Nadia Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Het zijn twee dingen die relatief makkelijk te organiseren zijn, maar waardoor ik me wel beter voel en dus weerbaarder als ik aan drank ga denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Goed plan dus Nadia! Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ja joh, ik ben zo goed in plannen, nu nog uit (blijven) voeren :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Sodeju... ik ben me iets aan het ontwikkelen wat normaal gesproken niet bij mij past. Een giga slecht humeur... jemig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Oe....Claartje...da's oppassen.... Mag het er zijn, jouw slechte humeur? Gewoon even zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ja. Dit is oppassen. Ik heb me in geen maanden zo gevoeld. Bijna agressief zelfs . Raar hoor.. zit er over te denken om maar even terug te gaan naar de sportschool en me helemaal het $#@# te sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ach.. weet je wat.. ik ga het ook doen ook.. beter dat dan dit Vol, Sita2, Skyer en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Tuurlijk kun je ff helemaal suf sporten. Maarre...wat verdring je dan? Mag jij je even humeurig voelen van jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Goedemorgen! Net hard gelopen met oudste; we gaan lekker. Bijna op de 40 min. Ik probeer er een mooie dag van te maken. Dagpact: jowanPeetrLarsMarQClaartjeRapilosSkyerSpiritNadiaBasta Vol Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Toch nog even: ik heb nu niet de emotionele energie om bij anderen te reageren. Komt zeker weer. Wens iedereen een fijne droge dag! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Hoi Sita, Ik werd onlangs attent gemaakt op hoe dat gaat in vliegtuigen in noodsituaties: Eerst zelf het zuurstofmasker op, en dan de ander. Ofwel...eerst goed voor jezelf zorgen, pas dan kun je iets voor een ander betekenen. 40 minuten rennen? Dat zijn al behoorlijk wat kilometers! Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 40 minuten rennen? Heldin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 So...Agnieta. Wat een rigoureus besluit! Want? Ik wens je oprecht, alle, alle goeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Agnieta veel succes met een verder nuchter bestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 (bewerkt) Succes dan op je nieuwe manier Agnieta ! Oh, ik lees nu net ook je toelichting Ik hoop dat jouw weg je helpt om bij een gezonder leven uit te komen. Jammer dat dit blijkbaar niet samen kan gaan met dit forum.. maar als dat zo is, dan is dat zo. Take care! 20 augustus 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Tot ooit dan Agnieta. Ga voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Agnieta hoi, Veel sterkte met je traject. Een beter leven is wat ik je gun, dus veel sterkte. Doe je best! Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Zo... ben er weer moe en leeg. huttula, Skyer en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Agnieta sterkte, herkende veel in jou. Hoop dat het lukt en als het niet lukt kom dan terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Claartje weet je ook waarom je zo humeurig was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Claartje; Ik vind je echt een dappere do-do hoor Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Geen idee wat er met me aan de hand was. Sloeg ineens toe..gelukkig heb ik dat zelden tot nooit Maar het is weg nu . Sita2 en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Fijn om te lezen Claartje! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Heb je hier wel vaak gelezen agnieta, Wens je heel veel sterkte en kracht,op jou pad. Groet zandloper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Jongens ik ben vandaag voor het eerst wezen markten met een nieuwe vriendin van het revalidatiecentrum sinds mijn herseninfarct. Gingen we wat drinken en zij stak een shaggie op; #$%^&**((O)__ )_)((*&&^%% Poeh hé wat had ik inene trek zeg. Maar deze Bol heeft zich niet laten kisten Het was gezellig. Gaan we vaker doen. Ook ben ik begonnen met de lichttherapie en het lijkt er echt op; dat het helpt ik voel me wat minder somber. Laten we het hopen want ik voel me al bijna 10 mnd. depresief. Het wordt tijd dat het stopt en ik weer ff kan genieten van het leven. plof, rapilos, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden