Skyer Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Het is inderdaad niet heel erg mooi weer buiten (understatement), ik zit mooi op de stoel met een kop koffie en een lekkere koek. Normaal gesproken ging ik met dit weer al vroeg aan de borrel, maar nu dus niet meer. Dan maar een extra kop koffie of thee . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Goeiemiddag, Wat heerlijk, die eerste bak koffie s' morgens!! Wel een winderige zondag binnen zitten denk ik, met nog meer koffie! Fijne zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Lady Jane, jij hebt een tijd geleden een link gepost naar een filmpje met vier Georgische zangers, eentje schiet op het eind in de lach dacht ik. Heb je die link paraat? Ik vond het betoverend mooi. Ik ben aan het zoeken, maar ik zie alleen die hilarische valkparkiet die de tune van the Adams Family kan. Alleen als je hem zo kunt vinden hoor, anders zoek ik verder. Dank je wel! nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ik blijf onze hond missen, we hebben hem inmiddels een paar weken terug in laten slapen omdat hij steeds meer last kreeg van een tumor in zijn snuit. Vreemd stil blijft het, ook gewoontes van de afgelopen 10jaar zitten er nog gewoon in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 (bewerkt) Wat zul je je hond missen Vol,mijn hond is ook oud aan het worden. Lars is je hond nu bij je ex? Spirit,vanmorgen door de stromende regen een wandeling van een uur met de hond,ze is dol op nat weer.heerlijk door de polder. 21 augustus 2016 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Goedemorgen! Ik zal jullie niet gaan vervelen met het weer hier vandaag voordat ik het dagdraadje af wordt geknikkerd. De dag is goed en vroeg begonnen met een wandeling met de hond in de natuur. Wat kan het hier toch betoverend zijn, zeker als de zon net op is. Ik dacht dat ik in de verte een konijn o.i.d. zag zitten, maar weet niet eens of die hier zijn. Volgende keer verrekijker mee. Sterkte met de regen allemaal. Wat een naar bericht Fleur. Hoop dat je in gesprek kunt blijven, in ieder geval met je dochter. Dat is inderdaad verdrietig Vol! Dagpact: jowanLarsSonnetjeMarQRapilosSkyerClaartjeNadiaVol Basta Spirit Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ik blijf onze hond missen, we hebben hem inmiddels een paar weken terug in laten slapen omdat hij steeds meer last kreeg van een tumor in zijn snuit. Vreemd stil blijft het, ook gewoontes van de afgelopen 10jaar zitten er nog gewoon in! Oh, wat hakt dat erin, hè Vol? Ik mis onze hond ook zo erg. Maar het is wel heel zuiver verdriet, dat doet er niets aan af, maar ik kan er om die reden goed mee omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 (Lady Jane, toen ik vroeg of je die muzieklink nog hebt, had ik de Staart van 20 augustus nog niet gezien) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 ik lees net op nu.nl dat er in een haven in Friesland 3 doden zijn gevallen na breken van de mast. Ik moest meteen aan Agnieta denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vlokje Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Vol wat verdrietig van je hondje. Ik weet precies hoe leeg het voelt want ik moest de mijne acht weken terug laten inslapen. Veel sterkte voor jou. Agnieta blijf gewoon. Je hebt een tweede kans gekregen van het leven, je was er gelukkig nog op tijd bij en slaat nu een nieuw pad in. Ik vind het dapper van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Vlokje, voor jou ook nog zo kort terug dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 en? wat zei hij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Hij kan zijn eigen spul toch ook opruimen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 (Lady Jane, toen ik vroeg of je die muzieklink nog hebt, had ik de Staart van 20 augustus nog niet gezien) het een staat los van het andere basta ik zoek al een uur, dochter kan m ook niet vinden ex zette het ooit op haar FB dus die wordt er ook bijgehaald nu☺ we geven niet op voor we m hebben ik wil m dan zelf ook wel weer eens horen zo mooi idd basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Hij zei, motiveren natuurlijk. Ik zeg dat pak je dan niet heel goed aan. Maar dan zegt hij dat ik altijd in de slachtofferrol schiet en hij nooit ergens wat van mag zeggen. Ja zeker kan hij z'n eigen rommel opruimen, maar hij ergert zich aan de chaos van een huishouden met 3 kinderen. Dat is uiteraard niet altijd spik en span, zeker niet in de vakantie. en van wat heeft hij dan precies last ? Vast niet zomaar 'alles' nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 'Zal ik maandag meegaan naar jouw werk en me daar ook met alles gaan bemoeien?' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ik zat opeens te bedenken hoe mijn oma op zoiets gereageerd zou hebben. Gevleugelde uitspraak was ook: 'en nou mijn keuken uit!' smart en Mupke reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Wat jammer dat het zo moet Misschien lukt het je om vanavond in rust te laten weten dat je hem heus wil steunen maar het vervelend vond omdat je kritiek voelde? Eensvragen hoe je hem wel kunt steunen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Beste mensen, Ik ben even een weekje niet op het forum. nog een extra weekje fietsvakantie Dus als jullie me missen, ben in vissen (eh fietsen bedoel ik) Als ik terug ben doe ik wel uitgebreid verslag hoe het geweest is. Pfff, voor het eerst alleen op vakantie.. basta, smart, Skyer en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Oh, lady Jane, wat heb ik gevraagd!! Héél erg dank je wel! (wil je de rest van het zoek-team ook bedanken?) Ik ga 'm meteen binnenhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Rapilos amuseer je. Het weer wordt weer wat beter geloof ik. Groet en wees voorzichtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Meld me vast droog af. Prettige vakantie rapilos Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ietje Raps, veel fietsplezier! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ik meld me ook weer droog af ! Rapilos, veel fijne kilometers gewenst ! Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ik meld me droog af. Nou ja, droog... Ik had geen regenjas nodig op de fietstocht, maar de laatste drie kilometer wel drijfnat geworden. Maar op bestemming droog goed aangedaan wat ik mee had en dus alles kits. Morgen met een vriend hovenierswerk klussen en dan dinsdag, als het zomer wordt, naar zee, een flink eind langs het water lopen, de kop van Walcheren of Schouwen. Zin in. Welterusten. Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden