regenboog Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Dat jullie mij niet gemist hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Goedemorgen regenboog. Dagpact: momentum. Een fris en fruitige dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Goedemorgen, Dagpact Momentum Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Zo, vroeg wakker! Betekent dit dat er een einde komt aan die enorme behoefte aan slaap? Zou mooi zijn! Ik heb me wel wat afgevraagd, Regenboog. Hoe gaat het ondertussen met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Goedemorgen frummers. Na de regen en een klein beetje onweer van gisteren is hier alles weer heerlijk opgefrist. Deuren open want het is niet koud. De wasmachine draait, douche is weer netjes en koffie en thee staan klaar... Laat de dag maar beginnen. Regenboog weer terug na een paar dagen 'weg'.... en nog wel heel vroeg ook zie ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Lekker bakkie, bedankt Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 (bewerkt) Dagpact ; Momentum Nadia Agnieta Rapilos 31 mei 2016 bewerkt door rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Een hele goede morgen allemaal, Helaas weer helemaal bewolkt Straks 3 uurtjes werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jolma Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Goedemorgen allemaal.......... Dagpact: Momentum Nadia Agnieta Rapilos Jolma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 goeie zonnige ,morgen hier lijkt wel strandweer te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Goede morgen allemaal, Strandweer??? Nou, hier niet. Geen strand te bekennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Wel stralend zonnetje en strak blauwe hemel.. echt binnenstadweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Gecondoleerd Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Hannah, gecondoleerd. Ja, alles gaat voorbij.. het leven is als een film, niet als een foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Er zijn er hier veel die om je geven, Hannah . Maar ik denk niet dat je dat bedoelt.. Dan zul je verder moeten zoeken, niet op ADB, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 En dan niet met drank achter de kiezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Triest om te lezen Hannah,dat je nu al aan de drank zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Er gaat niemand zijn die om je geeft als je niet eerst om jezelf geeft. Met drank in je melis wordt hem dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Hannah,ik heb je gelezen,zo ook gisteren. Je hebt het op het moment zwaar,je bent verdrietig en je voelt je alleen. Helaas lost drinken helemaal niets op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 (bewerkt) Hannah, Al vanaf 2007 ben je gesteund en gesteund. Je wil drinken Hannah en eindigt volstrekt alleen. De drank is je vriend en zal geen nieuwe vrienden toestaan. Hannah je kan het nog steeds wegdonderen, jezelf bij kop en staart pakken en er voor gaan. Dat drinken veel oplost is dronkenmans/vrouw praat. 31 mei 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Als je een CVA hebt gehad heb je ontstollingsmedicatie. Ook al een reden om niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 (bewerkt) Hannah, Je weet best dat je in de begintijd heel veel gesteund bent. Zal het niet door mij zijn, dan toch door vele anderen. Zelfs nu krijg je steun. Je wordt er op attent gemaakt, dat er ook voor jou een ander leven kan zijn. Als de drank uitt de weg is en je tut je een beetje op is er best nog een 'aardige oude dag mogelijk' met een fijne vriend. Nu hondje uit. Een groet. 31 mei 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 het komt niet meer over... omdat er niets uitstraalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Het geldt als waanzin om steeds hetzelfde te doen en toch een andere uitkomst te verwachten. Voor tweërlei uitleg vatbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 - "Waarom zou ik iets doen als ik op voorhand al weet dat het mijn ondergang gaat worden". Ongeacht waar deze vraag vandaan komt, Agnieta, wat is hierop uw antwoord? Ik heb ook vaak dingen gedaan waarvan ik wist dat het verkeerd zou aflopen.. Mijn verslaafde hersenen hadden daar echter maling aan. Die dachten en lieten me dingen doen op de waanzinnige manier. Ondanks die waanzinnige manier van denken zat er altijd een zinnig weten achter mijn handelingen. Ik wist altijd dat het niet goed was wat ik deed, toch was de drang om het tóch te doen groter en zelfs op dat moment aantrekkelijker, geruststellender. Logica werd toegedekt door valse troost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden