kruidenthee67 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Oe....nee, dat is niet echt een fijne dag Sita. Sterkte! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Sterkte Sita! Drank lost niets op. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Droog! heel moeilijk was het vandaag. het scheelde niet veel... Yasmin, Sita2, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Sita... jee wat erg... Hoe naar moet je je nu voelen. Hou aub vol met niet drinken. Vraag extra steun aan je man ! Hier een droge afmelding Yasmin, smart en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Agnieta,hoe ging het bij de dokter vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Droog! Slaap lekker allemaal. Sita2 en Yasmin reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ik mag me ook weer droog afmelden. Gasten weg, leuke verjaardag gehad. Beetje barbeknoeien, beetje praten, wat Rivella drinken, vakantie plannen afgetast... Morgen een bergje afwas, maar daar heb ik tijd zat voor. Het huis is netjes en in mijn hoofd begint het ook te ordenen, in ieder geval wat minder wanordelijk te zijn, in alle geval heb ik er om de een of andere manier nu minder last van. Â En da's mooi. Mooie dag gehad, dankbaar en blij. Â Welterusten. Sita2, Claartje, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 slaapwel ik houd een tussenstop om om 3.05 onze dames te zien ballen tegen China. Hoop toch zo dat ze het redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Klinkt goed jowan... die afwas loopt niet weg.  Sita, wat akelig! Jouw dag is nog niet om.... sterkte!!  Welterusten allemaal  (AbFab gezien. Viel erg tegen) Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Mijn dag is inderdaad nog niet om. Het is zoals het is, maar het voelt allemaal niet fair. Zo een jonge vent in de bloei van zijn leven.  Zelf bescherming: druk in de tuin geweest, gezorgd dat ik geen trek krijg dus nootjes en fruit bij de hand (ben ook aan de lijn dus snaaien is niet aan de orde) en heb m'n man gevraagd of hij vanmiddag/avond ook niet drinkt en daar was hij oké mee. Ik vind dat wel lief omdat hij hetzelfde verdriet voelt als ik en waarschijnlijk vanmiddag graag een drankje had gelust.  Verder probeer ik bewust niet in een 'slachtoffer-achtige' rol te schieten. Dit klinkt misschien gek maar is voor mij erg belangrijk. Dus denk ik bewust: ''Het betreft mij niet, mijn gezin niet, wij gaan niet dood, het gaat ons niet gebeuren.'' Het daar laten waar het is en dát is al erg genoeg. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik zeg. nancy, lady jane, kruidenthee67 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 meld me droog af en morgen weer braaf volgens afspraak urine controle en daar staat trouwens geen sanctie op mochten ze sporen vinden maar je staat zelf zo voor schut als ze dat wel vinden......... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Verlaat meld ik me droog af. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden