fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Dat meen je toch niet he, dat je weer rookt? Je zou er binnenkort vijf jaar af zijn..... Ennu.... wat betreft die knikkers waar je het gisteren over had... tssssssssssssssssss Gadver... Ik hoopte dat jij dat niet zo lezen... I know :-( Misschien moet ik met jou een deal sluiten. Ik vind het behoorlijk moeilijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Mupsiewupsie eest verder alleen even me. Te moe en bovendien tegelijk ook aan het appen. Dat gaat niet goedkomen zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 ik las het wel...dat van je wekker enzo.. Jaaaa, en ik heb dus jouw reactie gelezen donderkoppie.. Doemme! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Mupsiewupsie eest verder alleen even me. Te moe en bovendien tegelijk ook aan het appen. Dat gaat niet goedkomen zo. Met wie ben je aan het appen? Een heerlijk jong mannelijk iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 (bewerkt) Dagpact: MarQPeetrClaartjeLarsSkyerRapilosSmaragdVolVoyagerBastaNadia Spirit Sita 19 augustus 2016 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Je staat er niet tussen D... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ach :-( Ik moet er vandoor. Heb dadelijk bezoek. Vind ik echt super balen (om het op zijn ollands te zeggen) nu.Zie jullie graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Met wie ben je aan het appen? Een heerlijk jong mannelijk iets? Nee gekkie. Was het maar waar. Met een vriendin. Even een uit eten-afspraak maken voor komende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Sita is Dolphin Fleur... En wt betreft dat roken.... gaan we inderdaad wat aan doen he? Ik zie dat je weg moet..... doe voorzichtig meis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Hihi... dan ís Mupke er eindelijk weer eens... gaat ze zitten appen... dan ís Fleurtje er weer eens.... krijgt ze bezoek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Sorry Vonneke. andere keer meer. Nu ga ik dutten. Dat is mijn quilty pleasure van de vrijdagavond. Heerlijk even een uurtje knorren op de bank na een werkweek. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Geeft niks hoor Mupke, lekker dutten dan even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Dolphin heb je een beetje zitten knoeien aan het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Heerlijk een dutje doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Heb het overigens heel lang volgehouden om niet meer te reageren, zit soms te lezen met kromme tenen, maar dat is mijn eigen keus. En nu ik tóch bezig ben: Spirit, ik denk dat het tijd wordt jezelf bij elkaar te rapen, jezelf een flinke trap onder je derrière te geven en aan de slag te gaan. Al zes jaar zie ik je klagen, klagen over alles wat niet lekker loopt in jou leven, en altijd is er iets of iemand die jij daar verantwoordelijk voor stelt. Stop daar mee. Neem de verantwoording voor jouw eigen leven, stap uit de slachtofferrol. Ga naar de huisarts en vraag inderdaad om refusal en ga het slikken, niet alleen voor de weekenden, maar doorlopend. Zoek hulp als je het gevoel hebt het verlies van J. niet goed te kunnen verwerken, stel je ook open voor de hulp die je dan krijgt, haak niet gelijk af als die persoon niet helemaal in jouw straatje praat, geef het een kans, langer dan 1 of 2 gesprekken. En pak dingen op, pak dingen aan. Maak je huisje gezellig, ook daar kun je meer dan jij zelf denkt heb ik het gevoel. En wat is er gebeurd met jouw vrijwilligerswerk? Kortom Spirit, ga het doen. Maak jezelf niet afhankelijk van de aandacht van een ander. Je hebt nog zoveel kansen, pak ze. Je bent nog jong, best wel, maak er wat moois van meid. Je kunt het!!! nancy en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Heerlijk een dutje doen. Dat moet ik 3-4 keer per dag een uur. Vind dat nog steeds niet zo leuk.Moeilijk hoor. Maar nu ben ik allemaal meditatiemuziek aan het opzoeken. Alleen die van Tineke de Nooy kan ik niet vinden en die is zooooooooooooo mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 (bewerkt) Ha die Bol.... bedoel je dit: Nou, als het nu nog niet lukt om te ontspannen..... Maar om eerlijk te zijn: Het lukt mij nog steeds niet om tussendoor gewoon even lekker op de bank te gaan liggen en te soezen... Elke keer neem ik het me voor. Misschien moet ik zelf ook maar eens naar die nummer van Tineke gaan luisteren? En Smaragd... helemaal te gek, je hebt het gehaald... toppert. 19 augustus 2016 bewerkt door Yvonne Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Oh lord... had niet het idee dat ik echt die nummers hier in beeld zou krijgen... Dear moderator.... ik deed het voor Bol hoor. Zal het nooooooit meer doen. lady jane, Soothe, Nadia en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Hahahaha die Yvonne! Wat ben je lekker bezig! Ennuh ..ik ben ook blij met deze linkjes, dus mods: graag staan laten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Bedankt! Ik kan mij trouwens droog afmelden. Euforie was voor mij ook vaak reden om te gaan drinken. De winkels zijn dicht dus dat geeft rust. Agnieta weet niet wat je hebt gepost. Wens je sterkte en rust. Vooral daadkracht. Bedenk dat we in dezelfde schoenen staan dus ik veroordeel je niet. Herken veel in je, deed alsof het goed ging maar de omgeving heeft het door. We denken slim te zijn maar alcohol is niet slim. Hou je goed en doe wat. Sowhat, Claartje, smart en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ik meld me ook vast droog af. Straks lekker hockey kijken rapilos en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ik meld mij droog af. Fijne avond mensen! Nadia, rapilos en Claartje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Vandaag ook weer geslaagd van het dagpact. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Mooi hé Von.? Zo luister ik iedere keer naar Dick de Ruiter "De genezende waterval" Die is ook zooooooooooooooo mooi. En die heb ik wel op een mp3 tje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ook ik weer een droge dag vandaag Drukke dag geweest. 8.00 begonnen, gewerkt tot 14.30 Daarna controle steunzolen, 10 km fietsen, Vanmiddag uitgebreid gekookt voor zoon, met aanhang en kinders Belde, ze ook nog tussendoor of ik er nog een adresje bij kon doen vanavond. Nou, nee dus, zoon komt eten Al met al, geen nutteloze dag geweest Volgende week nog een weekje vakantie Fietsen, met een groep in eigen land Wordt ik toch nog eens zelfstandig Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden