Quinn Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Goed dat je zaterdag niet alleen bent dan spirit. Probeer het bij aanpakken aan de deur te houden, als het je lukt. En verder is het woord nee in deze situatie volgens mij heel bruikbaar en toepasselijk. Niks geen argumentatie, gewoon nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Inderdaad bij de deur aanpakken, samen met die persoon die bij je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Vanmiddag wat vroeger gestopt. Even naar de markt geweest en een groot stuk watermeloen gekocht en granaatappels! Het meeste verdween al snel, maar er ligt nog een stuk in de ijskast. Voor straks. Meld me droog af. basta en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Pijnlijk, hè? Het lijkt me een leuke man, bah, die rot-alcohol. Of is het roddel? Dan wel een heel hardnekkige roddel. Dijsselbloem had het er ook al over niet? Maar pijnlijk is het. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Droge afmelding.  Was ik dat die zei: doe dit weer maar tot kerst ?  Wel grappig, ik zei tegen de kinderen een paar dagen terug dat ik het zo raar vond voelen, de zon is niet zo intens, maar de lucht is zo warm. Vandaag hoorde ik op de radio dat dat inderdaad het geval is. En de natuur is al bezig met herfst, ineens overal kruisspinnen, prachtig zo'n web tegen de zon. Mooie tijd nu.  Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Terug van late vergadering, Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Dan wel een heel hardnekkige roddel. Dijsselbloem had het er ook al over niet? Maar pijnlijk is het. Ja, 'een verstokte drinker' had Dijsselbloem gezegd en hup, topfunctie kwijt. Eigenlijk moet iemand in zo'n belangrijke functie af en toe een blaastest doen. Maar ik meld me droog af, slaap lekker. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Droge afmelding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Ik meld me roodverbrand maar droog af voor de dagpact, net voor het sluiten... Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Ik ben ook weer geslaagd. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Nacht nuchter door, afmelding. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden