Quinn Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Don't kiss and tell Lieselot We zitten hier met taart, omdat dochter taart wilde maken. Wat er uiteraard op neer kwam dat ik taart maakte en zij beslag at. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 (bewerkt) Verdorie, vandaag niet de Volkskrant gekregen maar het regionale dagblad Digitaal lukt het me niet om te downloaden nu .. ben benieuwd naar dat artikel ! Over half uurtje de deur uit, naar een dinertje in België tbv organisatie in Afrika waar we komend jaar heen willen gaan voor vrijwilligershulp. Leuk, heb er zin in en hoop op leuke contacten! Ik ben fijn de Bob, geen enkele verleiding dus zo na dag 1 in deze manloze-week Edit; toch kunnen downloaden Ik ben er zo blij om, om bij die linker bocht van een hockeystick te horen ! Nu hopen dat ik nog ga meemaken dat alcohol als gif en daarna ook als openbaar verbod gaat gelden 1 oktober 2016 bewerkt door Vol smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Dat gaan wij niet meemaken Vol. Maar er gebeurt wel iets een andere kant op. Da's al mooi vind ik. Zo...dag één manloos. En de avond is ook al gepland. Mooi! Komt helemaal goed met jou deze week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Doe je dat wel vaker Bor? Een beetje buiten de deur wippen? Ik ga nooit vreemd, stel me altijd eerst voor, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Wow Bor, best bizar ja. Hoewel ik het ook wel weer knap vind dat je die kamer nog herkent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Wel zo beleefd hé Asterix.. en ja hoe noem je ander die "tijdelijke" partner.. hoi vreemdeling.. huh?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Jij hebt het leven uit hem gezogen, zeg maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 (bewerkt) ....................................... jowan, wat was jij ijselijk vroeg vanochtend!!! ............................................................... Om een verschil te maken met mijn gebruikerstijd leef ik op een soort taakstelling: door de weeks om 0530 op en meteen een uur wandelen. Dat betekent dat ik op 0700 aan de koffie/krant zit en dat eenieder welkom is. Om te bellen of wat dan ook. Na de koffie begin ik aan wat gedaan moet worden. Zo komt er nog eens wat af, soms. 's Middags mag ik dan een dutje doen, past ook bij mijn gepensioneerde leeftijd. In het weekeinde ga ik vaak leuke/lekkere dingen doen. Zoals vandaag naar de Conventie van AA in Hoenderloo. Die begon om 0900 en ik moet een eind rijden voor ik daar ben..... En, ik wil geen jaagstress meer, dus ik sta op tiijd op en rij op tijd aan. Easy does it. Ik rij 100 op mijn gemak, lekker muziekje op en een vriendelijke knik voor iedereen die wil. edit: oeps! vette taalvout hersteldt 1 oktober 2016 bewerkt door jowan smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Droge afmelding, Welterusten voor straks Momentum en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Meld me droog af. Ik duik mijn bedstede zo in. rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Zo, het begin van oktober staat er. Ik had een inspirerende dag op de AA Conventie. Er is daar ook aandacht en podium voor de mensen om ons heen die door ons gezuip en verslavingsgedrag schade ondervonden hebben. Naar een aantal van hen heb ik geluisterd en werd er meer dan stil en klein van.... Verder is het natuurlijk een feestje van herkenning, zo'n AA dag: bekenden ontmoeten, bijpraten, verrast worden door iemand die een jaar geleden zo door mijn verhaal geraakt werd dat ze me meteen herkende en verder wilde praten. Er gebeuren mooie dingen, als we met zijn allen bij elkaar zijn en gelijk gestemd zijn. Dan ontstaan er vibraties die ik meen te kunnen voelen. Ik kan er voorlopig weer mee vooruit! Een droge afmelding en welterusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Dag