jowan Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Wakker, in zombiemodus op weg naar koffie Dagpact: jowan Lars Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Goedemorgen Dagpact jowan Lars Quinn Momentum Fijne zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Goedemorgen frummers. Zaterdag, buiten hangt een serene stilte, weekend... Binnen staan koffie en thee klaar. kopje thee, krantje erbij... hmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Goedemorgen! Ik ga naar de koffie en krant .. dank je ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 (bewerkt) Een hele goede morgen....... 1 oktober 2016 bewerkt door toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 (bewerkt) Goedemorgen Toine, 1 oktober 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Dagpact; jowan Lars Quinn Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Een hele goede morgen allemaal, Wordt nu toch duidelijk een stukje frisser. Weiger nog om de verwarming aan te doen, maar of ik dat lang vol houdt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Toch maar weggehaald anders komt de muziek politie weer in actie, tsja.. Yvonne en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 (bewerkt) Dagpact jowan Lars Quinn Momentum Jootje 1 oktober 2016 bewerkt door Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Dagpact jowanLarsQuinnMomentumJootje kruidenthee Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Goedemorgen, Dagpact jowan Lars Quinn Momentum Jootje kruidenthee Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Blij dat het weekend is! Lekker even rustig aan doen en wie weet nog even in het zonnetje zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Goeie morgen kanjers, Zou morgen een dagje gaan vissen maar ik denk dat het weer het niet toe laat. Balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact jowan Lars Quinn Momentum Jootje kruidenthee Nadia smart +afmelding voor gisteren+easy Ja hier net zo: kachel aan of kleumen? jowan, wat was jij ijselijk vroeg vanochtend!!! En wat is het stil hier.... (ieder op de eigen draad?) Jammer Bol, nu moet je wat anders bedenken of een heel grote paraplu meenemen. Ik krijg mijn opvangkind dit weekend. Gezellig wat keukenwerk denk ik: bonbons maken en appelmoes. Er is vast nog wel ergens een herfstmarkt. Chocomelk kopen en slagroom! Goed weekend! Rapilos: gefeliciteerd met je maand! Ga je nu naar het weekpact? 1 oktober 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Goedemorgen, deze morgen...DagpactjowanLarsQuinnMomentumJootjekruidentheeNadia aSterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Goeiemorgen, Ik zit sinds vorige week op het weekpact, maar mis het aanmelden eigenlijk een beetje ;-) ...heb precies het gevoel of ik niet meer bij de club hoor... Oh ja.. een chocolade met verse slagroom en warme appeltaart dag.. jummie... wat een leven zo nuchter.. Ik genoot niet van drank. Ik geloof wel hoor dat er mensen zijn die kunnen genieten van een goed glas rode wijn.. zo een volle (die veel te duur is). Ik goot mijn eerste glas naar binnen en direct.. oh ja meer.. laat komen. De eerste smaakte zuur, de tweede iets minder zuur en de derde smaakte niet meer. Weekend, eigenlijk zou ik nu dringend echt eens in gang moeten schieten.. waarom bestaat mijn zaterdag altijd uit boodschappen, poetsen en dan rond een uur of 5 beginnen koken.. Vanavond eters ook nog.. Waarom bestaat mijn zondag dan altijd uit familie verplichtingen.. Maken we er een 'klaag' dag van ??? Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Smart, Nee, ik ga nog even niet naar het weekpact, Voel me daar nog niet sterk genoeg voor. Bovendien, het elke dag aan en daarna weer afmelden, geeft me best een voldaan gevoel Lieve, Ik genoot (helaas) wel erg van de wijn. Zeker, van de eerste paar glazen ! Maar ja, meer na dan voordelen uiteindelijk he smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Dagpact, weekpact, jaarpact, 5-jaarspact, voor-altijd-voor-steeds-voor-eeuwigpact......... Wat moet ik doen of kunnen of beheersen om te "promoveren" van het kennelijk armetierige-beginners-dagpact? Waarom een pact? Kan ik niet gewoon besluiten te zeggen dat ik nooit meer ga drinken? Vanaf de AA conventie in Hoenderloo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Onze " Prediker " is ook wakker...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Ieder zijn eigen manier en vaak is het aan elkaar reigen van dagen en voor je het weet heb je een jaar niet gedronken. Klein beginnen... Meteen zeggen ik drink nooit meer, daar worden mensen vaak angstig van en ja dan ga je weer drinken. Zomaar een gedachte van een ander predikertje Klavervier reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Ik eigenlijk ook Etty.. het hebben van remmingen, het bewust nee kunnen zeggen en het daarbij houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Dagpact, weekpact, jaarpact, 5-jaarspact, voor-altijd-voor-steeds-voor-eeuwigpact......... Wat moet ik doen of kunnen of beheersen om te "promoveren" van het kennelijk armetierige-beginners-dagpact? Waarom een pact? Kan ik niet gewoon besluiten te zeggen dat ik nooit meer ga drinken? Vanaf de AA conventie in Hoenderloo. jowan, Je staat toch zelf ook elke dag op het dagpact !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Reigen is het meerfout van reiger, logies toch... Zou Lieselot nog een ventje hebben opgepikt gisteravut? Ze is wel verdacht stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden