Sita2 Geplaatst 7 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Lieve mensen, we zijn veilig. Sorry dat ik dit niet eerder meldde, maar erg bezig met hier en nu. Ik ben ook nog nuchter. Heb het er wel erg zwaar mee op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Fijn Sita. Houd het droog! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 fijn dat je de tijd neemt om je even te melden en natuurlijk dat jullie veilig zijn. Kracht om overal (droog zo mogelijk) mee om te gaan Sita. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Sterkte Sita Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Sterkte en houd je haaks meid! Ik denk aan jullie ... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Sita, ik hoop eigenlijk dat jullie van het eiland af zijn gehaald nu José ook nog vernietiging komt brengen. Zo kwetsbaar! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Denk aan je.... aan iedereen daar eigenlijk ....pff Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 september 2017 Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 We zijn veilig. Dank jullie wel voor al jullie lieve berichten. Nu volop in de 'help-elkaar-stand'. Droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2017 Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 september 2017 Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 Poehh Sita!!!! Goed om iets te horen. En wat geweldig: droog! Veel sterkte Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2017 Rapport Share Geplaatst 11 september 2017 Veel aan je gedacht blij wat te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Wat een onrustige, moeilijke en verdrietige periode. Om meerdere redenen. Ik heb het niet droog gehouden afgelopen week. Een avond geheel uit de bocht: al mijn verdriet, pijn en frustratie weg 'proberen' te drinken. Ik heb me geen illusies gemaakt dat dat daadwerkelijk kon, maar ik deed het toch. De omstandigheden helpen niet. Er komt nog meer ellende aan. Ik heb niet veel tekst, maar wilde me wel melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Hi Sita, maak er niet meer van dan wat het is: een uitglijder. Het gebeurt elk van ons, en in jouw geval, heel begrijpbaar. Maar nu, terug rug recht en er tegenaan. Komop, wij zij er hier om jou te steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 Lieve Sita, Balen...ja ellende, verdriet, frustratie...en voor de bijl gaan... Het heeft geen zin om heel streng te zijn naar jezelf. Het is gebeurd, soit. Hopelijk kun je jezelf weer herpakken, en in de ellende die nog komt jezelf overeind houden, nuchter. Goed, ook voor jezelf om het te melden hier...en verder wens ik je moed, wijsheid en kalmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 En o, vergeet niet hoe goed je bezig was in het adb proces Die droge dagen, ervaringen en inzichten ben je niet kwijt! Kop op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2017 Rapport Share Geplaatst 17 september 2017 William Ernest Henley schreef een mooi citaat, dat Mandela ook door moeilijke tijden hielp: I am the master of my fate I am the captain of my soul. blijf in jezelf geloven Sita, no matter what, je bent sterker dan je nu misschien weet/contact mee hebt. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 september 2017 Rapport Share Geplaatst 18 september 2017 Lieverd. Ga je door? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 Hee Sita, ik denk geregeld aan je. Stilte, althans voor ons hier m.b.t. de toestand waarin jullie nu verkeren. Ach wat hoop ik dat het meevalt... Laat je gauw eens iets horen meid? Ondertussen wens ik je heel veel sterkte! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2017 Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 19 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 Lieve mensen, in het kort: een rollercoaster achter de rug. Sommige dingen zijn niet te beschrijven. Tenminste niet in een paar zinnen. Net iets rustiger en weer op een vaste plek die we thuis kunnen noemen. Alsof het allemaal niet genoeg was, helaas ook de nodige zorgen om een van de kinderen. Ook dat is nu gelukkig achter de rug. We hebben echt een hoop om dankbaar te zijn. Nu ik nog opnieuw stoppen met drinken. Dank jullie wel voor jullie zorgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 nu jij dus voor jezelf gaan zorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 Heel veel sterkte Sita. Het is allemaal niet niks. Nu jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden