Kohtje Geplaatst 22 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 Ik ga voor deze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 Ondanks het geel met blauw.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 Het is een vos geworden! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 Zo, nu naar de tour kijken. Wat zou Bauke Mollema er van bakken. Jé zeg. Dumoulin in de ambulance, na valpartij. Mollema in algemeen klassement van 2 naar 10 Geen mooie dag voor Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 Hoi Lidia, Je zegt dat met twee glaasjes ( bij de buurvrouw) het hek al van de dam is. Dus wellicht is stoppen toch beter. Ook voor een 'oudje' Verder geen probleem hoor met het vogeltje wisselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 Ja jammer, die Nederlandse wielrenners. Vond het wel leuk om te kijken, wat een krachtsinspanning, Soothe! Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 22 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 Meld me droog af, fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 22 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 Ik meld me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 Fijne NA bijeenkomst gehad, was nodig na twee weken niet. Droog, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 Ja jammer, die Nederlandse wielrenners. Vond het wel leuk om te kijken, wat een krachtsinspanning, Soothe! Nancy onvoorstelbaar! Wat een fysiek hebben die jongens. En een doorzettingsvermogen niet te geloven. Ook moet je geen watje zijn. Ik kijk altijd met veel plezier. Leuk dat je het leuk vond. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 Ik meld me droog af. Welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2016 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden