Sita2 Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 (bewerkt) Pfft, al meerdere dips overleefd zonder. Nog niet echt blij of opgelucht dat ik niet heb gedronken, eerder geschrokken van hoe dichtbij het er alweer bij zat. Het had niets gescheeld. Beetje moedeloos. Het lukt nooit. Afijn, Ik heb niet gedronken. Nu de avond straks nog. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Dag 3 is je gelukt!!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Het heeft wel iets gescheeld je bent er nuchter dwars door heen gegaan! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Wow, goed gedaan zeg, gisteren!! Je bent blijkbaar in staat om craving te weerstaan. Vandaag een nieuwe dag. Hou alle achterdeurtjes dicht. En wees verder zo zorgzaam voor jezelf als maar kan. Je bent moe: sta dat jezelf toe. Je lichaam moet herstellen van de verwoestende alcoholische aanslagen die je er elke dag op deed. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Dag 3 is je gelukt!!! En 4 ook Vol en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Goed gedaan! Ja, je bent er dicht bij, maar je bent je er bewust van. En maakt zelf de juiste keuze, topper! Lief zijn voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 (bewerkt) Vannacht helaas niet zo goed kunnen slapen. Voordeel: tijd om na te denken, draadjes te lezen en eindigde bij het nadelen van alcoholdraadje. Dit deed me beseffen dat dat enorme 'getut', verlangen naar een drankje nérgens op slaat. Dit omdat dat ene drankje of max 3 waar ik eigenlijk naar verlang altijd tot meer leidt en het je alleen maar die enorme rij van nadelen oplevert, die je dan voor het gemak maar even vergeten bent of niet aan herinnerd wil worden. Dat deed, doet me beseffen dat mijn basisplan er zo uitziet: 1. de eerste niet nemen 2. bewegen 3. bij heel erg willen, verlangen, etc. mijn nadelen lijst lezen met op nummer 1, 2 en 3: de nadelen voor de kinderen 4. (van) mezelf mogen belonen 5. leren accepteren Vanochtend dus niet hardgelopen of lang gewandeld, maar een korte rustige wandeling waarbij ik de tijd heb genomen stil te staan bij wat ik zag. Nu niet door rennend in huishouden, accepteren dat ik moe ben van de nacht en het zorgen maken om de kinderen, afspraak afgezegd en nu op bed. Ik ga straks mijn lievelingsontbijt maken wat ik vaak niet mag van mezelf. Ik ben verdrietig om veel dingen en voel me alleen. En toch weet ik dat ik dat niet helemaal ben. Deze hou ik er voor nu even bij: Ik kan niets fout doen, want ik drink niet. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 En hoe goed ben je dan bezig, ondanks de tegenslagen die je nu ervaart? Geniet van je ontbijt (ben wel nieuwsgierig naar wat dat is) Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Grote bak yoghurt met gruesli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Geniet er van! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 (bewerkt) Hey jij! Dag 5 voorbij de helft..hoe gaat het? Hopelijk kun je zo vroeg naar bed ivm vermoeidheid ? Of dag 4? Ben je tel kwijt 8 november 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 (bewerkt) K... dag tot nu toe. Murphy was an optimist! Rust leverde niets op, voelde me steeds rotter, waarschijnlijk toch niet helemaal oké. Straks werken. Oppas is er. Dat heb ik dan wel weer goed geregeld. Wel droog. En dat ben ik van plan vanavond ook zo te houden. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Sterkte vandaag. Goed bezig, ook met de oppas dingen. En rustig aan hè. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Gatver, klinkt beroerd GoedDat oppas geregeld is en je jezelf aandacht geeft. Vandaag weer mooi droog plan, hou vast! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Ik duim voor je... maar volgens mij gaat ie lukken; ondanks alle sh* Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Ach meisje toch. Je klinkt eenzaam. Volhouden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Met tranen lees ik je reactie Lars. Ja. Ik voel me soms dodelijk eenzaam. Droog gehouden, jongste ziek en thuis. Ik voel me lichamelijk iets beter. Ik drink niet vandaag. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Och Sita Ontzettend sterk dat je weer een dag gered hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Het gaat niet goed. Vanochtend mis gegaan (nee niet met drinken), nu nog meer verdoofd en het gevoel van 'waar doe ik het voor'. Ja, ik ga zo mijn nadelen lezen. En ik heb er een hard hoofd in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Sita,kun je niet met je kinderen terug naar Nederland? Zo te lezen zijn jullie daar ongelukkig,je hebt maar 1 leven te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Nu volhouden Sita. Snap je gevoel om te willen verdoven. Lost niets op alleen morgen met een kater wakker worden. Kom op je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Sita,kun je niet met je kinderen terug naar Nederland? Zo te lezen zijn jullie daar ongelukkig,je hebt maar 1 leven te leven. Sowhat, ik heb op jouw eerdere reactie op de dagdraad ook al gereageerd. Natuurlijk kan ik terug. Dan neem ik mezelf trouwens mee, maar daar gaat het niet om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 (bewerkt) 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Ik had de vraag ook kunnen stellen, Sita, met deze bedoeling: Kun je me uitleggen waarom je niet teruggaat? Nu, na dit antwoord, is het me volkomen duidelijk, en valt die optie ook af in mijn hoofd. Zo te zien heb je weer niet gedronken vandaag, klopt dat? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Dat deed, doet me beseffen dat mijn basisplan er zo uitziet: 1. de eerste niet nemen 2. bewegen 3. bij heel erg willen, verlangen, etc. mijn nadelen lijst lezen met op nummer 1, 2 en 3: de nadelen voor de kinderen 4. (van) mezelf mogen belonen 5. leren accepteren. Wat een stevig plan. Nu nog een klein terugval plannetje. Twee of drie to do's voor als het mis gaat. Niet dat je daar van uit moet gaan, maar het kan gebeuren. We zitten hier met zijn allen niet voor niks Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden