Spring naar bijdragen

Terug van weggeweest

Sita2

Aanbevolen berichten

Vandaag wil ik niet drinken. Het is nu bijna einde ochtend en heb rustig aan kunnen doen. Dat is fijn. De emotionele rollercoaster kost me veel energie en de drank helpt daar niet bij. Ik kom hier maar af en toe tegen jullie aan kletsen. Zo hoor je niets en dan....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sita ik mis al je beloofde geklets.

Hoe is het daar? Hoe houdt jouw gezin het? Is er al weer bedrijvigheid? Een normale manier om te leven? Of is alles primitief met te weinig hulp vanuit elders? Hoe doen jullie het nu...

Nog los van... Dat ik me dan afvraag hoe het zit met de distributie van alcohol en.. of je er los van kunt komen

Sita? :heart:  veel sterkte! ! En een dikke knuf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen bericht omdat het erg druk is geweest met positieve dingen én omdat ik maar blijf drinken en daar echt niets zinnigs over te zeggen heb. Vannacht tweede nacht dat ik er niet door kon slapen en vandaag voelt anders: ik stop. En dat is wel zinnig. Ik weet dat het weer niet makkelijk zal zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, trots dat ik weer durf te gaan.
En, gelukt, eerste dag droog. Pff, fijn wel doodop.

Wat me nog meer helpt: denken aan de tijd dat ik een tijd niet dronk en hoe goed ik me daar over het algemeen onder voelde. En ook weer wat gaan bewegen. Voor nu: op tijd naar bed.

Dank Kruidenthee! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 2 so far so good. Net even trekmomentje, meer omdat ik alweer zoveel heb gedaan en de dag pas net over de middag is. Koud glas sap heeft het opgelost. Kind weer ziek en dat vraagt intussen ook behoorlijk veel. Maar, en, nuchter is beter. Nog niet makkelijker, maar dat is geen nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...