Momentum Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Goedemorgen, hier ben ik weer. Dagpact: momentum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Goedemorgen. Dagpact: momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Goedemorgen. Ik ben er ook weer. Dagpact: Momentum Lars Rosa Ik weet wel dat het dubbelop is om zowel op het weekpact te staan als op het dagpact. Maar voor nu vind ik dat af en toe wel prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 8 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Dat doe je goed Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Ik sta dit keer ook op het weekpact Rosa. Voor mij een stimulans op het weekend ook droog door te komen. Voor het weekend is zal ik toch ook dag voor dag moeten. Doen waar jij je fijn bij voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Dagpact; Momentum Lars Rosa Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Goedemorgen allemaal, Idioot vroeg wakker op mijn bijna vrije dag (alleen aan het eind van de middag 2 uurtjes werken) Ga eerst maar eens douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Goedemorgen Helaas geen zon hier, maar toch goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Goedemorgen! Hier alweer wél zon. Goh, je zal maar in het zuiden of oosten wonen, wat een regen valt daar! Vervelend hoor. Hopelijk stopt dat snel. En nu naar het werk, toneel spelen en liedjes inoefenen voor de eindmusical, zó leuk! Fijne dag allen. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Goedemorgen frummers. HIer nog geen zon, maar die komt vast wel weer, en dan geef ik hem een zetje richting Suiker... Koffie en thee staan al klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 goeiemorgen frummers geen zon, maar toch mooi hier☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Goedemorgen Dagpact; Momentum Lars Rosa Rapilos Agnieta Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Net bloed laten prikken, volgende week uitslag. Heel aparte ervaring, ik heb een Goofy pleister gekregen en heb blijkbaar 'mooie aderen en een lekker zacht velletje' :-) Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Goedemorgen. Ik geb in mijn keuken mieren. Bah!!! Nu moet ik opzoek naar het nest en dan vind ik niet prettig. Nadia ik had vitamine b te kort na het stoppen. Pilletjes voor gekregen en dat hielp binnen een paar weken tegen vermoeidheid. Mijn lever was volgens de uitslag goed, maar nog steeds heb ik af en toe steken in mijn lever en vermoeidheid . Dus vraag ik me nog steeds af of ze de lever met enkel een bloed test wel goed kunnen onderzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Ik ben nu een half jaar bezig, paar keer uitgegleden, dat wel. In eerste instantie vond ik het logisch dat ik moe was, ondanks de goede bloeduitslagen. De behandeling kostte energie, ik had roofbouw gepleegd, het was winter. Maar dit duurt me te lang! Dus maar even verder kijken, dat kan geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Nadia, ik ben ook nog vaak moe terwijl alles lichamelijk (geestelijk dacht ik ook) in orde is.. ik heb ook gemerkt dat, hoe meer ik met dat moe zijn bezig ben, hoe meer ik moe zijn als probleem ervaar, hoe moeier ik word en me voel.. Door moeheid naar de achtergrond te schuiven, er overheen/doorheen te stappen en tóch in actie te blijven, door óók af en toe even toe te geven aan moeheid en een "tukkie" te doen, door moeheid minder als probleem cq zorgenkindje te beschouwen, moeheid niet geheel te negeren maar me er ook niet door te laten "verslaan" heb ik een balans gevonden waar ik heel goed mee kan leven. Ik realiseer me dat ik niet de energie meer heb van een twintiger of dertiger.. zelfs niet van een veertiger, haha.. maar dat ik het gewoon moet doen met de energie die ik als laat-vijftiger heb. En of dat nou veel of weinig energie is in vergelijking met andere laat-vijftigers laat ik dan maar in het midden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Dagpact; MomentumLarsRosaRapilosAgnietaNadia Spirit Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Zo... eindelijk pagina 1 vol. 't Is al bijna half vijf 's middags, hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Heb het moeilijk vandaag. Baal van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 waarom balen Lars? toch niet gedronken? als er iemand nou echt recht heeft om te balen is het dit visje wel;http://www.ad.nl/bizar/foto-bang-visje-zit-gevangen-in-kwal~a07de250/ Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Levert wel een mooie foto op Layjane. Nee ik drink niet en dat ga ik ook niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 gelukkig maar dan, dan hoeft balen ook niet, want wat er ook is, je doet dit goed Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Lars, een "like" om je te ondersteunen bij dit moedige besluit. + een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Goed bezig Lars Wat ga je koken/eten, hier pizza op het menu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 Ik ga brood eten. Net afgesproken dat ik vanavond naar dochter ga en uiteraard kleindochter. Kop koffie drinken. Even weer beseffen waar ik het voor doe. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden