Spring naar bijdragen

Maandag 8 augustus


Claartje

Aanbevolen berichten

maar alleen zijn is niet wat ik wil

 

Bij zelfhulpgroepen als AA en NA hoef je niet alleen te zijn.

Ik ga een keer of vier in de week en ik heb een flink deel van mijn eenzaamheid daarmee opgelost. Ook buiten de bijeenkomsten om heb ik inmiddels contacten, telefonisch maar ook doe-dingen als wandelen en fietsen bijvoorbeeld, en ook de bios.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, nu begrijp ik je reacties niet.

 

Ik zou wensen dat je je verdriet eens goed durfde te voelen  (over 'alles"). Kan dat nog meid?

Volgens mij heb je het hartstikke moeilijk op het moment, denk ik op grond van wat je hier vertelt.

Ik zie je wisselen, van grappen makend tot... melden hoe het er voor staat. (bij je vader, je gezin van vroeger etc)

Maar er is ook een brij waar je om heen gaat, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter maar een oxazepam nemen.

 

Krijgt je vader hulp?

Het lijkt me niet prettig en goed voor jou om dat alles daar aan te moeten zien....

 

Ga lekker slapen meid!! Morgen verder zien.

 

 

Ik ga zo ook slapen. Weet ook niet meer te zeggen nu. Maak me wel zorgen ...

 

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen.

Ik kom van vaders huis en kon korsen wat ik zag en rook.

Ik kon drinken. Nu thuis ook.

Maar ik schiet in paniek ervan.

Ik mag niet meer he..en pammetjes durf ik niet.

Oxzepam.

Daar heb ik ze wel voor gekregen maar dan zit ik daar weer mee.

Tuurlijk 'mag' je drinken, je bent toch geen klein kind?

De vraag is alleen of je dat wilt, of het iets oplost, een lekker gevoel geeft?

Ik hoop dat je je nog op tijd beseft dat je best 'mag' drinken, maar dat je dat niet 'wilt' en dat het daarom ook niet meer 'hoeft'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even tussendoor melden dat het hier super is. Ongelooflijke week tot nu toe. Wij hebben een makkie leven vergeleken met deze mensen en kinderen en toch zijn ze nog blij met aandacht de natuur en simpele dingen. Ik word helemaal blij van hen en meer bewust nog van hoe goed ik het zelf heb. Ze drinken liters thee. Niemand van de 48 drinkt alcohol. De begeleiding loopt op koffie vnl en sommigen wijn s avonds. Het is een groot avontuur maar wat een mooie dagen. Zelfs het weer werkt mee tot nu toe.

S avonds lees ik mee.afgepeigerd soms want toch een grote verantwoording realiseervik me steeds.

Peetr en Agnieta zet m op hoor. Niets is het waard om te gaan drinken. Respect voor jezelf is respect voor het leven zelf.

Truste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook oxazepam gebruikt, toen ik echt de straat niet meer over durfde. Ze helpen om de paniek af te zwakken, je wordt er rustig van.

Ik heb het een paar keer gebruikt en de rest van de pilletjes later terug gebracht.

Jij hebt ook niet veel meegekregen, toch? Je huisarts houdt je goed in de gaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klaarwakker en in paniek. Bedankt werkgever, die zich niet aan afspraken houdt.

Bloedheet. Intussen was opgehangen, afgewassen en ga zo maar een op het balkon liggen heb ik het in elk geval wat minder warm. Eerste nacht helemaal zonder benzo, maar het niet droog gehouden. Over een paar uurtjes een nieuwe dag. En dan een e-mail naar werkgever dat ik dit niet accepteer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...