Yasmin Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Weet iemand of het normaal is om een maand na het overlijden van je vader nog steeds zo snel moe te zijn? Het overlijden was niet onverwacht. Nou ja, het is volgens mij altijd onverwacht en alijd te vroeg en ik ben nog wel met momenten verdrietig en ik mis hem ook echt wel. Het overheerst niet mijn leven. Ik ben wel veel met de gebeurtenissen bezig. Maar bovenal ben ik vooral heel erg dankbaar en een heel warm geluksgevoel. En wat ik heel confronterend vind is dat je opeens geconfronteerd wordt met je eigen sterfelijkheid. Ik snap dat de warmte en bijhorende pollen niet meewerken, maar ik kan opeens me volledig uitgeput voelen en lig na mijn werk dan ook veel te rusten. Hoort dit erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Bedankt voor de felicitaties. En Jane, het jaarpact, daar wacht ik nog even mee. Weet eigenlijk niet waarom. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Erik en Zonnetjes, gefeliciteerd !!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Pfff Gipsy. Bel je wel iemand als je heftige klachten krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 7 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Hoi Gipsy, waar slaat dit nou weer op! Gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Jij drinkt likeur terwijl je Refu slikt? Ik zou de kotsbak maar klaar zetten. Als je geluk hebt en je geen hartklachten krijgt. Sorry Gipsy, wij zijn er om elkaar te steunen maar dit is wel erg.....eigenwijs.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Erik van te. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Gipsy... Meld me droog af. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 7 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Dagpact gehaald,Welterusten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Ook hier het dagpact gehaald Zonder moeite gelukkig Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Meld me ook droog af. Dag 10 beetje trots. Ben hard aan het werk. Confronterend en bek af. Door e zure appel heen en doorzetten. Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Hoi Lars, Keep up the good work. Er zal nog wel een zuur appeltje langskomen zo af en toe. Morgen gaan voor dag elf! Zet'm op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 (bewerkt) Lars, Yvonne, rosa45, Nadia, Yogajuf, Rapilos, Kohtje, Agnieta, Lady Jane, Gipsy, Suikertje, Asterix, Spirit, Soothe, Lidia, Smart, Sowhat en Nancy temig wat een lange lijst met namen. Bedankt voor de felicitaties. Ben naar de sauna gegaan waar ik gratis mocht omdat ik jarig ben (ID laten zien) en heb een heerlijke ontspannen dag gehad. .....Gypsy toch kom op toch, dit is echt spelen met vuur wat je doet nu. 8 juni 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Fijn dat je een leuke dag hebt gehad en alsnog gefeliciteerd erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 Agnieta en Spirit, bedankt voor jullie reacties. Nu weet ik in elk geval dat het erbij hoort.. Heftig hoor Spirit zo'n rollercoaster aan emoties. Ik denk toch dat J. graag had gewild dat je gelukkig was. Sterkte nog met verwerken. Dat heeft tijd nodig. Agnieta, ook heftig hoor. Zorgen voor je zieke moeder terwijl je zwanger was. Respect hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden