MarQ Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 goeie morgen geen grote introductie van mij voor deze dag maar wel de start van het dagpact Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Goedemorgen MarQ Dagpact MarQ Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Goedemorgen. Dagpact: MarQ Claartje Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Ik ga er maar weer voor. Opgeven is geen optie en ik weet dat ik het kan. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Goedemorgen! Dagpact: MarQ Claartje Lars Nadia Skyer Fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Felix Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Goedemorgen! Dagpact:MarQClaartjeLarsNadiaSkyer FelixFijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Zo, die staat als je eerste bericht, Felix. Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Felix Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Dank je wel Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Goedemorgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Goedemorgen! Slapen in een tent is even wennen ..dat is enige dat ik te klagen heb. Nadia, en of je het kunt! Agnieta, als je maar niet drinkt..dan wordt het nóg zwaarder. Dagpact: MarQ Claartje Lars Nadia Skyer Felix Agnieta Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Goedemorgen allemaal. Een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 goeie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Dagpact:MarQClaartjeLarsNadiaSkyerFelixAgnietaVol Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Goedemorgen allemaal, Agnieta, Weet echt niet wat ik tegen je moet/kan zeggen, behalve sterkte dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Goedemorgen frummers. Jemig, ik heb een gat in de dag geslapen..... Lekker gedoucht, dieren verzorgd en nu staan koffie en thee voor jullie klaar En een extra sterke bak voor Agnieta dan maar. Wat moet jij je rot voelen Agnieta... veel water dan maar vandaag, heel veel water. En ik zou je toch echt willen aanraden aan de pammetjes én aan de refusal/antabus te gaan. Ja, ze zijn verslavend misschien, maar dat is in ieder geval een minder ernstige verslaving dan die waar je nu tegen vecht.... Gun jezelf die rust toch alsjeblieft... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Voor Nadia: Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 (Wat kléin!! Groot bedoeld hoor!) Smaragd en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Agnieta: mooi dat je een kater hebt! Ik word er wel een beetje moe van: waarom ben je nu weer begonnen? Of ben je eigenlijk niet gestopt? Je leven is 'zwaar' omdat je drinkt en je drinkt omdat je leven 'zwaar' is. Niks meer en niks minder. Een droge en fijne dag allen gewenst, zeker jij Ag! Tomtom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Het logo van Cloeck en Moedigh, bekend van de oude bioscoopreclames. :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Ik zat ook al te turen om te kijken..dacht het ligt aan mij. Wat is dat precies? Ha, ha, alles ligt aan jou, Agnieta! Het is een mascotte. Als dank voor de leuke 'vooruit-met-de-geit'-toon in de berichten van Nadia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 (bewerkt) Bij Lady Jane worden het altijd hele billboards! Daar ga ik ook op oefenen. Dagpact: MarQ Claartje Lars Nadia Skyer Felix Agnieta Vol Rapilos Basta 16 augustus 2016 bewerkt door basta lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Goedemorgen, Een fijne droge dag alle, Ga maar eve de beentje s strekken in de sportschool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 daar heb ik maar 7 jaar over gedaan basta jij kunt dat vast sneller op naar het strand life is good for me once I chose for a dry life Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Agnieta Nu een enorme kater betekent toch meer dan 'wat' gedronken..wat deed je dat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Halllo, lees veel mee en post soms. Agnieta ik heb dan wel 1 vraag. Herken het zo goed dat vele drinken de avond ervoor en dan de volgende dag....bonkend hart, angst en paniek daardoor. Zweten, lopen en weg rennen van mij zelf. Liggen lukt dan niet, te beroerd en onrustig.Mijn vraag aan jou is dan ook heb jij een plan? Las van je afbouw maar verder lees ik er geen plan over. Dan is het water naar de zee dragen. Gun je zoveel beter. Sterkte en als je zo door gaat drink je jezelf dood. Weet ook de oplossing niet maar maak een plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden