Spring naar bijdragen

Ik ben


Quinn

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, bedankt voor de berichtjes :)

Het is al best warm hier en de kinderen zijn al lekker op dreef. Dus toch maar uit bed. Moet ook, moet dringend wat aan mn werk doen vandaag.

Ik ben altijd al een slechte slaper geweest. 's Avonds ga ik naar bed als mijn vriendin naar bed gaat. Tegen de tijd dat het dan slapen wordt, kan ik dat ook voor een uur of twee. En dan weer wakker. Zoeken naar iets om weer van in slaap te komen.

Vandaag is weggooidag. Ik hoef mezelf niet telkens zo op het randje te zetten.

@lady jane als het veel moeite kost, denk ik altijd dat het beter is. Krom hè?

@sheila veel erger, ik weet exact hoeveel ik heb en waar het ligt. Als de één na laatst open ging, begon de paniek.

@lars jezelf moeilijk maken is vrij stom ja. Oude gewoonte, tijd om te veranderen.

@lieve jep, nuchter. Nee, niet aan de buren, denk door de gootsteen. Extra confronterend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed te horen dat je de nacht bent doorgekomen. En inderdaad drank cadeau geven is niet zo een goed idee;. dus door de gootsteen, dan ben je ervan af..

Daarna glasbak en rust in je hoofd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Well, het concept broertjes/zusjes is natuurlijk tamelijk abstract als je ze niet hebt. Maar ja, zolang ik me herinner, heb ik nooit gedacht ik wou dat ik er ook eentje had. 't Was niet echt doorsnee bij ons thuis, zie je dan later steeds een beetje meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ja, sowieso is overleven het goede woord. Maar dat stukje een denkbeeldige broer of zus leed besparen dat triggert iets in mijn hoofd. Zelf dragen en daarmee anderen leed besparen en daar dan weer de kracht uithalen om het ook daadwerkelijk te dragen en te overleven. Mooie vicieuze cirkel. Dank je wel voor die input.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inderdaad zelf dragen, de waarheid niet vertellen om anderen geen pijn te moeten doen. Gaat soms zelfs om stomme dingen, de rekeningen die hier binnen komen zijn voor mij altijd hoger dan voor mijn man. De boetes zijn altijd al betaald..

Ik was vroeger trouwens altijd extra braaf en lief, ze hadden al zoveel problemen en zorgen door mijn broer.. Dus doe nog maar wat flinker ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist mijn voorraadje door de gootsteen gegoten en de flessen in een tas in de kofferbak gelegd. Voor de glasbak. Als het donker is, denk ik. Vorige keer dat ik dit deed, was het in een euforische stemming en wist ik zeker dat het nooit weer zo ver zou komen. Nu ben ik iets van drie maanden verder en op hetzelfde punt. Minus de euforie. Afscheid nemen van drank, maar dan even heel letterlijk en pijnlijk. Je mag niet vloeken hier hè, maar de gedachtengang is wel duidelijk, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds nuchter. Om het af te maken, heb ik zelfs de risotto van vanavond zonder witte wijn, maar met extra bouillon gemaakt.

 

Vandaag was vrij rustig. Bezig geweest met mijn werk, dat maandag weer begint. De allerlaatste vakantiedagen zijn nu echt aangebroken, ook voor de kinderen. En nu bedenken ze dus nog van alles wat beslist deze vakantie nog moet gebeuren. Grapjasjes.

Vriend werkt nog een paar uurtjes en dan is het weekend. Morgen op stap met oudste dochter en zondag komen de schoonouders. Dan zijn die laatste flessen ook het huis uit, best handig opgelost.

 

Al een heel eind op dag vier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat je graag mensen een plezier doet Quinn en misschien denkt iets goed te maken te hebben? Ik ben hier enorm aan het compenseren.. koken, poetsen, .. trek lekker je t-shirt uit, kom ik breng je een bak water voor je voeten, installeer je maar met je boek.. ik ga wel met de hond.. belachelijk eigenlijk.. mateloos en een te hoog zorg-gehalte.. ken jezelf

 

Hoe gaat het met jou Lars?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk kunnen wij niet beter zorgen voor een ander (en vooral ook voor onszelf) door van die drank af te blijven ;-). Mijn man zegt hier net ; weet je hoe fijn dit is.. weet je hoe fijn dit is voor mij.. - lief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren was het feest hier. Niet alleen omdat mijn dochter kwam (ze studeert in Limburg), maar ook omdat de stad bevrijd is van de bisschop. In 1672, maar hwt voelt als gisteren! Ja echt ;)

Maar okee, anders altijd typisch zo'n dag dat ik alleen de kroeg uitging om thuis verder te drinken. Dus aan één kant wilde ik alles vermijden. Maar toch wil ik ook gewoon doorgaan met alles. Lastig. Uiteindelijk wel 's avonds de stad in geweest. Vuurwerk gekeken. En daarna naar huis. Nuchter, al was het moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...