Spring naar bijdragen

Zondag 25 september 2016


Momentum

Aanbevolen berichten

tuurlijk Koh, strand is er voor altijd.

helaas gaat onze strandtent dicht op 2 okt.

Dan is het wat kaal op ons stuk,

maar we hebben wel eens 20 okt. als laatste vooley/strand en zeedag gehad

dus we blijven optimistisch hoor,

we zijn nu eenmaal gepassioneerd volleyballers en ballen ook al

weken weer in de zaal samen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel lieve kanjers voor de  reactie.

Ik hoef dadelijk  niet meer eenzaam te zijn, er wordt aan  gewerkt.

Ik heb capaciteiten genoeg om met mensen om te gaan. Heb tijdens mijn revalidatie zo vaak gehoord dat ik een lief en goed karakter heb, dus geloof ik daar in. Ik kan me heel makkelijk aanpassen en wil graag mensen helpen. Dus ik moet gewoon geduld hebben, dan komt het zeker goed. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb capaciteiten genoeg om met mensen om te gaan. Heb tijdens mijn revalidatie zo vaak gehoord dat ik een lief en goed karakter heb, dus geloof ik daar in. Ik kan me heel makkelijk aanpassen en wil graag mensen helpen.

 

Geen steek veranderd.. lieve ouwe bol.

Misschien met wat begeleiding en ondersteuning kun jij je (weer) heel goed dienstbaar maken.

En dan zal hopelijk het zonlicht dat je op anderen schijnt weer terugkaatsen naar je eigen binnenste.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruidenthee :lips:

 

Ja Smart maar als ik me niet prettig voel vind ik het moeilijk om hier te komen, terwijl ik weet dat het beter is. Kijk als ik me, net zo als vandaag wat beter voel, vind ik het prettig, maar soms ook kan ik me druk maken om berichtjes waarvan ik denk " wat een stom, infantiel gewauwel zeg". Terwijl iedereen hier mag schrijven, maar dan kan ik er ff niet zo goed tegen. Zal wel door die beroerte komen ;)  :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol... ik had een lekkere appeltaart voor je gemaakt.. maar ik krijg geen toestemming om hem te plaatsen.. 

​Heb hetzelfde soms als ik op het forum lees.. na een lange dag werken, moe en teveel prikkels dan lees ik gewoon over veel dingen heen en trek

me op aan de vele lieve mensen hier op het forum..  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol, ik snap je. Ik ben trouwens ook een mooie... want ik logde vrij snel ook weer uit.

Hoezo gezellig praatje...

 

Het is overigens erg verschillend hier; de laatste tijd vrij stil.

Ik was aan het onkruid wieden in de zon maar ben nu afgepeigerd.

 

Straks gaat buuf me helpen met een betere versie van de pompoenschotel van gisteren.

Logisch, ik was niet erg geinspireerd toen. Voel me vandaag weer beter.

 

Ik denk trouwens dat eenzaamheid zich lastig laat verdrijven... het is ook iets wat in jezelf zit. Denk ik.

Zo gaat het bij mij in elk geval.

Onbestemd verlangen naar....  vervulling?

Moeilijk vind ik het vaak. Soms ook niet, dan is het goed zoals het is.

 

Tot laters :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag stonden er twee vrienden van mij aan de deur. Heb eens flink uitgehuild. Normaal gesproken klap ik dicht als ze me vast pakken maar nu liet ik me gaan.

Daarna hebben we een terrasje gepakt en ik heb getrakteerd op heerlijke buitenlandse kaas op een plankje. Deze middag heeft me goed gedaan. En volgende week gaan we forelvissen als het een beetje mooi weer is. Kan ik me al op verheugen als ik me niet zo denderend voel. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je Smart eenzaamheid kan heel ziek maken. Alleen zijn daar kun je voor kiezen eenzaamheid niet. Ik zou ook het liefst in een soort commune willen wonen. Het verlangen om ergens bij te horen. Daarom was ik ook zo blij dat ik opgenomen werd na die beroerte. Ik dacht "Ha eindelijk kom ik tussen de mensen en ben niet meer alleen."

Als ik dadelijk tussen mensen ben, en me een beetje thuis ga voelen is mijn depressie denk ik over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Bolletje je hebt hem gekregen... zo blij.. laat het maar smaken meis.. je hebt het verdiend.

 

Ben ook heel blij om te horen dat je er lekker even uit bent geweest, het was nog terrasjes weer hé. Forelvissen dat is ook wel een super vooruitzicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lekker hé? Niet dat ik ooit iets vang hoor maar veronderstel dat.........? Weet je wat laat ik eens gek doe.

Hier zo voor jou Lieve  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:

Stop ze maar gauw in een vaas ;)

Zo ik ga voor m'n eten zorgen soep met reuze ballen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk zo'n uitje Bol!

Die is alvast weer binnen en de huilbui is eruit!

 

Zelf hoef ik geen mensen om me heen, dwz... al snel wil ik weer alleen zijn. Heb heel veel eigen ruimte nodig.

In mijn soort van eenzaam voelen zoek ik eerder begrip en gezien te worden. Ja ook wel zorg trouwens.

Helaas durf ik te weinig te vragen (ai ai) qua hulp en modder maar wat alleen aan.

Ik erger me vrij snel eigenlijk, of erger me eraan als anderen zich ergeren, haha.

Anderen zijn nog steeds de spiegel van mijn eigen zelf.

Op mijn werk of in een andere dienstbare positie voel ik me het fijnste.

 

Ik zou dus in een commune willen werken waar een eigen plek is met een bordje aan de deur wat ik om kan draaien:

welkom of nu effe niet.

 

Iemand die zich om je bekommert.... dat is altijd fijn natuurlijk!

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohhh dank je Bol en ik had geen bloemen meer staan. Als je me ergens een plezier mee kunt doen is het met bloemen. Btw het gaat niet om het vangen hé..

 

Wat jij schrijft herken ik ook wel wat Smart. Ik heb voor mijn werk veel mensen om me heen en soms wil ik graag gewoon alleen zijn en weg van het oppervlakkige..

Hulp vragen is eigenlijk wel een belangrijke en ik ben dat toch wel aan het leren.. naast het nee zeggen (hahaha) dat lukt ook al steeds beter.

 

Je om jezelf bekommeren.. dat is fijn.. ;) 

 

Btw ik ga vanaf volgende week weer naar de yoga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...