Bob Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Heel fijn om dit te lezen! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Superrrr !! Gefeliciteerd! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Wat heerlijk man. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 24 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Op 19-5-2017 om 10:17 zei Bob: Heel fijn om dit te lezen! Ben er ook blij om, voor het eerst in ruim 3,5 jaar dat ik me helemaal top voel en geen vage angsten heb :). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Lieve Skyer, ben zo blij voor jou...stil en bescheiden, maar ondertussen je eigen pad volgend. Kei goed man...trots op jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Wat heerlijk Skyer. Geen vage angsten. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Wat Lika zegt Skyer, geweldig.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 26 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Bedankt voor de steun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2017 Al 11 maanden op het jaarpact. Gaat lekker zo! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Na een heftige periode (ziekte in de familie) sta ik alweer bijna 12 maanden droog. Gaat met mij verder wel goed :). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 5 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 2 uur geleden zei Harp: Wat goed Skyer! En dat in zulke moeilijke omstandigheden, heel knap. Gaat het inmiddels wel beter, wat betreft de ziekte in de familie? Na 3 zeer spannende weken gelukkig weer wat beter! Was echt heel spannend en heb gelukkig goed staande weten te houden al was het soms zeer moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 1 uur geleden zei Skyer: Na 3 zeer spannende weken gelukkig weer wat beter! Was echt heel spannend en heb gelukkig goed staande weten te houden al was het soms zeer moeilijk. Skyer, knap hoor! Fijn dat het weer iets beter gaat. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 O...goed man! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2017 Fijn, Skyer! Bijna een jaar... Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2017 Â Â een jaar! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 13 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2017 Ook positief nieuws op studiegebied, heb mijn opleiding deze week afgerond :)! En dat zonder alcohol gevierd. Sita2 en Berlioz2015 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 13 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2017 Gefeliciteerd! Wat goed! Dubbel goed! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2017 (bewerkt) Proficiat!!! Wat ben jij toch een kanjer, zo trots op jou! 13 juli 2017 bewerkt door kruidenthee67 Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2017 Ik wilde een bloemetje overhandigen, maar het lukt me niet...dus die mag je er even bij denken, een mooi groot, wild veldboeket Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2017 Reusachtig, Skyer. Hartelijk gefeliciteerd met deze prestatie. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2017 Ik maak een diepe buiging.... Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 14 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2017 Bedankt voor jullie berichten en steun! Zonder jullie had ik dit niet kunnen doen. Over 5 dagen sta ik exact 12 maanden droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2017 Wijze leeuw, moedige man! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden