Momentum Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Dagpact: momentum. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Goedemorgen allemaal Ik sluit me weer aan:-) Dagpact: Momentum Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Goedemorgen Hier bewolkt, maar lente komt eraan Ik wens een ieder een goed weekend en schroom hier niet te komen als je het moeilijk hebt qua alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Goedemorgen frummers. Hier bewolkt, maar het zonnetje piept er al doorheen... En koffie en thee staan al klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Goedemorgen allen, Een fijne zaterdag gewenst, ik ga in ieder geval niet drinken vandaag en ik hoop dat iedereen die twijfelt maar eigenlijk weet dat het niet kan dat ook doet. Maar er wat moois van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Lekker, koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arno Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Goedemorgen mensen. Vandaag naar de Utrechtse bazaar. En ik hoop vandaag van de drank af te kunnen blijven. En hoop dat anderen dat ook gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Goedemorgen allemaal, Dagpact Momentum Rosa Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Straks weer werken. Arno, Zet hem op vandaag he ! Zet jezelf anders op het dagpact, als extra stok achter de deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Goedemorgen allemaal, Dagpact Momentum Rosa Lars Rapilos Nadia Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Benieuwd hoeveel vergistoeristen er vandaag in oranje outfit rondlopen. Er wordt in de stad een feestje voor ze georganiseerd. Uit medelijden maar ook een piepklein beetje uit leedvermaak. lady jane, Jannigje en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Goedemorgen. Blauwe lucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 (bewerkt) Goede morgen, Goedemorgen mensen.................En ik hoop vandaag van de drank af te kunnen blijven.En hoop dat anderen dat ook gaat lukken Arno, zoals jij dat zegt, klinkt het alsof je met een loterij meedoet. Het kan lukken, het kan mislukken.. je hoopt op die kans dat het lukt. Toch heb je in dit "kansspel" alle troeven in eigen handen. Als je aan het eind van de dag niet gedronken hebt omdat er geen "aanleiding" voor was heb je gewonnen. Als je toch "aanleidingen" tegenkomt ben jij zelf nog altijd de baas over je eigen handelen. Je gaat wel of niet drinken. Bij niet drinken ben je ook winnaar. Bij wel drinken ben je verliezer. Niet omdat het lot je ongunstig gestemd was maar omdat je je winnende lot hebt weggegeven/weggegooid. Als je hoopt op een goede afloop, een winnend lot, moet je dat lot zélf in de hand houden. Iedere alcoholist die wil stoppen met drinken heeft in principe een winnend lot in handen. Veel plezier in Utrecht. 30 april 2016 bewerkt door Kohtje JaNina en Arno reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arno Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Bedankt voor je reactie kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arno Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Hoi Agnieta Hoe bedoel je. Ik begrijp het niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 goeiemorgen frummers. en Nadia, count me in; ik stond op met ha Koninginnedag vandaag☺ "Waar is het feestje" Arno het dagpact is een belofte aan jezelf en mede-pacters dat je vandaag die eerste NIET neemt. Soms kun je voor de ander net wat sterker zijn en uiteindelijk doe je het hier ook voor jezelf, maar samen zijn we sterker. succes, ook jij kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Goeiemorgen allemaal! Ik sluit me van harte aan, lekker geen 'internal booze chatter', scheelt bakken energie. Momentum Rosa Lars Rapilos Nadia Agnieta Basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arno Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Een geweldig idee om vandaag de eerste NIET te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Goeiemorgen allemaal! Ik sluit me van harte aan, lekker geen 'internal booze chatter', scheelt bakken energie. Momentum Rosa Lars Rapilos Nadia Agnieta Basta Arno Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Goede morgen DAGPACT Momentum RosaLarsRapilosNadiaAgnietaBasta Arno Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Goeiemorgen, Hier al sinds vannacht geen stroom. Wifi kastje nog niet geïnstalleerd. En koffie via het gas. Beetje een gedoetje dus. Ik wil graag op het dag pact. Wie zet me erop? Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 DAGPACT Momentum RosaLarsRapilosNadiaAgnietaBasta Arno Albert Smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 ('Belofte maakt schuld.') Smart, zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Welkom hier Arno, succes Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Gedroomd dat ik vannacht een glas wijn dronk. Zomaar zonder nadenken. Achteraf dacht ik pas, oh nee, wat heb ik nou gedaan? En balen dat ik niet eens een jaar droog had gehaald. ik las vanochtend een mooi verhaal in Die Zeit, waarin ze (op typisch Duitse manier) de regen bejubelen. Weg met Buienradar en koop een mooie regenjas is de conclusie. Ik moest gelijk aan jouw quote denken :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden