Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen medelangslapers en Rapi  :)

Heerlijk en lang geslapen.... 

Mag op zaterdag toch? 

Inmiddels al wel koffie en thee klaar hier. 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Ik heb er zin in, laat maar komen die dag... 
Geplaatst

Ik zag dat Smart weer terug is.

Geen zorgen over mij hoor! Ik werk weer 100% en dat is best zwaar. Ik sta niet helemaal droog, maar wel als ik op het dagpact sta en dat is meestal.

Geplaatst

Goedemorgen!

Rustig opstaan in een leeg huis..meiden uit logeren en man sportief op pad al vanaf vanmorgen vroeg.

Straks vast richting het noorden, vanavond naar die nieuwe BridgedJones film, zin in!

Geplaatst

Goedemorgen!

Vandaag een wandeling door de Brabantse Bieschbos met allemaal vrouwen.

Vroeg wakker door een buurman die verschillende bomen liet verwijderen

Geplaatst

ik ga voor kopje 2 

ben even naar het lijstje voor morgen aan het kijken, een aantal namen ken ik niet  :blush:

ga even onderzoekje doen in de archieven hier 

Geplaatst

ik ga zo de auto in .. hoop van harte dat ik de radio van CD weer naar Radio kan krijgen .. gister 2x een uur gereden met een kinder-cd van Nijntje aan, ik kan mijn favoriete nummer helemaal meezingen en qua achtergrondmuziek meedoen 

straks hoop ik toch weer op gewone radio 

Geplaatst

Goedemiddag!

Net terug van vakantie. Me like! Op vakantie gaan bedoel ik. Over het terugkomen moet ik ff nadenken.

Gefeli met je dochter Jane! Waar is den tijd dat wij nog zo fris en fruitig waren. Allez ikke dan.

Bor? Borretje/Agnieta? Nou jij bleef niet lang weg  :D  :D 

Geplaatst

Lars nog helemaal droog? 
Ik hoop het dik en dubbel, dubbel en dik! 

Ietje, ik hoop dat alles al wat beter loopt met je dochter. Ik las je antwoord nog voor het 'nieuws' van dochterlief maar kon me er niet toe aanzetten te antwoorden. Nu ben ik er ook weer een deel van kwijt. 

Je hebt toch niet echt serieus vier banen hé Jane? Ik word al gek van het ene baantje dat ik heb  :D

Geplaatst

Goed hoor spirit dat je niet genomen hebt

Dat zijn de momenten dat je erachter komt wie je steunt

Zus blijkbaar niet heel raar dat ze het vraagt

Ik heb me vorige week ingehouden nog twee dagen en dan vier jaar alcohol vrij ik kom me dan melden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...