Yvonne Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Haha, als je er op googeld kom je op Supermario zag ik ja, maar daar doelde ik helemaal niet op, ik ken dat spel niet eens. Oh ..... Vertel Asterix... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Iets met je tanden dan? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 (bewerkt) Als je weet wat een gnat is....ja? Die dee mij dus attacken vannacht. http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/gnat 31 juli 2016 bewerkt door Asterix basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 31 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Ik zal het niet meer doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 31 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Nee. We maken er verder ook geen drama van . Even wat eten en weer aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 the gnatde mug (v) ; de steekmug Hihi.... .Ja, ook die waren behoorlijk actief vannacht... En verder.... alles prima inderdaad, niks aan de hand. lekker eten Claartje en een fijne middag... Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Ik vind het ook niet kunnen om zomaar een nieuwe opening van de dag te maken,omdat men het niet een prettig begin van de dag vindt. k lees ook niet alle persoonlijke draadjes en had graag op Peetr willen reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 31 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Ik weet het sowhat.. heb ook al gezegt dat ik het niet meer zal doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Tsja, kan me indenken dat je dan even baalt Agnieta. Maar inderdaad, tis een knul van 14 ondertussen en die trekken vaak hun eigen plan. Misschien de volgende keer tóch weer wat leuks bedenken maar het dan wel even van te voren met zoonlief overleggen of hij het ook leuk vindt. Dan kan ook hij zich daar op voorbereiden... Zie het dan nu maar als een paar uurtjes extra rust voor jou en probeer er van te genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 (bewerkt) Als je mensen op hun wie is wie draadje leest lees je vaak meer info dan op de dagdraad. Nu worden er soms foute conclusies getrokken uit een fractie van wat er daar wordt geschreven, dat is jammer, te meer men daar vaak net iets opener is. Iemands eigen draad kan als een soort van groeiproces in de loop de tijd tijd worden gezien. Persoonlijk vind ik die afdeling dus interessanter om te lezen en te schrijven. Iets meer to the point waar het om gaat dus; adb worden/blijven. 31 juli 2016 bewerkt door lady jane basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Ik lees meestal de ditjes en datjes draad. Al die persoonlijke draden op wie ie wie lees ik zo af en toe een beetje, en dan van de één iets intenser dan van de ander. Ik hoef niet alles te weten en geen verantwoorde conclusies te trekken, ik ben geen therapeut of counselor, geen hulpverlener. Ik ben geen professional, dus ik moet altijd met een flinke korrel zout genomen worden.. alleen als men dat zelf wil en kan mag men van mij iets mee- of aannemen. Ik ben alleen serieus te nemen door mensen die serieus wat aan me denken te hebben. Ik wil niet meer zijn dan een spiegel. Voor de één misschien een lachspiegel, voor de ander de spiegel van de ijdeltuit, maar, waar ik het meest belang aan hecht, voor sommigen misschien af en toe een spiegel van confrontatie. Net dát wat het forum ook voor mij is. Het forum is voor mij geen behandeling, wel een enorm nuttige spiegel. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 (bewerkt) Ola kiekebillen! Spring weer eens even binnen. Agnieta, moest een beetje grinniken toen ik je las. Ik mag al blij zijn dat ik weet hoe mijn dochter er eigenlijk nog uitziet :-) :-). Kindjes worden snel groot. Niet altijd in mijn hoofd...daar is ze soms nog twaalf. De geneugten van het ouderschap :-)Het zijn vlinderkes...op een bepaald moment gaan ze vliegen. Maar troost je...ze vinden altijd hun weg terug als het om centjes of eten gaat. *schrijffoutje 31 juli 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Dat was een nuttige zondag,alles weer spik en span. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Dat was een nuttige zondag,alles weer spik en span. Volgens mij is dat de tekst van Rapilos:-) Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Ha,ha, die Rosa ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Maar..ben erg tevreden, met mijn balkon Groen (nep)grastapijtje Tafeltje, met 2 rieten stoeltjes die je er helemaal onder kan schuiven, dus ruimtebesparend. Vogeltjes, leuk, op een plantentrapje. 5 bakken met bloeiende bloemen En 2 nieuwe was rekken. Nou..wat wil een mens nog meer he Net een uurtje terug van ex. hij aan de wijn, ik aan het water. Dus alles onder controle weer vandaag Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 31 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Ik meld me ook droog af basta, Nadia en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Dagpact geslaagd ! Nadia en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Ik meld me ook weer droog af Trusten vast! rapilos, basta en Nadia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Afgelopen nacht heel slecht geslapen....zag het licht worden en viel toen in slaap. Tja...da hedde oit...dus ik lig er in ieder geval niet zo laat in. Wel droog... Fijne avond allen. rapilos en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Fijn, Kruidenthee, het zegel mag er weer op! Ik meld me ook droog af, Slaap (nu wel!) lekker allemaal. Nadia en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Ik meld me ook droog af. Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Sec comme un os. D'r was niks Parijs aan die markt, gewoon Hollandse zooi met Vietnamese loempiaatjes :-) Wel leuk. Lekker Chinees gegeten. Ach, waarom zou ik ook naar het buitenland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 (bewerkt) Nadia ik vind het altijd leuk om je te lezen! Je hebt een heerlijke eigen mening. Ik ken je nog van vroeger en ik vind dat je het heel goed doet!☺ 31 juli 2016 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Ook voor de oudgedienden mijn complimenten! Ik ben nog steeds niet zover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden