Yvonne Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Goedemorgen frummers. Tijd voor een bakje koffie of thee Ik heb heerlijk geslapen, haartjes nog nat van de douche, deuren hier open om te luchten en het is Herfst ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Dagpact; Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Een hele goede morgen allemaal, Allemaal nog op 1 oor? Alleen Yvonne, is een vroege vogel vandaag. Straks de tweede shockwafe behandeling voor mijn hiel. De eerste heeft voor mijn gevoel niets gedaan. En het ergste is; de andere hiel, begint nu ook weer pijn te doen. Zucht..houdt het dan nooit op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Wat een ellende toch Rapi. Je hebt er al zoveel aan laten doen en voor gedaan. Ik ga heel hard duimen dat de tweede behandeling wél effect gaat geven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Thanks Yvonne, Ik ga nu weg, jullie horen nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Las net dat het effect meestal na enkele behandelingen optreedt.... duimen dus maar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Goedemorgen! Dat is flink balen Rapilis, lijkt me eng als je het gevoel hebt dat andere kant ook mee gaat doen Ik ga 2 uurtjes van thuis uit werken, dan tuin in met een boek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Lekker Vol. Ik ga hier afsluiten, want heb ook een hele hoop werk liggen. Fijne dag Vol, geniet er van. En voor alle andere frummers: Koffie en thee in de warmhoudkannen en uiteraard ook ... genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact; Rapilos Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! 22 september 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Sterkte, Rapilos! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Dagpact: Rapilos Lars Nadia Kruidenthee Goeiemorgen. Alles hier weer de deur uit. Ga ik op mijn gemak douchen en ook op stap. Werk. Nieuw en leuk. Fijne dag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 juist nu.......... Rapilos Lars Nadia Kruidenthee MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Goeiemorgen, al bijna middag..... Dagpact: Rapilos Lars Nadia Kruidenthee MarQ jowan Ik ga vandaag jam maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Zo, weer terug van de tweede behandeling. Ook weer opnieuw ingetaped Voelt momenteel wel 'goed ' Ook een afspraak gemaakt met een manueel therapeut die daar ook zit Kijken of het niet vanuit mijn rug komt. Gaat me weer een hoop centjes kosten, want ook dit wordt niet vergoed ! Enfin, weten we waar we voor werken he jowan, Veel plezier met het maken van de jam. Als je een potje over hebt, houd ik me aanbevolen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Enfin, ga werken, Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Goeiemorgen, al bijna middag..... Nou, nou, nou....... dat jij nou een beetje laat bent.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Waar ga je jam van maken, jowan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Gisteren met hond naar dierenarts. Hij (de hond) kon bijna niet lopen, hele kromme rug en piepen.. Bij de dierenarts euro in de parkeermeter, stukje lopen naar de praktijk....... niets meer aan de hand. Rechtsomkeert.. hond weer goed. Slechts 1 euro. Nog nooit zó goedkoop naar de dierenarts geweest. D'r zal 'm wel iets dwarsgezeten hebben. Vol, smart, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Goedemorruguh! Dagpact: Rapilos Lars Nadia Kruidenthee MarQ jowan Bor Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Dagpact: Rapilos Lars Nadia Kruidenthee MarQ jowan Bor Asterix smart/plus geslaagde afmelding voor gisteren Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Bor, Waar klopt niets van? En wat zou ik eventueel ook kunnen hebben? Slecht te volgen ben je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 (bewerkt) Wat voor punt is jou beloofd? Een spaarpunt voor een leuk cadeau? Mij wordt nooit een punt beloofd. Het lijkt me allemaal van weinig belang. Ik heb het idee dat er belangrijker zaken in het leven zijn. Oké, ik was naar de muziekdraad en zie dat je een strafpunt terug wilt!? Ga even lekker schelden, dan krijg je er vanzelf één. En ik zie dat ik een strafpunt vanaf april heb, dat is langer dan drie maanden. Snap het slecht allemaal. Het boeit me niet echt. Verders een fijne dag. 22 september 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Mij word nooit een punt beloofd. Word? wordt, bedoel je zeker, 1 strafpundt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Asterix, helemaal waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Eens zien of dit strafpunt wel na 3 maand verdwijnt. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden