MarQ Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 goeie morgen, dacht van maar weer eens een dagdraadje openen Dagpact: MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Goedemorgen! Op naar weer een mooie warme dag Dagpact MarQ Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Goedemorgen frummers. Strak plan van je Marq, hoe ist nu met je? Hier staan koffie en thee inmiddels klaar. En ikzelf ben klaar voor een dag lekker veel doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Goedemorgen. Dagpact: MarQ Vol Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 7 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Goedemorgen frummers. Strak plan van je Marq, hoe ist nu met je? Goed & nog steeds droog hier en soms ben ik gewoon te lui of geen zin om actief op het forum bezig te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Klinkt goed Marq. En te lui of geen zin.... hm, kan zomaar zijn ook omdát het zo goed met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 (bewerkt) Goedemorgen. Dagpact: MarQ Vol Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! 7 september 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Dagpact; MarQ Vol Lars Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Goedemorgen allemaal. Het wordt weer een zonnige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Goedemorgen allemaal, Vandaag wel een blauwe lucht gelukkig Over een uurtje naar yoga, daarna weer treinen naar moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peter62 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 goede morgen..fijne dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje68 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Vandaag 7 dagen geen wijn gedronken! Dus ook vandaag de eerste niet. Zandloper, huttula, basta en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje68 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Goedemorgen trouwens aan iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Dagpact; MarQ Vol Lars Nadia Rapilos Kruidenthee Goeiemorgen. Deuren open, het is nog fris, maar wat geniet ik van dit nazomerweer. Ik vind dit altijd een hele speciale tijd van het jaar. Je voelt de herfst al, maar het is toch nog mooi zomerig. Och..ik ben wat zweverig...zometeen landen en aan de slag. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Dagpact; MarQ Vol Lars Nadia Rapilos Kruidenthee Asterix ...en een goede morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Terug van yoga, Wat is dat toch altijd heerlijk, Net of alle blokkade's opgeruimd worden ! Heb er erg veel baat bij Jammer, dat ik maar 1 keer in de week kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Waarom dan niet drie, Rapilos? Fijne dag allemaal, ja, lekker weer wordt het! (Blijft het) Dank je wel voor de koffie, Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Ik vind het ook altijd heerlijk Rapi. Gisteren weer begonnen. Er staan yogasessies op het internet en Yogajuf heeft daar eens wat over geschreven. Van de VGZ is er een mindfulness app, die ik soms gebruik. Dat lijkt dan erg op de ontspanningsoefeningen, die bij mij in yoga zitten. En soms doe ik zelf wat thuis, als ik voel dat dat nodig is. Mogelijkheden genoeg en het helpt mij echt goed in hoe ik in de dagen sta. Jammer dat Yoga eigenlijk best duur is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Heb je een paar linkjes naar yogasessies op het internet? Op youtube, neem ik aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Ja, ik weet dat ik het ook via you tube kan doen, Maar vind juist die begeleiding, zo fijn. Zelf kan ik de dieciplinne niet opbrengen. Maar goed, moet snel naar de trein, moeders bezoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 He, Asterix, take care and good luck! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Thanks, captain H. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jantina Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Ook vandaag geen alcohol. Straks een bruiloft waar gelukkig voor mij , geen alcohol geschonken wordt. Dus het zou ontspannend moeten zijn..... ware het niet dat alcohol altijd mijn maatje was om mij wat meer ontspannen te voelen op grote feesten. Mijn andere maatje, een grote dosis zelfvertrouwen is tot op heden helaas nog niet altijd beschikbaar. Fijne dag allemaal op deze wederom zonovergoten dag, geniet zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Beter laat dan helemaal niet. Hoi stok, hier deur. Dagpact; MarQ Vol Lars Nadia Rapilos Kruidenthee Asterix Bor Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Bor, ik schreef wel over t gat in mijn hart op mijn eigen draadje maar weet niet of je dat bedoelt ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden