Spring naar bijdragen

woensdag 8 juni 2016


Aanbevolen berichten

Ik sta dit keer ook op het weekpact Rosa. Voor mij een stimulans op het weekend ook droog door te komen. Voor het weekend is zal ik toch ook dag voor dag moeten. Doen waar jij je fijn bij voelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik geb in mijn keuken mieren. Bah!!! Nu moet ik opzoek naar het nest en dan vind ik niet prettig.

Nadia ik had vitamine b te kort na het stoppen. Pilletjes voor gekregen en dat hielp binnen een paar weken tegen vermoeidheid.

Mijn lever was volgens de uitslag goed, maar nog steeds heb ik af en toe steken in mijn lever en vermoeidheid . Dus vraag ik me nog steeds af of ze de lever met enkel een bloed test wel goed kunnen onderzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu een half jaar bezig, paar keer uitgegleden, dat wel. In eerste instantie vond ik het logisch dat ik moe was, ondanks de goede bloeduitslagen. De behandeling kostte energie, ik had roofbouw gepleegd, het was winter. Maar dit duurt me te lang! Dus maar even verder kijken, dat kan geen kwaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadia, ik ben ook nog vaak moe terwijl alles lichamelijk (geestelijk dacht ik ook) in orde is.. ik heb ook gemerkt dat, hoe meer ik met

dat moe zijn bezig ben, hoe meer ik moe zijn als probleem ervaar, hoe moeier ik word en me voel..

Door moeheid naar de achtergrond te schuiven, er overheen/doorheen te stappen en tóch in actie te blijven,

door óók af en toe even toe te geven aan moeheid en een "tukkie" te doen, door moeheid minder als

probleem cq zorgenkindje te beschouwen, moeheid niet geheel te negeren maar me er ook niet door te laten

"verslaan" heb ik een balans gevonden waar ik heel goed mee kan leven. Ik realiseer me dat ik niet de

energie meer heb van een twintiger of dertiger.. zelfs niet van een veertiger, haha.. maar dat ik het gewoon moet

doen met de energie die ik als laat-vijftiger heb. En of dat nou veel of weinig energie is in vergelijking met

andere laat-vijftigers laat ik dan maar in het midden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga brood eten. Net afgesproken dat ik vanavond naar dochter ga en uiteraard kleindochter. Kop koffie drinken. Even weer beseffen waar ik het voor doe. Komt goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...