jowan Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goeiemorgen! Even wat goedmaken van de late start gisteren. Dagpact: jowan met een kleine j, zo, dan heb ik het vandaag ook maar al eens gezegd! Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goedemorgen allen, een mooie dag gewenst, ook de man met een kleine j maar een grote inzet! Houd het droog allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goedemorgen frummers. Donker nog buiten, maar koffie en thee staan klaar. Kom maar op met die vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goeiemorgen, Goed zo Lars ;-). Dagpact : jowan Lars Lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goedemorgen Vanmiddag naar familieweekend, iedereen eigen drank mee...spa rood staat klaar! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Dagpact : jowan Lars Lieve Kruidenthee Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Dagpact; jowan Lars Lieve Kruidenthee Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goedemorgen allemaal, Werken tot 13.30 Dus..ben weg ! Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goede morgen allemaal. Ik begin vandaag maar eens met een suggestie voor jowan. Dagpact; jowan Lars Lieve Kruidenthee Rapilos Als je het nou zó doet, jowan, dan valt die kleine j wat meer op. Misschien dat 't dan beklijft.. Ik wil best op het dagpact om te laten zien dat een dag droog goed mogelijk is, maar niet om aan anderen te beloven dat ik vandaag niet zal drinken. Dát heb ik in het verleden zo vaak gedaan én niet nagekomen, daar vertrouw ik mezelf niet in. Ik kan het mezelf niet eens beloven. Ik neem het me wél elke dag voor, als uitgangspunt voor de dag om van daaruit van moment naar moment, van situatie naar situatie, van beleving naar beleving te gaan... Dat lukt me wel.. maar beloven??.. dan moet het ineens zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 @ Kohtje: heb je wel helemaal bijgelezen, ook van gisteren? Dag voor dag natuurlijk, soms van uur tot uur..... Geweldloze communicatie. Overgehouden van de draad van gisteren. Daar ga ik vandaag een extra oefendag van maken. Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goedemorgen allen, een mooie dag gewenst, ook de man met een kleine j maar een grote inzet! Houd het droog allen! Waarschijnlijk doet iedereen hier zijn uiterste best om AdB te worden/blijven. Ieder op zijn manier en daar heeft eenieder ook gewoon recht op. Soms schrijf ik hier meer dan anders, maar dat heeft dan metmijn dagindeling en bezetting te maken. Ik schrijf hier niet om me te manifesteren. Ehh, wel in de juiste zin, dan. Zo gauw ik schrijf, ben ik manifest. Tot dusver heb ik het droog gehouden vandaag. Als die schilder straks weg is waarschijnlijk niet meer. Dan ga ik lekker nat douchen en naar mijn liefste vriendin. Daarna de dag afsluiten met een NA bijeenkomst. Ook een soort van weekafsluiter voor velen die er komen. Ik denk niet meer zo in weken sinds ik niet meer werk. tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Mogge, jowan. Ja, ik rammel aan alle kanten, ik weet het. Niet standvastig, niet consequent.. ik rotzooi maar wat aan. (wel droog, de laatste jaren) Maar waar doel je op met: heb je wel helemaal bijgelezen? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Ha, Grinnik... Koh...ik heb niks met pacten schreef ik een tijdje terug. Precies om de reden die jij hier boven beschrijft. Ook niet met dagpacten..dat ging toch mis. Het gekke is dat ik dat nu alweer een paar weken wel doe. Niet voor anderen, maar mezelf. Het heeft me er ook doorheen geholpen een paar keer. Terwijl het voorheen juist andersom werkte. Trouw aan mezelf. erik, jowan en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 en ook vandaag weer............ jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Mogge, jowan. Ja, ik rammel aan alle kanten, ik weet het. Niet standvastig, niet consequent.. ik rotzooi maar wat aan. (wel droog, de laatste jaren) Maar waar doel je op met: heb je wel helemaal bijgelezen? Ik zou het gewoon eens doen, Kohtje, dat bijlezen. Dat voorkomt dat je het met vragen bij een ander moet zoeken en kun je het lekker bij jezelf houden..... ;-) Enne, ik heb geen negatief of afkeurend commentaar op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goedemorgen zit hier samen met dochter naar tv te kijken Typen lukt haast niet ze wil mee doen Wil me toch weer even melden Start zo moeilijk op ochtends Yin Yan vandaag nog niet in balans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Bijgelezen was/had ik al. Nagelezen... Barst van de vragen. Zal ze mezelf maar stellen. Laat losssss..... Ha. Dat lucht op. basta en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Tja, Lieselot.. dat opstarten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Herkenbaar Kohtje opstarten heb jij daar ook last van? Nu gelukkig weer wat positiever met mijn dochter gebadderd zoontje slaapt lekker nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goedemorgen - middag, mooi zonnetje hier Nieuwe tv gekocht met zo een gebogen scherm oled , niet normaal zo mooi ... Ik ben nu bezig met het kabelgootje, als ik nog 1 gaatje verkeerd boor gaat de hele handel rechtstreeks van het dakterras naar beneden brr Zo geen geduld voor dat soort dingen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Hoi Toine, Zo Kohtje en Jowan ook in het dorp, altijd leuk. Toine wat kan je nu mooi je youtube filmpjes kijken. Gaaf man. Nu even verder met m'n klus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goede morgen, Heeft zo'n gebogen scherm nu echt meerwaarde Toine? Ik heb wel eens gelezen dat meer een gadget zou zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goedemorgen lieve schatten, Toine, laat ik nu denken dat het iets was met de tv op het dakterras.... ai dat zou toch zonde zijn.. Ik begrijp trouwens niks van die ban (nen?) van jou; zet je dan schunnige muziek op het draadje? En sinds wanneer rammel jij Koh? Ik hoor de muziek er gelukkig wel doorheen! Ik heb net eikels geraapt op mijn grasveld en nu ben ik een oorbel kwijt... weer het gras over? afijn, ben melig geworden. Ik ga maar es wat zinnigs doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Ligt maar net aan wat je wensen zijn, ik wil altijd het beste van het beste. Vooral met films krijg je een mooiere diepte in je scherm en met de oled techniek zijn de kleuren werkelijk schitterend. Nadelig is dat het voordeel alleen te bereiken is daar er rechtvoor te gaan zitten , in mijn geval liggen, tv staat voor bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 gewoon een simpel muziekfilmpje, nogal de stouterd hier smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden