basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 De moderator is de enige die mag koppelen. Jammer hoor! Maar ik ben blij met mijn (ont)vinkje. Slaap lekker jongens (m/v) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ik ga ook in mijn bed liggen. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Hier ook bedje in.. slaap lekker x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Hoe is het jaarpacter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Bijna het eerste jaar in de pocket, het stelt eigenlijk niks voor. Ik nader de zesde fase. (En nu echt) Het gaat qua niet-drinken goed. Ik denk weer (vaak): Wat is het toch heerlijk om niet te drinken, in plaats van zalikwelzaliknietzalikwelzalikniet... smart en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Mooi bassie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 (bewerkt) Dat doe je dan strak Basta ! (zie je, je kunt ook gewoon communiceren zonder sneren uit te delen ) Maar typen zonder typo's kan ik dan weer zelden, zelfs niet als ik maar twee regels type. Typo: 6 december 2016 bewerkt door Meya smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Ik kan het geloof ik niet helemaal volgen...met die fase en zo..maar YEAH! HET GAAT GOED! GA ZO DOOR! YEAH! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Ik kan het geloof ik niet helemaal volgen... (zie je, je kunt ook gewoon communiceren zonder sneren uit te delen ) Nee hoor, Meya, ik word meteen niet meer gesnapt, zie je? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Ik heb besloten dat ik met kerst lama biefstuk ga eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Lars! Ik vind het een wijs besluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Zal ik nu dan maar vertellen wat de lama heeft besloten? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 besloten heeft ie eerst Lars maar op te peuzelen. Oh is dit de woorddomino niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 (bewerkt) Ha ha, er was trouwens weer een foutje in de domino, en nu ik je toch aan de lijn heb, Smart: wat betekent: WFH, iets wat je Tomtom toewenst? O nee, KMW Kalmte, moed en wijsheid, ooooh ja! 6 december 2016 bewerkt door basta smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 jaa gezellig even aan de lijn. Dat KMW kunnen we allemaal goed gebruiken of niet dan ? al klinkt het als een eenhapscracker.. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 hoe ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 (bewerkt) You are there...............! leuk mens. 11 december 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 (bewerkt) Nou moe, ik zat je net te lezen, met tenslotte een glimlach omdat je schrijft: uiteindelijk hou ik er heel erg van, van ons.Over leuk mens gesproken!Hoe het gaat... eigenlijk nog hetzelfde, namelijk: ik wou dat ik weer in de fase van vanzelfsprekendheid zat, de fase waarin ik dacht: Drinken? Natuurlijk niet, doe even normaal. Nu denk ik: ik wil het niet, ik wil het niet, of zal ik... Nee! Ik wil het niet, ik wil het niet. Eentje kan wel, nee!! Ik wil het niet enz. Er is in mijn hoofd een olifantenpad ingesleten. Hij overwoekert wel weer, maar wat duurt het lang. Geduld, geduld. (jaha!!) (Sita, mijn bericht was zo onduidelijk dat ik ten onrechte een grote duim van je kreeg, dus ik heb 'm bewerkt. Maar toch bedankt!) 12 december 2016 bewerkt door basta Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Drinken? Natuurlijk niet, doe even normaal. Grote duim (omhoog ;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Voordeel (zo er al voordelen aan zitten) is dat je scherp blijft. Maar wat word je moe van vechten hè. Vooruit, jij krijgt ook een knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 (Niet hetero-foob doen zeker) Dank je wel, hmm lekker warm de avond in, ook al was het een ternauwernoodje. ('Vooruit') Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 , ook al was het een ternauwernoodje. ('Vooruit') Hai Basta, bedoel je dat Quinn zijn knuffel op het nippertje kwam of dat je op het nippertje het droog hebt weten te houden? Sorry maar soms door alle grappen weet ik niet meer wat te lezen basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Even voor mijn beurt pratend (mag wel hè basta?) ik denk dat basta bedoelt dat ze maar net met de hakken over de sloot een knuffel van me kreeg. Omdat ik vooruit dan maar zei. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Ja, dat bedoelde ik, Quinn. Maar Sita, het was wel onduidelijk zie ik nu! Quinn is een meesterinterpretator. Fijne avond gehad, uit eten met vier personen, en ja hoor, ik trek ze tegenwoordig aan: iedereen dronk thee, De wijnglazen konden van tafel af. Nu nog even genieten van een onbeneveld hoofd.... Eef123 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2016 Rapport Share Geplaatst 13 december 2016 Die Quinn knufelt ook met iedereen. Ruwe bolster zachte pit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden