Claartje Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Goedemorgen Dagpact Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Goedemorgen frummers. Poeheeeee, wat was het warm vannacht... Nu lekker koel even buiten, alles tegen elkaar open en hopen dat het binnen ook wat afkoelt even nog. Koffie en thee staan in ieder geval klaar lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Zie dat Blondie een nieuwe baan krijgt en dat Spirit oma is geworden... Van harte allebei.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 DagpactClaartjeZbb Lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Goedemorgen, op naar weer een prachtige warme dag ! Dagpact:ClaartjeZbb Lieve Lars Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Goedemorgen allemaal. Beloofd weer een mooie dag te worden vandaag. Volgend jaar wil ik een zwembad voor mn verjaardag. Dag drie vandaag! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Goedemorgen allen. Vandaag zou zomaar weer zo'n diamantje kunnen zijn om aan m'n cleantijdsnoer te rijgen. Het diamantje van gisteren is inmiddels toegevoegd. Het wordt al best een lang snoer. Toch vind ik dat diamantje van vandaag meer de moeite waard dan dat hele snoer. Dat snoer ligt in m'n kast te wachten op het volgende diamantje, terwijl het diamantje van vandaag m'n aandacht verdient en krijgt.. ..polijsten is een secuur werkje. Ik heb 24 uur de tijd om van het cadeautje dat ik (weer) gekregen heb een prachtexemplaar te maken. 24 Uur is precies de tijd die ik daarvoor nodig heb mits ik dát doe wat nodig is en ook dat láát wat nodig is. Me blind staren op behaalde resutaten ontneemt me de aandacht die ik vandáág nodig heb. Vandaag vergt de unieke aandacht die alleen vandaag geldt. Routine kan handig zijn maar mag m'n aandacht niet vervangen. Elke dag, elk diamantje is uniek, is anders, eist volledige aandacht. Alleen vandaag telt. Alleen vandaag. Sita2, Kore, Nadia en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Goedemorgen Dagpact: Claartje Zbb Lieve Lars Vol Bor Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 (bewerkt) Keep your money in your pocket and your eyes at the prize. Vind ik een mooie uitspraak, hoewel prize misschien price moet zijn...dat hoor je niet. Vanmiddag naar het strand met een vriendin die 'm wel lust. Dat vind ik niet vervelend. Ik wil vandaag niet drinken. Het idee dat ik vannacht ook nog eens ga zweten omdat ik gedronken heb, daar heb ik geen zin in! 25 augustus 2016 bewerkt door Nadia smart en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Dagpact:ClaartjeZbb LieveLarsVolBorNadia Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 is het een idee om bij het dagpact i.p.v een droogmelding wat uiteindelijk de bedoeling is en zo te lezen het vrijwel iedereen wel lukt een mislukte dagpact o.i.d. te posten en zo minder korte en eigenlijk overbodige berichtjes op de daglijn krijg ?? Dagpact:ClaartjeZbb LieveLarsVolBorNadia Skyer MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Hoe bedoel je dat MarQ? want ik begrijp het niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Dagpact: Claartje Zbb Lieve Lars Vol Bor Nadia Skyer MarQ Quinn Als een steun in de rug voor vandaag. Dag drie, tien uur en moeilijk. Mereltje en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 dat je alleen meld als je dagpact niet gelukt is en misschien zo ook wat steun kan krijgen in plaats van je inschrijven voor het dagpact en droog afmelden want het lijkt dan of er veel gepost is op de dagdraad maar is in feite niet zo ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ben ik niet met je eens Marq. Een dagpact halen vind ik juist een grote gebeurtenis die het vermelden meer dan waard is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 duidelijke antwoorden en misschien dacht ik er te licht over..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Op zich niet verkeerd als je er lichter over denkt Marq, tenminste, ik vat het op als een signaal dat het best goed met je gaat. Klopt dat? Momenteel vind ik elk uur nog een worsteling, heb bijna de neiging om steeds _nog nuchter_ te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ik denk dat het ook een krachtig signaal kan zijn, 'kijk, zij hebben het allemaal gered vandaag. Dat moet ik ook kunnen.' Ik vind het niet overbodig. Ik hou van de routine en van het idee dat ik me geslaagd af kan melden. Ook de likes vind ik dan leuk. Ik weet wel dat ik het vooral voor mezelf doe, maar er is hier helemaal niemand thuis die me er waardering voor geeft en die waardering helpt me wel! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Op zich niet verkeerd als je er lichter over denkt Marq, tenminste, ik vat het op als een signaal dat het best goed met je gaat. Klopt dat? op zich gaat het goed maar ik moest er wel voor naar de Detox met een crisis opname en dat was niet gezellig....ik heb dit ook nooit zonder dit kunnen bereiken voor mij geld dat het in het nu is en geen idee hoe het morgen kan zijn en dat klinkt misschien gek maar ook weer niet........... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 ik heb er veel houvast aan om me droog af te melden en lees dit ook graag van de mensen die ik veel en graag lees (rare zin).. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Maar of het interessant leesvoer is...:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Maar eigenlijk (o, gut, daar heb je hem ook weer!!) zou je je pas 's morgens moeten afmelden voor het dagpact, vlak voordat je je opnieuw aanmeldt voor het volgende dagpact. Hoe sneu zal het zijn als je je 's avonds al vroeg hebt afgemeld en dan in een "moeilijke" nacht alsnog voor de bijl gaat. De dag heeft 24 uur, het dagpact is mijns inziens dan ook 24 uur van kracht, van aanmelding tot aanmelding, dus... Skyer, smart en MarQ reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ja, goed punt Kohltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Dat vind ik eigen verantwoordelijkheid. Als je op die manier de boel zou belazeren, dan heeft het hele pact en geen enkel pact enige waarde. Dan ben je ook tegenover jezelf niet eerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden