Jannigje Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 Wat veel allemaal Sita. Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 Sterkte Sita! Hou je goed onder de omstandigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 Sterkte Sita. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 23 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2017 Vandaag wil ik niet drinken. Het is nu bijna einde ochtend en heb rustig aan kunnen doen. Dat is fijn. De emotionele rollercoaster kost me veel energie en de drank helpt daar niet bij. Ik kom hier maar af en toe tegen jullie aan kletsen. Zo hoor je niets en dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2017 Je kan me niet genoeg kletsen hier Sita. Heb je gemist. Welkom terug en daar gaan we weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 23 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2017 Dank je Lika! Net een heerlijk kippetje op als lunch mét een glas koel water! Kinderen komen zo thuis. Ik ga ze lekker verwennen met vers fruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Ha! Fijn dat je hier weer veel komt kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Hopelijk heb je het droog kunnen houden lieve Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2017 Ha Sita meisje, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 november 2017 Rapport Share Geplaatst 3 november 2017 Sita ik mis al je beloofde geklets. Hoe is het daar? Hoe houdt jouw gezin het? Is er al weer bedrijvigheid? Een normale manier om te leven? Of is alles primitief met te weinig hulp vanuit elders? Hoe doen jullie het nu... Nog los van... Dat ik me dan afvraag hoe het zit met de distributie van alcohol en.. of je er los van kunt komen Sita? veel sterkte! ! En een dikke knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Geen bericht, goed bericht..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Geen bericht omdat het erg druk is geweest met positieve dingen én omdat ik maar blijf drinken en daar echt niets zinnigs over te zeggen heb. Vannacht tweede nacht dat ik er niet door kon slapen en vandaag voelt anders: ik stop. En dat is wel zinnig. Ik weet dat het weer niet makkelijk zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 En kunnen wij daarin wat voor je betekenen? Zet m op Sita, ook jij kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Lief Kruidenthee! Gezien worden is fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 I Know. De draad weer oppakken...leren van wat niet lukte..dag voor dag. Ga je nog naar groep of andere ondersteuning? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Ja. Afspraak therapeut binnenkort, dat houdt me ook bij de les. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Mooi. Ook gekoppeld aan het stoppen ADB proces? Wat helpt je nog meer om bij de les te blijven? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Ja, trots dat ik weer durf te gaan. En, gelukt, eerste dag droog. Pff, fijn wel doodop. Wat me nog meer helpt: denken aan de tijd dat ik een tijd niet dronk en hoe goed ik me daar over het algemeen onder voelde. En ook weer wat gaan bewegen. Voor nu: op tijd naar bed. Dank Kruidenthee! bumperjim en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Je komt er wel Sita...zovelen gingen je voor, met allemaal hun eigen pad. De eerste dag weer in the pocket! Dag voor dag. Take care Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 (bewerkt) Wat fijn Sita, eerste dag!! Daar begint alles mee die eerste dag. En echt dit weet je ook.....je gaat echt beter slapen zonder drank uiteindelijk. Succes, je kan het!! 9 november 2017 bewerkt door Smaragd tikfout Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Go Sita Go! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Dag 2 so far so good. Net even trekmomentje, meer omdat ik alweer zoveel heb gedaan en de dag pas net over de middag is. Koud glas sap heeft het opgelost. Kind weer ziek en dat vraagt intussen ook behoorlijk veel. Maar, en, nuchter is beter. Nog niet makkelijker, maar dat is geen nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 november 2017 Rapport Share Geplaatst 9 november 2017 Lieve Sita, het ís gewoon weer lastig oppakken..is mijn ervaring. Maar wat je zegt, nuchter is alles beter, niet fijner, wel beter, voor jou en je omgeving. Hou vol he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden