Claartje Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Goedemorgen Dagpact Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Claartje Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Goedemorgen allemaal, Dagpact; Claartje Lars jowan Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Goedemorgen allemaal, Dagpact; Claartje Lars jowan Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Oh jee, 2 keer, Maar ja, verzond het bericht niet de eerste keer. Ondanks nog steeds vakantie, toch een ochtend werken, omdat ik het zo sneu vind om de dame in kwestie, zolang aan haar lot over te laten nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Goedemorgen frummers. Koffie, thee... het staat klaar. Wat lief van je Rapi om toch even naar die vrouw te gaan vandaag. Kan me ook best indenken dat je dan zelf toch nóg meer van je vakantie geniet zo .... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Ik heb er ook zin in rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Kan een paar dagen duren voor het werkt Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Nee, heeft hij in het begin wel gebruikt, maar hij reageerde er niet goed op Lars. Hij heeft jarenlang Depakine gebruikt, dat sloeg een stuk beter aan bij hem, de laatste tijd gebruikt hij Clonazepam en olanzapine. Vaak duurt het geruime tijd voor de juiste medicatie is gevonden. Net zoals er heel veel verschillende vomen van md zijn reageert ook iedereen weer anders op de medicatie... En wie weet is het bij jou gewoon in één keer raak en gaat het hartstikke goed met de Lithium.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Good murning Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Goedemorgen, Dagpact: Claartje Lars jowan Rapilos Rosa Agnieta Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 maar even weer in het hier en nu hier♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Sterkte Agnieta ! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Ik had al zo'n gevoel dat dat aan de hand was. Sterkte Agnieta,wat een strijd toch weer! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Dan weet je meteen ook waar de verhoogde hartslag en bloeddruk vandaan komt. Wanneer je volledig afgekickt bent en weer droog staat dan zullen die waarden ook wel weer goed komen. Heb je iets om de ergste afkickverschijnselen tegen te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Goedemiddag! Dagpact:ClaartjeLarsjowanRapilosRosaAgnietaNadia Sita Wat vervelend Lars! Was er iemand voor je het weekend? Ik hoop voor je dat de medicijnen goed aanslaan. Sterkte Agneta! Eerlijk dat je schrijft. Groeten aan iedereen, Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Doe toch maar heel rustig aan Agnieta.je lichaam moet helemaal herstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 voor Rapi: rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Weet iemand wat verder de mogelijkheden zijn voor lotgenotencontact? Ik weet dat tactus gespreksgroepen heeft en ik ken de AA, maar ik wil niet naar de AA en de gespreksgroepen van tactus zijn niet in de buurt. Wat zijn verder de mogelijkheden? Ik heb over een paar weken een intake bij tactus, maar eigenlijk zie ik de meerwaarde ervan niet. In de eerdere hersteltraining weet ik wel waarom ik drink, wat de voordelen en nadelen zijn van drinken. In theorie weet ik het wel. Ik denk dat ik meer heb aan lotgenotencontact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Dat zal niet meevallen Agnieta om zelf te minderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Nounou, die zag ik toch echt niet aankomen, Agnieta. Er maar weer voor gaan, lijkt me. Wat zei die dokter bij Louis ook weer? 'De lever is het meest vergevingsgezinde orgaan'. Ik knijp 'm ook een beetje, morgen de uitslag van mijn bloedprikken. Witte bloedlichaampjes waren vorige keer veel te laag, naast vitamine D. Geen idee, wat dat nou weer moet betekenen, behalve lage weerstand. Hoop dat het wat bijgetrokken is. Mocht iemand hier iets over willen zeggen, doe maar niet! Word ik alleen maar zenuwachtig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Yasmin, buiten de AA zijn er nog de NA en de CA, die ook gebaseerd zijn op de 12 stappen zoals de AA. Ik weet niet waarom je niet naar de AA wilt, maar ik heb me laten vertellen dat er flinke verschillen zitten tussen de verschillende groepen. Ik ken mensen met een alcoholprobleem die ook NA en CA bezoeken. Vooral in de randstad zijn nog Buitenveldert groepen en er zit er zelfs eentje middenin Zeeland, meen ik. Even op het internet zoeken. Dat schijnt weer een andere "formule" te zijn dan AA. Ik meen te hebben gezien dat sommige instellingen voor verslavingszorg, net zoals Tactus, een vorm van zelfhulpgroep faciliteren. Misschien de moeite waard om de verslavingszorginstelling, die bij jou in de buurt actief is, eens te bevragen? Ik ben wel benieuwd of je wat gaat vinden. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden