Spring naar bijdragen

Zaterdag, 1 oktober 2016

jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Dagpact

jowan

Lars

Quinn

Momentum

Jootje

kruidenthee

Nadia

smart +afmelding voor gisteren+easy

Ja hier net zo: kachel aan of kleumen?

jowan, wat was jij ijselijk vroeg vanochtend!!!

En wat is het stil hier.... (ieder op de eigen draad?)

Jammer Bol, nu moet je wat anders bedenken of een heel grote paraplu meenemen.

Ik krijg mijn opvangkind dit weekend. Gezellig wat keukenwerk denk ik: bonbons maken en

appelmoes. Er is vast nog wel ergens een herfstmarkt.

Chocomelk kopen en slagroom!

Goed weekend!

Rapilos: gefeliciteerd met je maand! Ga je nu naar het weekpact?

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Ik zit sinds vorige week op het weekpact, maar mis het aanmelden eigenlijk een beetje ;-) ...heb precies het gevoel of ik niet meer bij de club hoor...

Oh ja.. een chocolade met verse slagroom en warme appeltaart dag.. jummie... wat een leven zo nuchter..

Ik genoot niet van drank. Ik geloof wel hoor dat er mensen zijn die kunnen genieten van een goed glas rode wijn.. zo een volle (die veel te duur is).

Ik goot mijn eerste glas naar binnen en direct.. oh ja meer.. laat komen. De eerste smaakte zuur, de tweede iets minder zuur en de derde smaakte niet meer.

Weekend, eigenlijk zou ik nu dringend echt eens in gang moeten schieten.. waarom bestaat mijn zaterdag altijd uit boodschappen, poetsen en dan rond een uur of

​5 beginnen koken.. Vanavond eters ook nog.. Waarom bestaat mijn zondag dan altijd uit familie verplichtingen.. Maken we er een 'klaag' dag van ??? Nope

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smart,

Nee, ik ga nog even niet naar het weekpact,

Voel me daar nog niet sterk genoeg voor.

Bovendien, het elke dag aan en daarna weer afmelden, geeft me best een voldaan gevoel  :)

Lieve,

Ik genoot (helaas) wel erg van de wijn.

Zeker, van de eerste paar glazen !

Maar ja, meer na dan voordelen uiteindelijk he  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact, weekpact, jaarpact, 5-jaarspact, voor-altijd-voor-steeds-voor-eeuwigpact.........

Wat moet ik doen of kunnen of beheersen om te "promoveren" van het kennelijk armetierige-beginners-dagpact?

Waarom een pact? Kan ik niet gewoon besluiten te zeggen dat ik nooit meer ga drinken?

Vanaf de AA conventie in Hoenderloo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieder zijn eigen manier en vaak is het aan elkaar reigen van dagen en voor je het weet heb je een jaar niet gedronken.

Klein beginnen...

Meteen zeggen ik drink nooit meer, daar worden mensen vaak angstig van en ja dan ga je weer drinken.

Zomaar een gedachte van een ander predikertje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact, weekpact, jaarpact, 5-jaarspact, voor-altijd-voor-steeds-voor-eeuwigpact.........

Wat moet ik doen of kunnen of beheersen om te "promoveren" van het kennelijk armetierige-beginners-dagpact?

Waarom een pact? Kan ik niet gewoon besluiten te zeggen dat ik nooit meer ga drinken?

Vanaf de AA conventie in Hoenderloo.

jowan,

Je staat toch zelf ook elke dag op het dagpact !?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...