nancy Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Veel plezier allen! Ben benieuwd naar de schoenenfoto.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Have fun, lijsters! 'n Volgende keer in de noordelijke helft van het land ben ik er zeker bij. Debijnaprepensioenert smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Zo weer thuis. Bedankt voor de fijne meeting ..mooie gesprekken ❤ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Was een fijne dag. kruidenthee67, Quinn, huttula en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Wat gezellig al die voetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Weer veilig thuis, was leuke dag, bijzonder om nu gezichten bij de namen te kunnen plaatsen! Dank jullie wel, ook voor de lekkere dingen die uit de tassen kwamen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Heel goed was het ja. Bedankt smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Mooi, die voetenfoto, zelfs een beetje ontroerend. 16 musketiers. Wij hebben ons ondertussen te pletter verveeld. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Ook ik ben thuis. Vandaag hebben we echt limonade gemaakt van de citroenen die t leven ons heeft. Nieuwe gezichten, mooie gesprekken, delen van gedachtes en gevoelens ..... Dank allemaal. T was echt fijn. Spijtig dat ik niet persoonlijk afscheid kon nemen, was nog net op tijd voor mijn therapie. Wel een aantal lieve mensen gemist, hoop dat jullie er volgende x weer bij zijn . Enne..... 3 x raden wat ik de komende dagen eet smart en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Yeaahhh... ik blijf nog weer een jaartje op het forum. Alleen al om een eventuele volgende meeting mee te maken. Bedankt allemaal voor deze voor mij geslaagde zondag. smart en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Ik lig moe, maar zeer voldaan in mijn mandje, bedankt mooie mensen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Bijzondere dag smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Blij dat ik gekomen ben! Er zoemen nog gespreksflarden door me heen die wel een vast plekje verdienen Iedereen erg bedankt. Ik ben ook geroerd. Het was echt bijzonder.... erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Zooo...ik had nog een rondje te rijden nadat we opbraken op de meeting. Vervolgens thuis eten koken en met het bord op schoot de samenvatting voetbal kijken. Nu na de koffie even lezen en nagenieten van een prachtige dag. Mooie mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jantina Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Hallo allen, voor mij de eerste meeting en ik voel mij een gezegend mens....wat maakt het mensen toch bijzonder als ze eenmaal de baas zijn over hun verslaving. en dat er dan een mogelijkheid wordt geschapen om al die bijzondere mensen te ontmoeten. Dank voor deze mooie dag en Pumpkin jij verdient zeker je wel verdiende rust in het mandje. Ik heb je cadeautje eens heel goed bekeken. Wat een creativiteit en wat een werk. Met 1 zo'n kunstwerkje zou ik al een dag bezig zijn, als ik al op het idee gekomen zou zijn laat staan 20. Een goede nachtrust allemaal met mooie dromen. erik, Anette69, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Ten eerste Pumkin bedankt voor het organiseren en je creabea cadeautje. Zo lief en orgineel en mooi gemaakt idee. Ik geniet van meetings en vond het erg fijn om nieuwe en bekende mensen te zien. Lees nu en geniet na van een hele fijne dag smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Ja! Wil iemand er een foto van maken en hier plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Klik op de thumbnails voor groter: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Op de achterkant: Als het leven je citroenen geeft Maak er dan limonade van Of een lekker kopje thee Leuk dat je er was Liefs pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Wat ontzéttend mooi en lief!! O, vandaar, iemand zei iets over dat zuurtje. (Bedankt voor de foto) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 (bewerkt) Oooh Meya jij hebt het "proef" nummer die is iets luxer dan de rest. Het idee kwam iets te laat dus ik heb het wat moeten vereenvoudigen ivm tijd, daardoor zitten er bij sommigen wat schoonheidsfoutjes in. Het was fijn mensen. Liefs 19 september 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Kwam ik ook nog, terwijl ik binnen even suiker en melk voor de koffie ging halen, een groepsgenoot tegen waarmee ik acht jaar geleden in behandeling was en na die tijd niet meer gezien had.. ik zag hem en wist meteen z'n naam nog. Maar daar had ik dan ook vier maanden lang bijna dagelijks mee te maken gehad. Ik haal nu al weer gezichten en echte en forumnamen door elkaar.. een dag is te kort, ik ben toe aan een herhalingsoefening. Pumpkin, sorry voor de rotopmerking over je zolder. Je bent een lieverd en ik vind je presentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Ik weet niets van een zolderopmerking......... ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 1 dag is inderdaad kort. Heb een aantal mensen gemist om ook echt een gesprek te voeren. Want ik blijf er bij...we zijn een bijzonder soort,de achtergrond,de strijd,de groei maakt ons steeds mooier❤ kruidenthee67 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Even de lat een beetje omlaag halen Wat ik zo speciaal vind op de dag, is dat we allemaal 'gewone' mensen blijken te zijn. Gewoon, jij en ik. Wat ik bijzonder vond was de ervaring vrijuit te kunnen spreken over alle do's en don'ts over alcoholisme. Voelend dat ik meteen, zonder oordeel begrepen word. Terugkrijgen dat mijn verhaal mensen heeft gesteund. Dat heeft me echt ontroerd gisteren. En gesterkt. Het is best spannend en ook ik heb twijfels gehad om mensen in real life te ontmoeten. Ben blij dat ik daar overheen ben gestapt. En een dag is kort om iedereen te spreken. Ben er graag weer bij een volgende keer. smart, erik en huttula reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden