jowan Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedemorgen vroege vogels. Het is zondag vandaag, het zonnetje schijnt. En koffie en thee staan al weer klaar.... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedemorgen! Dagpact: jowan Lars Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Mogguuhh Dagpact:jowanLarsSkyer MarQ Gister veilig en droog door gekomen en kan voor wat dit evenement betreft er weer een jaar tegenaan , nu het dagelijks drooghouden is niet zo'n heel groot probleem meer want ik wet niet of ik het al eerder geschreven had maar de detox heeft echt "wonderen" gedaan........ fijne zondag allemaal basta, Vol, Skyer en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedemorgen! Dagpact: jowan Lars Skyer Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedemorgen! Dagpact: jowan Lars Skyer Claartje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedemorgen allemaal, Snel aan het werk! Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Ik ga zo naar een AA bijeenkomst waar ik al een poos mijn gezicht niet meer had laten zien. Ik zie er naar uit. Daarna een fijne middag met fijne mensen. Boot, water en BBQ. Heb een fijne dag! Je hoeft het niet alleen te doen, maar je moet het wel zelf doen! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedemorgen, Dagpact: jowan Lars Skyer Claartje Rapilos Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedemorgen,alle Een mooie droge dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 MarQ, goed gedaan! Mooi voor je zelfvertrouwen. Wat een lekker dik vogeltje, Lars, musje? Eens kijken wat we vandaag gaan doen. Genoeg te doen, maar eerst rustig mijn koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedemorgen, mooie dag vandaag! Ik ga mijn tas nu echt maar inpakken en dan na de koffie op pas! Ik heb er zin in en maak me qua alcohol niet druk; ik drink niet. Dagpact: jowan Lars Skyer Claartje Rapilos Nadia Vol Even naar tekening kijken! basta en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 goeiemorgen frummers, ik heb een gat in de dag geslapen. Marq goed je zo te lezen! Lars je bent verder als ik met foto's ik heb nog wat te leren op dat gebied. gauw even kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedemorgen allemaal. Gisteren, zoals niet (want geen zin) en toch ook weer wél (bijna altijd als ik geen zin heb) verwacht, een leuke dag gehad bij de ICCCR. Vandaag aan de slag om een aangeschafte nieuwe startmotor te monteren. Ook weer geen zin in, dus komt wel goed, denk ik.. Gezien het aantal goed dagen van de laatste tijd zou je zeggen dat ik bijna nooit ergens zin in heb. Maar dat is nou ook weer niet zo. Lars, goed zo. MarQ, goed zo. Vol, goede reis en fijne vakantie. En de anderen, ook allemaal goed zo. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedemorgen allemaal, Vandaag luie dag met boek in de tuin. Agnieta,hoe was je boottocht? Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Fijn om te lezen Agnieta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedemorgen allemaal. Dagpact: jowan Lars Skyer Claartje Rapilos Nadia Vol Agnieta Basta Wat een stevig dagpact, fijn om te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedemorgen allemaal. Dagpact: jowan Lars Skyer Claartje Rapilos Nadia Vol Agnieta Basta Voyager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Agnieta, wat fijn!!! Goed gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 mijn dagpact lijstje is er doorheen geglipt want had me echt aangemeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Agnieta, ook goed zo. Zoals wij ons de kop gek kunnen maken, daar kan geen "normaal" mens tegenop. Wij verslaafden zijn tóch wel bijzonder en apart.. Met als bijzonder gekkigheidje de ingebakken wens om "normaal" te kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 (bewerkt) mijn dagpact lijstje is er doorheen geglipt want had me echt aangemeld Teruggeglipt! Dagpact: jowan Lars Skyer Claartje Rapilos Nadia Vol Agnieta Basta Voyager MarQ 14 augustus 2016 bewerkt door basta MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Goedmorgen/middag, Dagpact: jowanLarsSkyerClaartjeRapilosNadiaVolAgnietaBastaVoyagerMarQSonnetje Sita Wat fijn om al jullie successen te lezen! Sterk met elkaar, of zoiets. Gefeliciteerd Peetr! Moeilijk, iemand zo missen. Dus ook sterkte! Lars, ik ga kijken naar je tekening! Fijne droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Peetr, veel plezier voor de rest van deze dag. En Kohtje, ook goed zo! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Van harte gefeliciteerd Peetr! Maak er een mooie dag van . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden