lady jane Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 en nu nog even echt binnenlaten Basta, en vooral voelen dat ze binnenkomen☺ om op je vraag terug te komen over 4 aug., mijn stopdatum; op 3 aug. heb ik een ongeschreven regel van mezelf gebroken en mijn 3 sterke biertjes vóór i.p. na het avondeten gedronken. Toen dochter van 13 thuiskwam was er geen eten dus en is zij halsoverkop naar vriendin vertrokken en daar blijven eten en slapen (logeren was afgesproken, eten dus niet) Ik bleef achter, at wat, dronk koffie, en toen hups op de fiets om mijn vrije avond (en weg verantwoordelijkheid en goed voorbeeld zijn) te gaan vieren met weer 3 van die blikken bier. De volgende dag met kater en schuldgevoel mezelf totaal mislukt voelen als goede moeder, mijn zelfhaat gevoed, maar gelukkig mijn liefde voor haar ook gevoeld. En daardoor ging bij mij de knop om. Ik hield toen gewoon meer van haar dan van mezelf. Maar voor haar wilde ik wel verder dus. Zij moest nog met drank kennis maken en ik wilde haar daarin wel kunnen steunen/helpen. Dus niet iedereen kan dingen voor zichzelf doen belangrijker vinden dan voor een ander. Maar het resultaat is natuurlijk wel mooi mijn beloning, want zij weet van dat hele voorval niets. en 3 maanden later toen zij op een zaterdag avond stom dronken en kotsend thuis werd gebracht kon ik er helemaal voor haar zijn, helder en inmiddels behoorlijk blij met mezelf. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 O ja, dáár zat de knop. Dat kan ik navoelen, zo'n blikseminslag. Een echte, tot op het bot. Wat heerlijk voor je, ladyJane, wát een geschenk. Lars!! Dank je wel voor je lieve stickers, wat een hartverwarmende zinnetjes. Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Gewoon, omdatjezonliefmensbent. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Oh! Een hartje met perspectief en glans... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Basta.. bent een schat van een mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Dat wat Lieve zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 ........ en nog veeeeeel meer♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Jongens nou toch.... Mmm, lekkere warme buik krijg ik ervan. En ik ging een tikje chagrijnig naar bed, bedankt hoor! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Nou nu heb je toch genoeg complimenten voorlopig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Ah, nog ééntje, Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 En je bent zo'n stoere thuiswerker, die strak doorzet en helemaal niet tussendoor ook het forum rondloert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Precies, nee is nee en daarmee uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Ksssst...wat doe je hier? Werken! Monster en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Twee van die mensen! Shock and horror over here! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Ik vind het zo fijn om na het eten niet dóódmoe en slaperig te zijn. Soms vergeet ik het, maar dit waren altijd mijn rotste uren, want nu moest mijn brein boeten voor het voorschot aan dopamine dat er was genomen. Please, trek me er niet weer in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Hoi lieve Basta, Ik weet nooit zo goed hoe te reageren op zo'n uitspraak... Denk dan: het ligt niet buiten jezelf...maar in je. Maar daar kun je misschien ook niks mee. Ik weet het dan ff niet..reageer ik niet, maar dat voelt ook niet ok. Dusse...... basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Ja, dat klopt. (Dank jullie wel) Ik bedoel eigenlijk: Volg alsjeblieft je gezonde verstand en niet die korte termijn prikkels. En dan heb ik het tegen mezelf. Of misschien bedoel ik: alsjeblieft lieve god, help me. Maar ik ben zo atheïstisch als maar kan. Focus houden. De druk op de pedalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Ik lees dat please trek me er niet weer in meer als een smeekbede aan jezelf. Om er niet voor te vallen, om je focus te houden en op koers te blijven. En dat kun je. Laat jezelf niet in de val lopen. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Ja, loop niet in de val, met je stomme harses. Eigenlijk komt het daar op neer. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 O...ik voel het een paar extra voor jou basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 als je nu eens begint met net zoveel mildheid en compassie voor jezelf hebben als je hier voor alle anderen wel hebt basta dan krijgen die harses vanzelf contact met je hart en je verlangen droog te blijven♥ basta en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Jemig.... Wat prachtig en doeltreffend, LadyJane. Hoe kunnen we nou toch een keer iets terugdoen voor jou. Nou ja, aan de slag maar weer, met hééél veel hartjes onder mijn riem, mmm, lekker warm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 ..... Ik bedoel eigenlijk: Volg alsjeblieft je gezonde verstand en niet die korte termijn prikkels. En dan heb ik het tegen mezelf. Of misschien bedoel ik: alsjeblieft lieve god, help me. Maar ik ben zo atheïstisch als maar kan. als je nu eens begint met net zoveel mildheid en compassie voor jezelf hebben als je hier voor alle anderen wel hebt basta dan krijgen die harses vanzelf contact met je hart en je verlangen droog te blijven♥ Zelfs als atheïst mag je dit goddelijk noemen, oftewel essentieel. Laat je niet misleiden door het woord, de naam of het begrip god, al dan niet met een hoofdletter. Liefde wordt wél algemeen geaccepteerd. Dat is een synoniem. Liefde gaat niet alleen van jou naar anderen maar vooral ook naar en door jezelf. Alleen door jezelf lief te hebben is liefde voor anderen niet een vlucht van jezelf maar een gift aan de wereld. kruidenthee67, smart en Monster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Sorry, nog maar een hartje...ook voor Koh... basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden