Spring naar bijdragen

dinsdag 7 juni 2016


Aanbevolen berichten

Weet iemand of het normaal is om een maand na het overlijden van je vader nog steeds zo snel moe te zijn? Het overlijden was niet onverwacht. Nou ja, het is volgens mij altijd onverwacht en alijd te vroeg en ik ben nog wel met momenten verdrietig en ik mis hem ook echt wel. Het overheerst niet mijn leven. Ik ben wel veel met de gebeurtenissen bezig. 

Maar bovenal ben ik vooral heel erg dankbaar en een heel warm geluksgevoel. En wat ik heel confronterend vind is dat je opeens geconfronteerd wordt met je eigen sterfelijkheid. 

Ik snap dat de warmte en bijhorende pollen niet meewerken, maar ik kan opeens me volledig uitgeput voelen en lig na mijn werk dan ook veel te rusten. Hoort dit erbij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld me ook droog af. Dag 10 beetje trots. Ben hard aan het werk. Confronterend en bek af. Door e zure appel heen en doorzetten. Goede nacht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, Yvonne, rosa45, Nadia, Yogajuf, Rapilos, Kohtje, Agnieta, Lady Jane, Gipsy, Suikertje, Asterix, Spirit, Soothe, Lidia, Smart, Sowhat en Nancy temig wat een lange lijst met namen. Bedankt voor de felicitaties.

 

Ben naar de sauna gegaan waar ik gratis mocht omdat ik jarig ben (ID laten zien) en heb een heerlijke ontspannen dag gehad.

 

.....Gypsy toch kom op toch, dit is echt spelen met vuur wat je doet nu.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta en Spirit, bedankt voor jullie reacties. Nu weet ik in elk geval dat het erbij hoort.. 

 

Heftig hoor Spirit zo'n rollercoaster aan emoties. Ik denk toch dat J. graag had gewild dat je gelukkig was. Sterkte nog met verwerken. Dat heeft tijd nodig.

 

Agnieta, ook heftig hoor. Zorgen voor je zieke moeder terwijl je zwanger was. Respect hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...