt kan waarderen bij een maaltijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Thee kan ook uitstekend hoor.Wel bij bepaalde gerechten vind ik. Maar dat is een kwestie van smaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Ik vond (een paar) koele pinten altijd wel lekker als we uit gingen eten, maar ik zou nu water nemen, denk ik. Geen thee of cola iig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Yep Soothe, gisteren eens een keer niks gedronken, maar ik ben dan ook extreem vroeg gaan slapen, kan ik moeilijk elke dag doen. We Komen maar eens terug mee lezen dus. Persoonlijk Vind ik dat cola de smaak van het eten verpest, maar ach, ben vooral blij dat manlief niet drinkt (alleen heel uitzonderlijk op een feestje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Jen, ik las dat je met de kippen op stok ging. Rust is soeverein en uitstekend als je niet lekker in je vel zit. Rustig aan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Probleem Is dat ik 's avonds nooit moe ben en dus ook geen zin heb in slapen. Pfff. Misschien tijdelijk mezelf dwingen om een slaappil te nemen, ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Bor,niets moet!! Mensen met een culinaire instelling vinden het heel lekker. Zelf kom ik uit het hotel bedrijf en heb drankenkennis gehad. Een goeie wijn bij het juiste gerecht, dat is de kunst. De Sommelier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Er zit ook een vinoloog in ons AA team, zo zie je maar weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 1.Ik heb dat nooit zo gesnapt waarom er wijn bij het eten "hoort". 2. Bedoel als ik (alc) drink, drink ik alc en eet ik niet. En als ik eet, drink ik niets daarbij...ook niet eens water. 3. Zelf bij het uit eten gaan snap ik dat niet en heb ik dat nooit gesnapt, dat vind ik geen combinatie.......of zoiets...maar het "hoort" dan zo, dus dan moet dat dan maar, iets te drinken erbij nemen maar vanuit mezelf doe ik dat nooit. 4. Maar ik zal wel een geval apart zijn, denk... 1. ik ook niet 2. ik ook (niet) 3. ik ook niet 4. ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Asterix, De vinoloog moet ook zo nu en dan wat uitspugen. Mensen uit het Horecabedrijf zijn ook vaak ten prooi aan de drank. Koks, kelners etc. Een slecht beroep voor de latente alcoholist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Dat uitspugen 'vergat' hij zeker, haha. Hij had daarna nog een cursus gedaan, ik weet niet meer exact welke, maar dat maakte hem tot kenner der harde spiritualiën. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 (bewerkt) Ik houd van lekker eten en drinken. Als ik een etentje geef, wil ik daar wel eens lekkere waters of sapjes bij schenken. Er zit hier een Markt met een q. Daar koop ik bijvoorbeeld 100% puur kersensap van Rob en Yvonne Janssen uit Deest. Heerlijk bij een wat zoeter stoofpotje met vlees. En ze hebben daar een vers sapje met lime, citroengras, gember... lekker bij sommige vis. Zo klooi ik soms wat aan. 8 november 2016 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Zie je wel, met een Q is alles beter. Vind het ook lastig om bij echt goed eten niet te drinken, gewoon, omdat het perfect bij elkaar kan passen en de wijn het gerecht af maakt en andersom. Maar ja, zonder wijn moet de chef maar gewoon net wat meer z'n best doen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Kwoot:"Vind het ook lastig om bij echt goed eten niet te drinken, gewoon, omdat het perfect bij elkaar kan passen en de wijn het gerecht af maakt en andersom." Ziehier de achterdeur en de rechtvaardiging om te blijven drinken. De duivel alcoholisme aan het woord. Ik kom vaker op plekken in Italië waar ze vaak net "zo moeilijk doen" over de lekkerte en toepasbaarheid van een bepaald soort water, dan anderen elders over wijn menen te moeten doen. Daar is dus de acqualoog aan het woord. Ik heb weinig moeite met hem bevriend te raken... Het eten en de uitgangsproducten moeten goed en simpel zijn. Als je al wijn nodig hebt, moet je eerst goed (Italiaans) leren koken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden