Spring naar bijdragen

Zondag, 21 augustus 2016


jowan

Aanbevolen berichten

Het is inderdaad niet heel erg mooi weer buiten (understatement), ik zit mooi op de stoel met een kop koffie en een lekkere koek. Normaal gesproken ging ik met dit weer al vroeg aan de borrel, maar nu dus niet meer. Dan maar een extra kop koffie of thee ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady Jane, jij hebt een tijd geleden een link gepost naar een filmpje met vier Georgische zangers, eentje schiet op het eind in de lach dacht ik. Heb je die link paraat? Ik vond het betoverend mooi. Ik ben aan het zoeken, maar ik zie alleen die hilarische valkparkiet die de tune van the Adams Family kan.

Alleen als je hem zo kunt vinden hoor, anders zoek ik verder.

Dank je wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf onze hond missen, we hebben hem inmiddels een paar weken terug in laten slapen omdat hij steeds meer last kreeg van een tumor in zijn snuit. Vreemd stil blijft het, ook gewoontes van de afgelopen 10jaar zitten er nog gewoon in! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Ik zal jullie niet gaan vervelen met het weer hier vandaag ;) voordat ik het dagdraadje af wordt geknikkerd. De dag is goed en vroeg begonnen met een wandeling met de hond in de natuur. Wat kan het hier toch betoverend zijn, zeker als de zon net op is. Ik dacht dat ik in de verte een konijn o.i.d. zag zitten, maar weet niet eens of die hier zijn. Volgende keer verrekijker mee.

 

Sterkte met de regen allemaal.

Wat een naar bericht Fleur. Hoop dat je in gesprek kunt blijven, in ieder geval met je dochter. 

Dat is inderdaad verdrietig Vol!

 

Dagpact:

jowan
Lars
Sonnetje
MarQ
Rapilos
Skyer
Claartje
Nadia
Vol

Basta

Spirit

Sita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf onze hond missen, we hebben hem inmiddels een paar weken terug in laten slapen omdat hij steeds meer last kreeg van een tumor in zijn snuit. Vreemd stil blijft het, ook gewoontes van de afgelopen 10jaar zitten er nog gewoon in! 

 

Oh, wat hakt dat erin, hè Vol?

Ik mis onze hond ook zo erg. Maar het is wel heel zuiver verdriet, dat doet er niets aan af, maar ik kan er om die reden goed mee omgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vol wat verdrietig van je hondje. Ik weet precies hoe leeg het voelt want ik moest de mijne acht weken terug laten inslapen. Veel sterkte voor jou.

 

Agnieta blijf gewoon. :)

 

Je hebt een tweede kans gekregen van het leven, je was er gelukkig nog op tijd bij en slaat nu een nieuw pad in. Ik vind het dapper van je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Lady Jane, toen ik vroeg of je die muzieklink nog hebt, had ik de Staart van 20 augustus nog niet gezien)

het een staat los van het andere basta

ik zoek al een uur, dochter kan m ook niet vinden

ex zette het ooit op haar FB

dus die wordt er ook bijgehaald nu☺

we geven niet op voor we m hebben

ik wil m dan zelf ook wel weer eens horen

zo mooi idd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zei, motiveren natuurlijk. Ik zeg dat pak je dan niet heel goed aan.

Maar dan zegt hij dat ik altijd in de slachtofferrol schiet en hij nooit ergens wat van mag zeggen.

 

Ja zeker kan hij z'n eigen rommel opruimen, maar hij ergert zich aan de chaos van een huishouden met 3 kinderen.

Dat is uiteraard niet altijd spik en span, zeker niet in de vakantie.

 

en van wat heeft hij dan precies last ?

Vast niet zomaar 'alles' 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

Ik ben even een weekje niet op het forum.

nog een extra weekje fietsvakantie

Dus als jullie me missen, ben in vissen (eh fietsen bedoel ik)

Als ik terug ben doe ik wel uitgebreid verslag hoe het geweest is.

Pfff, voor het eerst alleen op vakantie..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af.

Nou ja, droog...

Ik had geen regenjas nodig op de fietstocht, maar de laatste drie kilometer wel drijfnat geworden.

Maar op bestemming droog goed aangedaan wat ik mee had en dus alles kits.

Morgen met een vriend hovenierswerk klussen en dan dinsdag, als het zomer wordt, naar zee, een flink eind langs het water lopen, de kop van Walcheren of Schouwen. Zin in.

 

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...