Spring naar bijdragen

Maandag 2 mei


Aanbevolen berichten

Suikertje, ik lees je berichten van de laatste dagen. Man, wat een verschil met een tijd geleden! Ik ben blij voor jou en gun je nog mooiere tijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,ik ben na het stoppen met drinken ook aangekomen. Door snoepen van zoetigheid. Nu na zo'n twee jaar lijk ik het eindelijk wat onder controle te krijgen. Ik heb me er niet al te druk over gemaakt. Drinken is erger.

En inderdaad wordt je stofwisseling efficiënter als je stopt met roken en ook dat moet je weer opvangen.

Misschien heeft het ook bij jou gewoon wat meer tijd nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier;

Kruidenzuurkool, ananas, gehakt,aardappelen

Alles door elkaar gestampt 

 

Vanmiddag in de supermarkt, toch ineens weer een moeilijk momentje, bij het zicht, van al die flessen wijn.

Enfin, dat is ook weer voorbij gelukkig.

 

Vanmiddag, gezellige plantenbakken gemaakt.

Fleurt de boel ook weer een beetje op.

 

Wordt flink bewolkt nu.

Westen he..daar zou het het eerst gaan regenen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb alle forums al gehad onderhand, de kilokiller is wel een idee.

Wanneer ik eindelijk durf te wegen gaat het ook meestal wel weer. Eerste stress alweer gehad en alle verleidingen weerstaan.

Wat kom je toch veel tegen op een dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vol verwachting naar Iriszorg voor het eerste gesprek. Kort door de bocht genomen zijn er 3 groepen. De 1ste is gewone basis hulp. De 2de is hulp met een verslavingsarts en evt psychiater en de 3de groep is opname. Bleek ik ingedeeld te zijn bij de eerste en kreeg in het gesprek te horen dat ik in de 2de ingedeeld had moeten worden. DUS wederom naar de huisarts voor een nieuwe verwijsbrief voor intensieve hulp. Ik was behoorlijk teleur gesteld en enigzinds verdrietig. Ik hou het niet droog nu. Ik meld me dus ook maar af voor vandaag. Nee ik deed vandaag niet mee met de dagpact. Begint het hele proces van voor af aan. Fijne avond nog, o ik heb wel meteen een afspraak gemaakt met de huisarts. a.s Vrijdag kan ik terecht.

bewerkt door regenboog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, wat is dat nou jammer Regenboog.

Had je je er zo op ingesteld he

Jammer dat je nu weer gaat drinken, maar begrijp wel je teleurstelling.

Blijf toch maar veel op het forum komen hoor, dat kan je toch veel helpen met je proces van uiteindelijk stoppen.

En ook heel jammer, dat je vrijdag pas terecht kan bij je huisarts.

Heeft hij geen telefonisch spreekuur.

Dan heb je je verwijsbrief misschien eerder.

Kijk je wel uit, dat je niet teveel door drinkt nu, je wilt vast niet ziek zijn morgen toch!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog, wat ongelofelijk stom, alsof het om een griepje gaat!

En je was zo vol goede moed, met een stevige forumstart erbij. Kun je (inderdaad) niet morgen al contact met de huisarts eisen?

En morgen toch weer op de droge lijst?

Heel veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat het zo is gelopen, Regenboog.

Nu drinken verandert daar niets aan natuurlijk, hoewel ik het zeker begrijp hoor. Probeer het binnen de perken te houden.

Alles wat je toch wat minder drinkt, is straks meegenomen.

Ik heb voorheen regelmatig, als ik toch weer ging drinken, een soort inhaalacties gehad. Achteraf ongelofelijk, maar zo slecht.

Goed dat je meteen weer een afspraak hebt gemaakt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge, ik vind het best moeilijk om te lezen dat je aan het drinken bent, Regenboog.

Moet eens even bij mezelf nagaan waarom ik dat vind.

In ieder geval niet uit jaloezie!

Vandaag gewandeld, 2 uur. Niet alleen, maar toch...geen paniekgevoelens! Daar word ik wel heel blij van.

Meld me dus blij en droog af.

Fijne avond, allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...