lieve mensen Wat heb ik het leuk gehad gister!!! Voor het eerst kinderloos volgens mij de beste AD op zijn tijd Eerst haartjes laten doen het was uiteindelijk een mooi paars jurkje geworden met een bh wat lijkt op een dubbel D maar waaronder eigenlijk een hele kleine B zit haha Voelde me weer even vrouw Mijn vriendin wou op tijd gaan slapen vanwege werk en ben alleen de hort op gegaan dat kan in Amsterdam (woon ik niet- maar laat daar mijn haar doen) Gezellig met de barvrouw zitten praten en al mijn verzoek nummers werden gedraaid daar kan ik zoo van genieten lekkere muziek en praten met een mooi persoon Uiteindelijk rond 1 uur terug gereden en bij mijn knappe buurjongen langs we appen als we zin hebben maar HET is er nog niet van gekomen Emotioneel geen klik maar hij zoent fantastisch en klein beetje frummelen maar verder gaan dan dat lukt dus niet ik weet niet waarom ik denk vanwege de emotionele klik die er niet is - had het misschien dan ook niet moeten doen die arme jongen snapt er niks van maar kon de verleiding niet weerstaan in de mood die ik was Vandaag gewerkt na twee maanden thuis te hebben gezeten ging lekker en wat heerlijk om die koppies van de kindertjes avonds weer te zien! Kortom even uit de sleur gestapt en bedacht dat ik dit vaker wil gaan doen Nu weer er tegen aan en merk dat mij melden hier af en toe mijn dagen wat 'makkelijker' maken Dus voor jullie! smart en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Ha, wat een gezellig verhaal Liselot. Nu de volgende keer snel organiseren!! Rapilos: je stond er vandaag niet op, vandaar mijn vraag over het weekpact. Jaja, controleeeeee hiero Ik vind mezelf ondertussen toch zielig; word geregeld van een lijstje afgegooid. Foei Spirit!! Maar ik meld me succesvol af. Wat is dat toch lekker he, die frisse kop. Gelijk lonend.... Nu hopen dat de maagpijn wegblijft. Ik ben geprikt op de helicobacter, een beestje in de maag en mijn eigen vertaling is dat deze maagpijn geven kan en dat alcohol dat verdooft. Beestje kan er niet tegen en veroorzaakt dus geen pijn als ik wat drink ... jaja Uitslag van het bloedonderzoek komt nog. Goeie dag gehad vandaag. Houtkacheltje aan, breiwerk erbij. Toppunt van huiselijkheid. Goh jowan, ik wist niet dat jij al zo'n prachtige leeftijd had!! Nu maar lekker slapen, welterusten allemaal Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Zo Weer thuis na vermoeiende avond. Maar even laten bezinken wat deze info me kan bieden verder. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Goh Lieselot! Eerst was je zeer onder de pillen qua deprie, dan uit gaan en al maanden droog! Je hebt toch vier maanden geleden een kind gekregen? Wie is de donor eigenlijk?? En wat doet je droog staan hier iets? Ik lees al jaren mee en heb niet altijd de behoefte te schrijven maar jouw plots opduikelen en rare verhalen vragen me bijna om te vragen wie je eigenlijk bent en waar je tweede kind dan van is! Vind je nogal vaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 Meld me droog af!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 Kan niet slapen, hart doet raar. Nouja, beetje teveel gewerkt misschien. Joy, je komt hier inderdaad maar zelden, maar ALS je hier schrijft, zijn het van die nare, vervelende berichtjes naar andere frummers toe. Waarom nou? Zo totaal NIET helpend jouw berichtje! Je bent onrust aan het stoken, svp niet doen. Zo, nog maar even terug naar bed, dit is mij te vroeg om op te staan. Jootje en Lieselot reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 Tamelijk lompe vraagstelling zo Joy. En een vaag opduiken zo ineens ook? Meelezers zie je niet hè, dus voor mij ben jij dan weer onbekend. Droge afmelding luiden, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 en hoe gaat het met jou zelf Joy? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden