Spring naar bijdragen

Zondag 19 juni


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Gast Gipsy25

Goedemorgen

Vaderdag vandaag. Ben benieuwd of er nog heren zijn wakker gemaakt met een ontbijtje op bed.

Ik vind vaderdag altijd een beetje een rotdag omdat ik vanaf mijn dertiende geen contact meer heb met mijn vader.

Maar vanmiddag ga ik lekker shoppen met mijn moeder ter afleiding.

Agnieta hoe gaat het met jou? Is het gelukt het bij dat ene biertje om 8 uur s ochtends te laten?

En Lars hoe vergaat het jou? Want de weekenden zijn voor jou het moeilijkst toch? Komen je dochters vandaag nog op visite?

Hoop dat iedereen een fijne dag heeft!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Dagpact:

Momentum

Lars

Gipsy vandaag 3 weken droog. Is het makkelijk? Nee dat is het niet. Regelmatig wil ik de handdoek in de ring gooien. Ik ben moe en prikkelbaar. Ik moet en wil heel alert blijven. Geen idee of mijn dochters vandaag langs komen. Wachten het rustig af. 

bewerkt door Lars
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Dagpact:

Momentum

Lars

jowan

Gipsy vandaag 3 weken droog. Is het makkelijk? Nee dat is het niet. Regelmatig wil ik de handdoek in de ring gooien. Ik ben moe en prikkelbaar. Ik moet en wil heel alert blijven. Geen idee of mijn dochters vandaag langs komen. Wachten het rustig af. 

 

Je zou de strijd moeten kunnen opgeven, de achterdeurtjes definitief op slot doen en barricaderen.

Succesvol duurzaam nuchter worden heeft niets met vechten, álles met overgave te maken.

Met onze ziekte kun je de strijd tegen alcohol niet winnen. Gewoon opgeven die rommel, voor altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal.

Al zou ik willen drinken, dan zou ik het niet halen om naar de winkel met lopen. Tja ieder nadeel heb z'n voordeel. :P  Bovendien zijn ze niet open. En 6 1/2 jaar weg gooien voor even een paar uurtjes namaak plezier, zou heel erg zonde zijn. En dan nog met flinke koppijn en een kater? Nee mij niet meer gezien.  :D

Vanavond terug naar de afdeling en dan nog 4 dagies en dan ben ik voor goed thuis. Wel nog een paar maanden poliklinisch. Met de taxi. En die hoef ik no geen eens te betalen, sjiek hé :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

nog een paar weken en dan ben ik 1 jaar zonder alcohol, het gaat nu eindelijk goed, ik heb lang gehad, dat ik geen zin meer had in uit eten en zo, zonder wijn vond ik het maar saai. Nu maakt het me niet meer uit, ik ben nog nooit zoveel uit geweest als de laatste tijd .....en het grote voordeel is; de volgende ochtend sta ik fris op en weet ik alles nog!!!!

 

Fijne dag allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds de basisschool voor de kinderen voorbij is, geloof ik niet dat we ooit nog iets aan vaderdag hebben gedaan. Ook niet aan moederdag, trouwens. Of aan Valentijnsdag of Halloween. Mijn familie heeft het voor elkaar gekregen om allemaal in maart of april geboren te worden (behalve ik natuurlijk :-), dus het eerste wat sneuvelde was denk ik moederdag. En tja, geen moederdag, dan ook geen vaderdag. We mogen elkaar overigens graag, zien elkaar ook vaak, bellen elke week, nemen ook nog wel eens een verrassinkje mee, dus echt missen doen we het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren eindelijk mijn eerste smartphone

kunnen ophalen en was uren aan het ielen met een p

om het een beetje onder de knie te krijgen.

Het meeste is wel gelukt (geloof ik)

Ik vraag mensen al jaren om te mailen dus nu is

het lang wachten op een telefoontje haha.

Maar ik heb zelfs een foto gemaakt met de camera

van een pdf op de laptop haha, de live-foto was tè

konfronterend. Maar het lukte wel. Ik begin weer een

beetje vetrouwen te krijgen dat mijn hersencellen nog

best wat doen weer. Daar twijfelde ik wel eens aan met

al mijn weerzin tegen de apparatuur waarmee we geacht

worden ons te omringen en altijd maar beschikbaar moeten zijn.

Ik ben ik de trein vaan de enige met een papieren boek ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 15.15 dan lees ik 14.45. maja dat mag de pret niet drukken. Daar in tegen lach ik veel meer en maak ook veel grappen. :D

 

He-le-maal goed!

Weg met de digitale taal, het is gewoon het verschil tussen kwart voor en kwart over.

 

Deronddrieenlevende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...