rapilos Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Goedemorgen Langslapers Dagpact; Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Goedemorgen medelangslapers en Rapi Heerlijk en lang geslapen.... Mag op zaterdag toch? Inmiddels al wel koffie en thee klaar hier. Ik heb er zin in, laat maar komen die dag... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Goedemorgen, Dagpact : Rapilos Lieve Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Goedemorgen. Dagpact: Rapilos Lieve Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Ik zag dat Smart weer terug is. Geen zorgen over mij hoor! Ik werk weer 100% en dat is best zwaar. Ik sta niet helemaal droog, maar wel als ik op het dagpact sta en dat is meestal. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Goedemorgen! Rustig opstaan in een leeg huis..meiden uit logeren en man sportief op pad al vanaf vanmorgen vroeg. Straks vast richting het noorden, vanavond naar die nieuwe BridgedJones film, zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Rapilos Lieve Lars Nadia jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Goedemorgen! Vandaag een wandeling door de Brabantse Bieschbos met allemaal vrouwen. Vroeg wakker door een buurman die verschillende bomen liet verwijderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Dagpact: Rapilos Lieve Lars Nadia jowan Kruidenthee Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Goedemorgen, de koffiemachine staat hier al te pruttelen . Fijne en droge dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 ik ga voor kopje 2 ben even naar het lijstje voor morgen aan het kijken, een aantal namen ken ik niet ga even onderzoekje doen in de archieven hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Goeie zaterdag, deze zaterdag! Dagpact: Rapilos Lieve Lars Nadia jowan Kruidenthee Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 (bewerkt) dochter vandaag 21 wat een mooie dag daarvoor. en mams start met baantje nr 4 vanmiddag in het filmhuis, jippie! stond al jaren op de wachtlijst. dus ja Asterix goeie zaterdag deze zaterdag 17 september 2016 bewerkt door lady jane Skyer, Yogajuf, rapilos en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Gefeliiteerd Jane Wat leuk, baantje in het filmhuis! Heerlijke sfeer meestal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 ik ga zo de auto in .. hoop van harte dat ik de radio van CD weer naar Radio kan krijgen .. gister 2x een uur gereden met een kinder-cd van Nijntje aan, ik kan mijn favoriete nummer helemaal meezingen en qua achtergrondmuziek meedoen straks hoop ik toch weer op gewone radio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Echt leuk voor je Jane, en leuk voor het Filmhuis. Zo mooi hoe jij werk en passies combineert. Feli's met je dochter! Xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Dubbel gefeliciteerd dan Jane. Met je dochter en je erg leuke nieuwe baan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Goedemiddag! Net terug van vakantie. Me like! Op vakantie gaan bedoel ik. Over het terugkomen moet ik ff nadenken.Gefeli met je dochter Jane! Waar is den tijd dat wij nog zo fris en fruitig waren. Allez ikke dan.Bor? Borretje/Agnieta? Nou jij bleef niet lang weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Lars nog helemaal droog? Ik hoop het dik en dubbel, dubbel en dik! Ietje, ik hoop dat alles al wat beter loopt met je dochter. Ik las je antwoord nog voor het 'nieuws' van dochterlief maar kon me er niet toe aanzetten te antwoorden. Nu ben ik er ook weer een deel van kwijt. Je hebt toch niet echt serieus vier banen hé Jane? Ik word al gek van het ene baantje dat ik heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Me gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Leuk, Lady Jane, wat een droombaantje! (In elk geval qua locatie.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Spirit, wat weerhoudt je om eerlijker te zijn? 'Ik wil het niet', 'Ik wil geen alcohol meer drinken' of iets in die trant? Open communicatie in plaats van invullen en bij de ander leggen? En ik bedoel het niet als oordeel. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Jane PROFICIAT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Goed hoor spirit dat je niet genomen hebt Dat zijn de momenten dat je erachter komt wie je steunt Zus blijkbaar niet heel raar dat ze het vraagt Ik heb me vorige week ingehouden nog twee dagen en dan vier jaar alcohol vrij ik kom me dan melden nancy, rapilos en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 ik meld me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden