Sita2 Geplaatst 14 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 (bewerkt) Zo, heerlijk hard gelopen met hond. En wat ben ik blij dat ik gisteren niet heb gedronken. Vandaag naar de sportschool. Mijn zin voor vandaag: Het is goed en het komt goed. Kijken of ik dat 100% kan geloven . Fijne dag voor wie me leest. 23 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Lika, lady jane en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Wat klink je goed Sita. En ik beeld me dat mooie weer met die bbq ook maar in. Geniet ervan!!!en wat een prachtige dag zin. En vergeet dan niet: het is goed! Fijne dag sita ☉☉☉☉ Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Sita❤. Wat schrijf je mooi. Fijn om te lezen jouw bericht. Gewicht kan ook komen door tijd van de maand. En idd spieren! Houd vast. Echte aandacht en echt gevoel. Omdat je het waard bent. Liefs! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Ben heel erg blij voor je. Maar die spieren, tja, vaak hoor je idd dat die best wat gewicht opleveren. Nu maar even geen zorgen daarover.... eerst het ene toch? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 (bewerkt) Niet drinken tijdens een borrel. Alsof ik nooit anders gedaan heb. Prettig. 23 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Meya, basta, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Nu maar even geen zorgen daarover.... eerst het ene toch? Hai Smart, wilde hier toch nog even op reageren. Dat klopt: het niet drinken is het belangrijkste. En, het afvallen is voor mij een van de beloningen, een van de cadeaus aan mezelf. Iets wat het ook oplevert en mij heel blij maakt. Dus ik verheugde me erop na een week niet drinken dat er weer wat af is. Zeker gezien de extra moeite die ik ervoor doe. Dus dat. En ja, dat ene is en blijft het belangrijkste. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Ik begrijp het Sita. Erg vervelend als die beloning er nog niet is. Ik herinner me erge maagpijn een tijd terug, zo gauw ik een dag of wat niet dronk. Vond ik beslist niet lonend, nee. Maar: alle goeie dingen komen langzaam he...? doorzetten dus! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Goedemorgen straks, daar bij jou... Hoe gaat het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Hai Smart, goed ondanks alles smart, lady jane, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ondanks alles, toch goed. Dat klinkt niet slecht. En weet je Sita, gewicht schommelt altijd zo'n twee kilo, dat is heel normaal en in feite geen aankomen. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Hahaha Quinn, die kan in het smoezen-lijn-boek Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Hoi Sita, wat fijn om te lezen dat je zo goed gaat. Dat gewicht komt wel weer. Euh...ja, dat komt wel haha. Je hebt liever dat er wat gaat. Blij voor je! Sita2, lady jane en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 (bewerkt) Haha, dank je Kruidenthee . Vandaag ben ik 15 dagen droog. Fijne dag iedereen! 23 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Quinn, lady jane en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Wat ontzettend fijn je zo te lezen Sita. Mooi. ❤️ Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Hoi Sita, wou je ff veel sterkte wensen in jouw persoonlijke AdB- "strijd" en wat dat allemaal met zich meebrengt, fijn als het goed gaat!!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2017 Hee waar ben je? Hoe gaat het meissie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Wat smart zegt. Je bent zo stil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 21 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 (bewerkt) Alles gaat hier nog steeds goed! Sorry mensen, gisteren erg slechte wifi en heel eerlijk ben ik eigenlijk ook wel even toe aan een forumpauze. Het is goed om te ontdekken of ik ook zonder een dagdraad kan. En, er gebeuren veel leuke dingen in RL. Het is goed en fijn om daar mijn volledige aandacht voor te hebben. Dus als ik er af en toe niet ben, ben ik eigenlijk alleen maar met goede dingen bezig Liefs Sita 23 januari 2017 bewerkt door SvDolphin lady jane, smart en Singbluesilver reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Dat klinkt goed! Tijd voor prioriteiten en soms verschuift er dan gewoon wat. Blij je even te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 21 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 (bewerkt) https://m.facebook.com/yourheartonamission/ zie het filmpje voor positieve vibes 21 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 (bewerkt) Zat nog op vorige pagina. Wilde vragen waar je was maar hier dus de uitleg. Fijn dat het goed gaat sita maar dat mag je ook best hier neer zetten hoor. Of juist heel graag. Geniet van alle goeds om je heen sita 21 januari 2017 bewerkt door Singbluesilver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Fijn Sita. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Hey Sita, dus je bent er weer na je pauze (van 2 maanden)? Ben benieuwd hoe het nu gaat meissie... vertel je er nog meer over? liefs, smart Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Hoi Sita, alles goed? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden